Gå til innhold

Til dere som sover med klær på

Anbefalte innlegg

Skrevet

På soverommet sover vi. Der er det mørkt, vi ligger en halvmeter fra hverandre, og hverken tar eller ser på hverandre i løpet av natten. Det du kaller sengehygge skjer her i gården på sofaen eller i dusjen, og da kler vi av oss først, og tar ikke på så innmari mye etterpå.

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• laguna1365380434

9

• Katt-ja

7

• Kvinna

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han sniker seg inn sideveien, jeg passer alltid på å ha såpass slakk strikk på trusa at det lar seg gjøre. Regnbuksa tar han av, så jeg vet hva som har hendt når jeg våkner uten regnbukse og med enda slakkere truse.

Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg kunne svart på dette, men nå hakker jo du på alle som prøver å svare, så da gidder jeg rett og slett ikke.

petter smart
Skrevet

Man kan ikke være helt god hvis man sover med klær på.

Innleggelse neste stopp.

Litt ustabile kanskje?

Skrevet

Innleggelse neste stopp.

Jupp...closest thing to crazy... ;-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Grunnen er at jeg liker det. Jeg er veldig frossen av meg. Jeg liker å kunne slenge ut en arm eller bein ut fra dyna uten å bli veldig kald, jeg liker å gå på do om natta uten å miste all varmen fra dyna, jeg liker å tusle rundt om morgenen, hente avisa og lage kaffe uten å måtte kle på meg så mye som en morgenkåpe (vi har MYE innsyn i mange rom) og først og fremst liker jeg å sove med noe på meg. Jeg kan sove naken, men (i hverfall hvis jeg sover alene) foretrekker en pysj/nattkjole. Og jeg tror ikke det foregår noe annet i hodet på dem som sover nakne enn hos meg.

Det blir litt sånn: Hvorfor går noen med sokker nå om sommeren, eller uten lue når det er kaldt, eller med g-streng/ikke med g-streng, osv.

En bitteliten topp og boksershort er ikke akkurat noe som får meg til å føle meg som en avviker, selvom du gjør et tappert forsøk. Det er en smakssak, og hvis du ikke skjønner det, får det vel forbli et av verdens uløste mysterier for deg.

Hvorfor liker noen DDE, DET skjønner ikke jeg. Hva foregår i hodet på SÅNNE folk?

Min sambo har alltid sokker på seg. Jeg skjønner ikke det, i denne varmen! Altså ikke om natta da. Jeg har ikke hatt på meg sokker på en måneds tid og synes det er supert å gå barbent og i sandaler.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg gidder ikke lese hele tråden, men får bare si at hvis du er usikker på hva man gjør i slike situasjoner så bør du kanskje vente med å ha sex til du har funnet det ut.

Gjest Calóni
Skrevet

Innleggelse neste stopp.

Jeg sov med pysj på da jeg var innlagt også, såh :D

Skrevet

Man kler selvfølgelig av seg eller lar gutten gjøre det og så kan man eventuelt la trusa sitte på plass hvis det er det man ønsker.

Skrevet

Jamen, for meg er det ikke naturlig med så store barn i sengen da. På ingen måte.

nei, når ungene er 10 år er de jo nesten voksne og har ikke lov til å være redde om natta.

Gjest henne74
Skrevet

ja særlig.. det er da helt naturlig å ligge naken i senga, om ungene kommer er vel det også naturlig om dere ikke klår på dem sexuelt. Du høres ikke helt god ut.

DU høres ikke helt god ut....

Gjest henne74
Skrevet

Har lest gjennom litt av denne tråden, og min konklusjon er at det er du som ikke er helt velbevart i hode... Jeg sover selv uten klær om natta, alene eller ikke. Men jeg ser da ikke ned på folk som sover med klær uansett... Derimot ser jeg ned på folk som deg (selv om vi begge sover uten klær). Finnes da viktigere ting å diskutere enn dette tema, greit nok å diskutere, men du rakker jo ned på folk som ikke gjør som deg selv. Søk hjelp for problemene dine du... Kanskje du kan bruke dette forumet til nettopp det....

Skrevet

Jo det er det faktisk! Når de er så store skal de ikke lenger ligge hos mor og far. Det gjorde da ikke vi heller når vi var små, gikk da helt fint det.

Får da være grenser. Litt selvstendighet må de da kunne få etterhvert vel.

...og det svaret der gjør at jeg håper du aldri får muligheten til å ha et ansvarsforhold for et barn - noensinne.

Fy pokkern for mangel på empati - og ikke minst mangel på forståelse for hvordan barnesinnet og barnets følelser fungerer...

mariaflyfly
Skrevet

...og det svaret der gjør at jeg håper du aldri får muligheten til å ha et ansvarsforhold for et barn - noensinne.

Fy pokkern for mangel på empati - og ikke minst mangel på forståelse for hvordan barnesinnet og barnets følelser fungerer...

Ikke vær sjokkert når vi ser hvem vi har med å gjøre. Er sikkert den samme lille provokatørjævelen som har fårr herje her så og si hele dagen. ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Akkurat det tema tok samboeren min opp i helgen. Jeg synes det er mer sexy og deiligere med nattkjole, men jeg bruker det ikke fordi han liker det ikke. Men når det er veldig kaldt har jeg hatt på ullundertøy og sokker!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sov med pysj på da jeg var innlagt også, såh :D

Men du ble innlagt fordi du sov med klær? ;)

Gjest Rusle
Skrevet

Gjør som det faller dere inn der og da :-) Klær eller ei.

Gjest Calóni
Skrevet

Men du ble innlagt fordi du sov med klær? ;)

Ja, faen, det stemmer jo. Og så var det slik at jeg klarte å gå over fra å sove i ullgenser til å sove i en lett bomullspysj i løpet av perioden jeg var innlagt. It's all coming back to me now :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, faen, det stemmer jo. Og så var det slik at jeg klarte å gå over fra å sove i ullgenser til å sove i en lett bomullspysj i løpet av perioden jeg var innlagt. It's all coming back to me now :D

Det er hyggelig å høre at norsk psykiatri fungerer slik den skal! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...