Gjest emmpetre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nå har jeg kjøpt en CD spiller som tar mp3 CD'er, slik at jeg skal få plass til flest mulig sanger på en CD. 1: Hvor mange sanger ca får man plass til på en sånn? 2. Jeg har ikke så mange mp3'er på PC'en fra før, vil ikke det ta kjempelang tid å laste ned mange sanger? Hvordan gjør jeg det hvis jeg skal ha en sang som jeg allerede har på en CD over på maskina, jeg har prøvd å gjøre det via Windows Media Player, men det tar uendelig lang tid! 0 Siter
petter smart Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Mp3 finnes i ulike kvaliteter og tar dermed opp ulik plass. På en cd kan du regne med ca 150 sanger hvis du ikke er for kresen på kvaliteten. Det finnes flere nettsteder der du kan kjøpe musikk. Men dersom du har CD'er hjemme og en PC er det lett å "rippe" sangene over på PC'en. Let på www.download.com etter program (CDEX og Audiograbber er to gode programmer). Det tar ikke lang tid. Kun noen minutt for en hel CD. Ville ikke brukt WMP til dette. I tillegg kan du laste ned sanger ulovlig, men det vil du sikkert ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.