Gå til innhold

Til dere som sover med klær på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, hvordan mener du en kan ha klærne på under akten?

;-)

Interesant!

Jeg sover ikke med klær på annet enn hvis jeg sover borte hos folk, sånn på madrass i stua etter fest og sånn, og MÅ jeg ha sex da, da tar jeg klær(truse og bh) av, og så på igjen.

Ellers hadde det vel vært lite gjennomførbart;-)

Lite gjennomførbart med klær? Så dårlig fantasi tror jeg neppe du har:-)

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• laguna1365380434

9

• Katt-ja

7

• Kvinna

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest lamabada
Skrevet

Hm, hvordan mener du en kan ha klærne på under akten?

;-)

Interesant!

Jeg sover ikke med klær på annet enn hvis jeg sover borte hos folk, sånn på madrass i stua etter fest og sånn, og MÅ jeg ha sex da, da tar jeg klær(truse og bh) av, og så på igjen.

Ellers hadde det vel vært lite gjennomførbart;-)

Nei, er det ikke nettopp derfor jeg spør da, fordi jeg ikke skjønner hvordan folk kan gidde å kle av og på og av og på. Tenkte kanskje de beholdt klærne - trusa på jeg da, for det er vel sikkert for å dekke til kroppen de har dem på likevel.

Gjest lamabada
Skrevet

Bare for å presisere at jeg ikke føler meg truffet av ditt noget snodig formulerte spørsmål, for hjemme sover jeg som regel uten en tråd på.

Likevel må det sies at du er ganske snever i din tankegang. Kanskje det er en fin oppvarmer å kaste klærne av hverandre dersom det skal bli sex.

Når jeg sover naken er det fordi jeg syns det er mest komfortabel, slett ikke at jeg skal være parat til pulings på sekundet. Som regel funker det ikke slik uansett, at mannen sniker seg inn bakveien sånn helt uten videre. Jeg bruker å få et forvarsel, og dersom jeg hadde hatt klær på, så håper jeg at han hadde gitt meg god nok tid til å kaste trusa før han startet stanginga. Tenk så ukomfertabelt med pikken og halve g-strengen oppover den innvendige del av meg.

hehehe, jeg ler av deg. godt og lenge.

c",)

Du skjønner virkelig ingentign du, er det så lenge siden du var aktiv i senga?

Selvsagt får man de fleste gangene et forvarsel, men så turn off da og skulle kle av seg pule litt og så kle på seg igjen. Nå er butikken stengt liksom... jaja

Gjest lamabada
Skrevet

På soverommet sover vi. Der er det mørkt, vi ligger en halvmeter fra hverandre, og hverken tar eller ser på hverandre i løpet av natten. Det du kaller sengehygge skjer her i gården på sofaen eller i dusjen, og da kler vi av oss først, og tar ikke på så innmari mye etterpå.

Å herrejemini.. DET var hvertfall trist. Kondolerer.

Gjest lamabada
Skrevet

Han sniker seg inn sideveien, jeg passer alltid på å ha såpass slakk strikk på trusa at det lar seg gjøre. Regnbuksa tar han av, så jeg vet hva som har hendt når jeg våkner uten regnbukse og med enda slakkere truse.

Det som er sørgelig er at med det klientellet som er her inne er det du skriver slett ikke umulig...

Gjest lamabada
Skrevet

Jeg gidder ikke lese hele tråden, men får bare si at hvis du er usikker på hva man gjør i slike situasjoner så bør du kanskje vente med å ha sex til du har funnet det ut.

Enda en einstein her ja. Du fattet ikke at jeg lurte på hvordan folk som pakker seg inn i redsel for at partner skal se et glimt av huden deres, gjør sånt, men svaret er vel mest sannsynlig at de ikke gjør det. Takk.

Gjest lamabada
Skrevet

nei, når ungene er 10 år er de jo nesten voksne og har ikke lov til å være redde om natta.

Normale sunne unger er da ikke så redde lenger at de må sove ved puppen til mamma.

Skrevet

Nei, er det ikke nettopp derfor jeg spør da, fordi jeg ikke skjønner hvordan folk kan gidde å kle av og på og av og på. Tenkte kanskje de beholdt klærne - trusa på jeg da, for det er vel sikkert for å dekke til kroppen de har dem på likevel.

:-)

Gjest lamabada
Skrevet

Har lest gjennom litt av denne tråden, og min konklusjon er at det er du som ikke er helt velbevart i hode... Jeg sover selv uten klær om natta, alene eller ikke. Men jeg ser da ikke ned på folk som sover med klær uansett... Derimot ser jeg ned på folk som deg (selv om vi begge sover uten klær). Finnes da viktigere ting å diskutere enn dette tema, greit nok å diskutere, men du rakker jo ned på folk som ikke gjør som deg selv. Søk hjelp for problemene dine du... Kanskje du kan bruke dette forumet til nettopp det....

Jeg startet ikke med å rakke ned på folk, men når de svarer så spydig og beskylder meg for ting er jeg jo med på leken deres, Da skal de få igjen spydighet, det er jo tydeligvis det de ønsker.

Gjest Ramina
Skrevet

Du skjønner virkelig ingentign du, er det så lenge siden du var aktiv i senga?

Selvsagt får man de fleste gangene et forvarsel, men så turn off da og skulle kle av seg pule litt og så kle på seg igjen. Nå er butikken stengt liksom... jaja

Turn off?

Det bør det da vel ikke være vel. Kan jo være ganske så sensuellt det å sakte dra av klær mens en kyser og koser som forspill.

Og etter sexen skal man jo ofte på toalettet og greier og da er det vel ikke noe bal å tre på truse og t-skjorte igjen vel.

Ligger naken selv jeg altså men ser virkelig ikke problemene med å ha på litt tøy altså.

Noen ganger kler en jo på seg tilogemed med sex i tankene, en lite søt blondesak som mannen kan ha glede av å nyte synet av og å trekke av litt etter litt...blir vel sånn ala noe av det samme det vel.

:)

Gjest lamabada
Skrevet

Turn off?

Det bør det da vel ikke være vel. Kan jo være ganske så sensuellt det å sakte dra av klær mens en kyser og koser som forspill.

Og etter sexen skal man jo ofte på toalettet og greier og da er det vel ikke noe bal å tre på truse og t-skjorte igjen vel.

Ligger naken selv jeg altså men ser virkelig ikke problemene med å ha på litt tøy altså.

Noen ganger kler en jo på seg tilogemed med sex i tankene, en lite søt blondesak som mannen kan ha glede av å nyte synet av og å trekke av litt etter litt...blir vel sånn ala noe av det samme det vel.

Ganske så stor forskjell på sexy undertøy eller andre plagg som er ment for å forføre, enn den gamle slitte sloggy trusa og pusjamasen. Ikke mye sexy over det. Har da sett noen i natt tøy der jeg har overnattet osv... *gremmes*

Gjest Ramina
Skrevet

Ganske så stor forskjell på sexy undertøy eller andre plagg som er ment for å forføre, enn den gamle slitte sloggy trusa og pusjamasen. Ikke mye sexy over det. Har da sett noen i natt tøy der jeg har overnattet osv... *gremmes*

Joda, selvsakt er det en stor forskjell.

Men av disse i denne tråden som sover med litt tøy tror jeg de aller færreste har problemer med at partneren mister lysten på dem pga. tøyet.

Kanskje er dette viktig for de helt unge - husker ikke ;) - men for oss litt mer voksne så er intensiteten vi deler med partnerene våre helt anneledes og består selvom han - eller hun - må fjerne litt tøy først, pent som mindre pent.

Når jeg på vinteren tar på meg flannelspysjamas etter dusjing og før leggetid så synes mannen min jeg er skikkelig søt, og jeg skal love at hans kåthet på meg er stooooor uansett hva jeg har på...det sier litt om at kjærligheten og lysten mellom enkelte går på litt mer enn naken hud.

Skrevet

Hallo da, det her var tydeligvis et ømt tema for mange. Merkelig. Hvorfor kan jeg ikke spørre hvorfor golk liker det sånn. Du ga et svar fordi du er kald av deg. Godt. Men andre sover med klær og så klager på varmen...

Jeg prøver da ikke få andre til å fremstå som avviker bare fordi jeg mener noe annet? Avviker greiene får du stå for selv.

Tema er nok ikke så ømt, det er nok heller måten du formulerer svarene dine.

Gjest lamabada
Skrevet

Joda, selvsakt er det en stor forskjell.

Men av disse i denne tråden som sover med litt tøy tror jeg de aller færreste har problemer med at partneren mister lysten på dem pga. tøyet.

Kanskje er dette viktig for de helt unge - husker ikke ;) - men for oss litt mer voksne så er intensiteten vi deler med partnerene våre helt anneledes og består selvom han - eller hun - må fjerne litt tøy først, pent som mindre pent.

Når jeg på vinteren tar på meg flannelspysjamas etter dusjing og før leggetid så synes mannen min jeg er skikkelig søt, og jeg skal love at hans kåthet på meg er stooooor uansett hva jeg har på...det sier litt om at kjærligheten og lysten mellom enkelte går på litt mer enn naken hud.

Ja, du er tydeligvis alt for gammel til engang å svare. Husker du ikke dager hvor alt du ville var å ta på den andre, se på den andre. Fikle med kroppen til den andre til en sovnet. Bare snu seg og elske mitt på natta, bli vekket av en hånd, pikk eller tunge på morgenkvisten. osv...

Ikke minst nærheten og kosen ikke sexuelt. Blir liksom litt kjipt med klær, lyset av og bare sov sov sov.

Gjest lamabada
Skrevet

Tema er nok ikke så ømt, det er nok heller måten du formulerer svarene dine.

Ja, men som sagt, så begynte jeg ikke med det før dol kjerringene sine viste hva de var gode for. Jeg bør vel følge stilen deres? Ellers blir de vel forvirra?

Gjest Ramina
Skrevet

Ja, du er tydeligvis alt for gammel til engang å svare. Husker du ikke dager hvor alt du ville var å ta på den andre, se på den andre. Fikle med kroppen til den andre til en sovnet. Bare snu seg og elske mitt på natta, bli vekket av en hånd, pikk eller tunge på morgenkvisten. osv...

Ikke minst nærheten og kosen ikke sexuelt. Blir liksom litt kjipt med klær, lyset av og bare sov sov sov.

Var den til meg? Jeg har jo svar deg :)

Husker? Hallo...ække så gammel altså.

Og jo, vi koser og stryker, klemmer og kysser til vi sovner vi da. Og har heidundrende sex tilogmed.

Og lyset er ikke av her i gården nei...ingen av oss er særlig glad i det.

Nå sover jeg - igjen - med klærne av jeg da, eller vi, men jeg ser ikke at vårt forhold, kos eller sex, skulle vært særlig anneledes om jeg hadde villet ha på en fille eller to.

Så det så...He he.

Skrevet

Å herrejemini.. DET var hvertfall trist. Kondolerer.

Hæ?

Gjest jahveldå
Skrevet

Hæ?

Det er vel ingen som har beskyldt deg for å være så kjapp nei...

Skrevet

Det er vel ingen som har beskyldt deg for å være så kjapp nei...

Jeg har nå iallefall et sexliv da, og om du syns det er fryktelig tragisk å ha sex i sofaen hvor det går an å lage litt lyder og se på hverandre istedetfor å være musestille i mørket og ikke vekke babyen, så bryr det igrunn ikke meg. Jeg er bare jævlig glad jeg slipper å ha sex med deg.

Skrevet

Jeg har nå iallefall et sexliv da, og om du syns det er fryktelig tragisk å ha sex i sofaen hvor det går an å lage litt lyder og se på hverandre istedetfor å være musestille i mørket og ikke vekke babyen, så bryr det igrunn ikke meg. Jeg er bare jævlig glad jeg slipper å ha sex med deg.

Tror i det hele tatt ikke det blir så mye på Maiken om dagen, hun virker enormt frustrert. Hun trenger nok en mann! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...