Gå til innhold

Til dere som sover med klær på

Anbefalte innlegg

Gjest lamabada
Skrevet

Det er STOR forskjell på en liten topp/nattskjorte og klær.

Det er vel ikke mange som sover med klær på.

Selv om jeg sover med en nattskjorte, så puler vi faktsik flere ganger i uken .....

Ja, men hvorfor må man dekke seg til om natta? Og klær er klær...

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• laguna1365380434

9

• Katt-ja

7

• Kvinna

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja særlig.. det er da helt naturlig å ligge naken i senga, om ungene kommer er vel det også naturlig om dere ikke klår på dem sexuelt. Du høres ikke helt god ut.

Ikke helt god?

Tror min 10årige sønn hadde blitt litt pinlig berørt om jeg var naken i sengen når han kommer inn for å sover videre der etter et mareritt f.eks...

Gjest går bra det
Skrevet

Det er ikke verre enn at det er en vane for min del da.

mariaflyfly
Skrevet

Noen gjør et fordi de fryser om natta.

Og hvem bestemmer at klær er klær?

Gjest lamabada
Skrevet

Ikke helt god?

Tror min 10årige sønn hadde blitt litt pinlig berørt om jeg var naken i sengen når han kommer inn for å sover videre der etter et mareritt f.eks...

Jamen, for meg er det ikke naturlig med så store barn i sengen da. På ingen måte.

Gjest lamabada
Skrevet

Noen gjør et fordi de fryser om natta.

Og hvem bestemmer at klær er klær?

Jeg bestemmer hva som menes med klær i et pm jeg stiller, det burde være innlysende?

Litt dumt om alle skal omdefinere spm da.

Joda fryser de er jo det logsik nok, selv om det jo finnes dyner og ovner.

Men none klarer til og med å klage på at det er varmt, og sover med klær.

Skrevet

Jamen, for meg er det ikke naturlig med så store barn i sengen da. På ingen måte.

Det kunne jeg jo tenke meg...

Omsorg for barna slutter ikke ved sengetid i vårt hus. Om de har lyst til å komme inn til oss om natten - uansett hvilken grunn - om de er lei seg, syke, eller bare har lyst til å komme inn - er det helt greit. Ganske hyggelig, faktisk.

Gjest går bra det
Skrevet

Da kan ikke du har barn !

Vår 10-åring har perioder hvor hun ofte kommer inn i sengen til oss om natten pga at hun drømmer vondt/har mareritt.

Så har du barn er det helt naturlig at de kommer inn i sengen til foreldrene, ingen aldresgrense på når de stopper med det.

Gjest lamabada
Skrevet

Det kunne jeg jo tenke meg...

Omsorg for barna slutter ikke ved sengetid i vårt hus. Om de har lyst til å komme inn til oss om natten - uansett hvilken grunn - om de er lei seg, syke, eller bare har lyst til å komme inn - er det helt greit. Ganske hyggelig, faktisk.

joda, enkelte folk synes det er hyggelig å skjemme bort barna...

Gjest lamabada
Skrevet

Vår 10-åring har perioder hvor hun ofte kommer inn i sengen til oss om natten pga at hun drømmer vondt/har mareritt.

Så har du barn er det helt naturlig at de kommer inn i sengen til foreldrene, ingen aldresgrense på når de stopper med det.

Jo det er det faktisk! Når de er så store skal de ikke lenger ligge hos mor og far. Det gjorde da ikke vi heller når vi var små, gikk da helt fint det.

Får da være grenser. Litt selvstendighet må de da kunne få etterhvert vel.

Skrevet

Nemlig! De slutter helt sikkert før de er myndige uansett, er vårt motto :)

laguna1365380434
Skrevet

Hm, hvordan mener du en kan ha klærne på under akten?

;-)

Interesant!

Jeg sover ikke med klær på annet enn hvis jeg sover borte hos folk, sånn på madrass i stua etter fest og sånn, og MÅ jeg ha sex da, da tar jeg klær(truse og bh) av, og så på igjen.

Ellers hadde det vel vært lite gjennomførbart;-)

Skrevet

Jo det er det faktisk! Når de er så store skal de ikke lenger ligge hos mor og far. Det gjorde da ikke vi heller når vi var små, gikk da helt fint det.

Får da være grenser. Litt selvstendighet må de da kunne få etterhvert vel.

Du er så lett å kjenne igjen...

Skrevet

Bare for å presisere at jeg ikke føler meg truffet av ditt noget snodig formulerte spørsmål, for hjemme sover jeg som regel uten en tråd på.

Likevel må det sies at du er ganske snever i din tankegang. Kanskje det er en fin oppvarmer å kaste klærne av hverandre dersom det skal bli sex.

Når jeg sover naken er det fordi jeg syns det er mest komfortabel, slett ikke at jeg skal være parat til pulings på sekundet. Som regel funker det ikke slik uansett, at mannen sniker seg inn bakveien sånn helt uten videre. Jeg bruker å få et forvarsel, og dersom jeg hadde hatt klær på, så håper jeg at han hadde gitt meg god nok tid til å kaste trusa før han startet stanginga. Tenk så ukomfertabelt med pikken og halve g-strengen oppover den innvendige del av meg.

hehehe, jeg ler av deg. godt og lenge.

c",)

Skrevet

Bare for å presisere at jeg ikke føler meg truffet av ditt noget snodig formulerte spørsmål, for hjemme sover jeg som regel uten en tråd på.

Likevel må det sies at du er ganske snever i din tankegang. Kanskje det er en fin oppvarmer å kaste klærne av hverandre dersom det skal bli sex.

Når jeg sover naken er det fordi jeg syns det er mest komfortabel, slett ikke at jeg skal være parat til pulings på sekundet. Som regel funker det ikke slik uansett, at mannen sniker seg inn bakveien sånn helt uten videre. Jeg bruker å få et forvarsel, og dersom jeg hadde hatt klær på, så håper jeg at han hadde gitt meg god nok tid til å kaste trusa før han startet stanginga. Tenk så ukomfertabelt med pikken og halve g-strengen oppover den innvendige del av meg.

c",)

Også så ofte vi etterhvert får anledning til å more oss over alle de sære innleggene ;-)

Skrevet

Også så ofte vi etterhvert får anledning til å more oss over alle de sære innleggene ;-)

Ja, de hever dagen.

c",)

Skrevet

c",)

*LOL*

Bra svar, cecily *S*

;)

Skrevet

*LOL*

Bra svar, cecily *S*

;)

Det kvitrer her i dag, ser du.

c",)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

c",)

*LOL*

Ja, det er utrolig hva folk gidder krangle om.

Skrevet

Det kvitrer her i dag, ser du.

c",)

Jeg forstår at dagen idag er bedre enn igår ;)

*kvitre tibake*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...