Gå til innhold

Til dere som sover med klær på

Anbefalte innlegg

Gjest lamabada
Skrevet

Hvordan gjør man så når man skal ha litt sengehygge? Lar klærne være på under akten? Tar dem av, men på igjen etterpå?

Hva med det å ligge inntil og det å bare ta litt på hverandre? Er ikke det kjipt med klær?

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• laguna1365380434

9

• Katt-ja

7

• Kvinna

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Av og på...eller ikke av, men på, og nei det er ikke kjipt å ligge inntill med.

Gjest lamabada
Skrevet

Av og på...eller ikke av, men på, og nei det er ikke kjipt å ligge inntill med.

Liker ikke kjæresten din litt fri innsikt og tilgang til puppene og sånt? Og du omvendt på ham?

Synes bare det hørtes veldig trist og klamt ut å skulle pakke seg inn før man legger seg sammen med noen.

Skrevet

Liker ikke kjæresten din litt fri innsikt og tilgang til puppene og sånt? Og du omvendt på ham?

Synes bare det hørtes veldig trist og klamt ut å skulle pakke seg inn før man legger seg sammen med noen.

Neinei, er verken trist eller klamt!

Men det som er trist er at du er så sikkert på at det er ille!

Hev horisonten! ;-)

Gjest Einmal kommt die liebe
Skrevet

Tar som regel av, og ligger naken resten av natten. Av og til beholder jeg nattkjolen på, hvis det er av den bittelille silketypen. Det er koselig med hudkontakt, men vi er ikke slik som ligger nakne inntil hverandre mens vi sover, det blir bare svett og ukomfortabelt.

Nå som det er så varmt, syns jeg det er fint med en tynn pysj, da jeg sover uten dyne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man kan ikke være helt god hvis man sover med klær på.

Innleggelse neste stopp.

Gjest lamabada
Skrevet

Neinei, er verken trist eller klamt!

Men det som er trist er at du er så sikkert på at det er ille!

Hev horisonten! ;-)

Har ikke jeg lov til å ha en annen mening enn deg?

Jeg vil tro de fleste liker å både se og kjenne sin kjære, og dessuten slippe å kle og på seg etter sex, men selvsagt kan da folk gjøre som de vil. Bare lurte på hvordan det blir gjort jeg. Ser ikke for meg å stå opp for å kle på meg før jeg skal legge meg igjen liksom..

Sånn jeg ser det hadde det vært trist om min kjære hadde vært en sånn kles-sover. Og omvendt.

Skrevet

Har ikke jeg lov til å ha en annen mening enn deg?

Jeg vil tro de fleste liker å både se og kjenne sin kjære, og dessuten slippe å kle og på seg etter sex, men selvsagt kan da folk gjøre som de vil. Bare lurte på hvordan det blir gjort jeg. Ser ikke for meg å stå opp for å kle på meg før jeg skal legge meg igjen liksom..

Sånn jeg ser det hadde det vært trist om min kjære hadde vært en sånn kles-sover. Og omvendt.

JIZES

...du merker ikke at du er bittelitt forkynnende sjøl?

Du SPØR jo for faen om hvorfor, og "om ikke" osv!

Samma for meg hva du mener...

Gjest lamabada
Skrevet

JIZES

...du merker ikke at du er bittelitt forkynnende sjøl?

Du SPØR jo for faen om hvorfor, og "om ikke" osv!

Samma for meg hva du mener...

Kjære vene! har du solstikk eller? Kom deg ut i et vann eller noe, du er jo ikke riktig navla.

Du tok det utrolig personlig gjorde du ikke, må være en grunn til det eller?

Skrevet

Kjære vene! har du solstikk eller? Kom deg ut i et vann eller noe, du er jo ikke riktig navla.

*fnis*

...du er jo helt oppsatt på dette! Du lager jo til og med en hel tråd med det!

*humre*

Gjest lamabada
Skrevet

*fnis*

...du er jo helt oppsatt på dette! Du lager jo til og med en hel tråd med det!

*humre*

Ja, jeg lurte på hva som rørte på seg i hodene på de som gjør det, de må jo ha en grunn ikke sant, annet enn insekter i ræva, den er for tynn.

Gjest nudisen
Skrevet

Noen har det tydeligvis for varmt både natt og dag. Sånne som sover med klær på må jo være litt spesielle. Her er det Adams og Evas året rundt.

Gjest lamabada
Skrevet

Noen har det tydeligvis for varmt både natt og dag. Sånne som sover med klær på må jo være litt spesielle. Her er det Adams og Evas året rundt.

Ja, enda klager noen på at det er for varmt, men kjærne skal de ha på... høh? liksom..

Skrevet

Vi gamle kjærringer har ikke sengehygge, vet du vel...

Seriøst: Før sov jeg ofte uten klær,- nå med unger i huset som ofte har kommet inn om natten, blir det i alle fall undertøy. Og litt mer i tilfelle det er kaldt, man er forkjølet etc. Det kan tas av,- og på igjen.

Gjest lamabada
Skrevet

Vi gamle kjærringer har ikke sengehygge, vet du vel...

Seriøst: Før sov jeg ofte uten klær,- nå med unger i huset som ofte har kommet inn om natten, blir det i alle fall undertøy. Og litt mer i tilfelle det er kaldt, man er forkjølet etc. Det kan tas av,- og på igjen.

Så ungene dine må for all del ikke se deg naken??

Tas av og på ja, men det er jo et pes, må da være lettere å løfte litt på dyna om det blir varmt..

Men hver sin lyst.

Gjest Einmal kommt die liebe
Skrevet

Ja, jeg lurte på hva som rørte på seg i hodene på de som gjør det, de må jo ha en grunn ikke sant, annet enn insekter i ræva, den er for tynn.

Grunnen er at jeg liker det. Jeg er veldig frossen av meg. Jeg liker å kunne slenge ut en arm eller bein ut fra dyna uten å bli veldig kald, jeg liker å gå på do om natta uten å miste all varmen fra dyna, jeg liker å tusle rundt om morgenen, hente avisa og lage kaffe uten å måtte kle på meg så mye som en morgenkåpe (vi har MYE innsyn i mange rom) og først og fremst liker jeg å sove med noe på meg. Jeg kan sove naken, men (i hverfall hvis jeg sover alene) foretrekker en pysj/nattkjole. Og jeg tror ikke det foregår noe annet i hodet på dem som sover nakne enn hos meg.

Det blir litt sånn: Hvorfor går noen med sokker nå om sommeren, eller uten lue når det er kaldt, eller med g-streng/ikke med g-streng, osv.

En bitteliten topp og boksershort er ikke akkurat noe som får meg til å føle meg som en avviker, selvom du gjør et tappert forsøk. Det er en smakssak, og hvis du ikke skjønner det, får det vel forbli et av verdens uløste mysterier for deg.

Hvorfor liker noen DDE, DET skjønner ikke jeg. Hva foregår i hodet på SÅNNE folk?

Gjest lamabada
Skrevet

Grunnen er at jeg liker det. Jeg er veldig frossen av meg. Jeg liker å kunne slenge ut en arm eller bein ut fra dyna uten å bli veldig kald, jeg liker å gå på do om natta uten å miste all varmen fra dyna, jeg liker å tusle rundt om morgenen, hente avisa og lage kaffe uten å måtte kle på meg så mye som en morgenkåpe (vi har MYE innsyn i mange rom) og først og fremst liker jeg å sove med noe på meg. Jeg kan sove naken, men (i hverfall hvis jeg sover alene) foretrekker en pysj/nattkjole. Og jeg tror ikke det foregår noe annet i hodet på dem som sover nakne enn hos meg.

Det blir litt sånn: Hvorfor går noen med sokker nå om sommeren, eller uten lue når det er kaldt, eller med g-streng/ikke med g-streng, osv.

En bitteliten topp og boksershort er ikke akkurat noe som får meg til å føle meg som en avviker, selvom du gjør et tappert forsøk. Det er en smakssak, og hvis du ikke skjønner det, får det vel forbli et av verdens uløste mysterier for deg.

Hvorfor liker noen DDE, DET skjønner ikke jeg. Hva foregår i hodet på SÅNNE folk?

Hallo da, det her var tydeligvis et ømt tema for mange. Merkelig. Hvorfor kan jeg ikke spørre hvorfor golk liker det sånn. Du ga et svar fordi du er kald av deg. Godt. Men andre sover med klær og så klager på varmen...

Jeg prøver da ikke få andre til å fremstå som avviker bare fordi jeg mener noe annet? Avviker greiene får du stå for selv.

Skrevet

Så ungene dine må for all del ikke se deg naken??

Tas av og på ja, men det er jo et pes, må da være lettere å løfte litt på dyna om det blir varmt..

Men hver sin lyst.

Nåda, du er her igjen,ja...

Bare for å ha svart: Selvsagt er det ikke noen stor sak om ungene ser meg naken. Men jeg tror ikke noen av oss ville ha følt oss komfortable med at de skulle ligge der om natten med oss nakne inntil seg. Da hadde nok du vært den første til å rope opp om perversiteter, tror jeg ;-)

Gjest går bra det
Skrevet

Det er STOR forskjell på en liten topp/nattskjorte og klær.

Det er vel ikke mange som sover med klær på.

Selv om jeg sover med en nattskjorte, så puler vi faktsik flere ganger i uken .....

Gjest lamabada
Skrevet

Nåda, du er her igjen,ja...

Bare for å ha svart: Selvsagt er det ikke noen stor sak om ungene ser meg naken. Men jeg tror ikke noen av oss ville ha følt oss komfortable med at de skulle ligge der om natten med oss nakne inntil seg. Da hadde nok du vært den første til å rope opp om perversiteter, tror jeg ;-)

ja særlig.. det er da helt naturlig å ligge naken i senga, om ungene kommer er vel det også naturlig om dere ikke klår på dem sexuelt. Du høres ikke helt god ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...