Gå til innhold

Til dere som sover med klær på

Anbefalte innlegg

Gjest lamabada
Skrevet

Tror i det hele tatt ikke det blir så mye på Maiken om dagen, hun virker enormt frustrert. Hun trenger nok en mann! :-)

hehe.. altså enormt gøy å se hvilke fjottete svar dere greier å komme med. Ingen argumenter i det hele tatt, kun personangrep. Misunnelig, frustrert, får seg ikke noe osv.

Ganske tydelig HVORFOR dere er her, dere har vel ikke akkurat kapasitet til å få til noe annet.

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• laguna1365380434

9

• Katt-ja

7

• Kvinna

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hehe.. altså enormt gøy å se hvilke fjottete svar dere greier å komme med. Ingen argumenter i det hele tatt, kun personangrep. Misunnelig, frustrert, får seg ikke noe osv.

Ganske tydelig HVORFOR dere er her, dere har vel ikke akkurat kapasitet til å få til noe annet.

Og det at du syns mitt sexliv er tragisk er en saklig diskusjon?

Har du noen argumenter da? Hvorfor er det gøyere å ha sex i senga enn i sofaen?

Gjest lamabada
Skrevet

Og det at du syns mitt sexliv er tragisk er en saklig diskusjon?

Har du noen argumenter da? Hvorfor er det gøyere å ha sex i senga enn i sofaen?

Det er ikke det at det er mer gøy å ha sex i senga, det er variasjonen som mangler hos dere. Høres rimelig rutine ut. Dessuten er det mye mer man kan gjøre i senga, eller dere har kanskje en skikkelig ekkel flekkete sofa?

Skrevet

Ingen mann vil vel ha deg uansett.

Skrevet

Det er ikke det at det er mer gøy å ha sex i senga, det er variasjonen som mangler hos dere. Høres rimelig rutine ut. Dessuten er det mye mer man kan gjøre i senga, eller dere har kanskje en skikkelig ekkel flekkete sofa?

Det er ikke så innmari mye mer vi kan gjøre i senga når babyen sover 1x meter unna. Da blir det med avslått lys og uten lyder.

Om sofaen vår er flekkete så er det pga babygulp, ikke andre ting.

Gjest lamabada
Skrevet

Ingen mann vil vel ha deg uansett.

hehe.. nei... alle mine teorier funker faktisk. Dere svarer helt etter boka...*LOL*

Gjest lamabada
Skrevet

Det er ikke så innmari mye mer vi kan gjøre i senga når babyen sover 1x meter unna. Da blir det med avslått lys og uten lyder.

Om sofaen vår er flekkete så er det pga babygulp, ikke andre ting.

spennende

Skrevet

Normale sunne unger er da ikke så redde lenger at de må sove ved puppen til mamma.

Unger er forskjellige, jeg har også en som aldri har sovet i senga mi annet enn for å kose om morran.

laguna1365380434
Skrevet

Lite gjennomførbart med klær? Så dårlig fantasi tror jeg neppe du har:-)

Jo:-o

Er jeg dum nå?

Det er nå hvertfall enkelte plagg som det er helt sentralt at forsvinnes..;-)

Og hvis fyren er sånn at han helst beholder sokker og t-skjorte liksom, da blir jeg rett og slett fornærmet(og kan finne på å bli utilnærmelig), det er uestetisk!

En kan sikkert,anledningsvis, beholde ting som strømper og skjørt og sånn,men det er vel mere sånn for små raske og hemmelige affærer på doen på baren og sånn;-)

*teit*

Skrevet

Jo:-o

Er jeg dum nå?

Det er nå hvertfall enkelte plagg som det er helt sentralt at forsvinnes..;-)

Og hvis fyren er sånn at han helst beholder sokker og t-skjorte liksom, da blir jeg rett og slett fornærmet(og kan finne på å bli utilnærmelig), det er uestetisk!

En kan sikkert,anledningsvis, beholde ting som strømper og skjørt og sånn,men det er vel mere sånn for små raske og hemmelige affærer på doen på baren og sånn;-)

*teit*

Jeg tenkte mer på et raskt knull, da kan jo ei lite truse sitte på også:-)

Skrevet

Det som er sørgelig er at med det klientellet som er her inne er det du skriver slett ikke umulig...

Du har ikke akkurat noen god diskusjonsmetode, jeg lurer på om du ser det selv.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tenkte mer på et raskt knull, da kan jo ei lite truse sitte på også:-)

Ikke mine tror jeg..Hvertfall ikke uten at det ville bli knot. Det er jeg sikker på!Og mine truser er oftest små nok;-)

Du har rett, her var jeg fantasiløs. Dette er ting jeg ikke har tenkt særlig over før.Blir jaggu nødt til å prøve bare for å se om det går ann!;-)

Jeg ser liksom bare for meg trusestrikk som gnager på vonde steder, ikke fullt så mye het sex;-)

Skrevet

Ikke mine tror jeg..Hvertfall ikke uten at det ville bli knot. Det er jeg sikker på!Og mine truser er oftest små nok;-)

Du har rett, her var jeg fantasiløs. Dette er ting jeg ikke har tenkt særlig over før.Blir jaggu nødt til å prøve bare for å se om det går ann!;-)

Jeg ser liksom bare for meg trusestrikk som gnager på vonde steder, ikke fullt så mye het sex;-)

Er jo bare å dra truse litt tilside under det, så vips er man i gang:-)

Gjest lamabada
Skrevet

Du har ikke akkurat noen god diskusjonsmetode, jeg lurer på om du ser det selv.

hehe.. enda en som ikke har skjønt det...

Gjest lamabada
Skrevet

Ganske tydelig at ordet kjappis er ukjent for deg da.

Har du virkelig aldri tatt en kjapp en et sted hvor du ikke kunne ha av deg alle klærne helt? JØSS!

Skrevet

hehe.. enda en som ikke har skjønt det...

Ja, det er vel alle vi andre som tar feil og du har rett.

Gjest lamabada
Skrevet

Ja, det er vel alle vi andre som tar feil og du har rett.

Hvem har sagt noe om å ha rett?

laguna1365380434
Skrevet

Ganske tydelig at ordet kjappis er ukjent for deg da.

Har du virkelig aldri tatt en kjapp en et sted hvor du ikke kunne ha av deg alle klærne helt? JØSS!

Jo men jeg har tatt av meg klærne FOR DET...:-o

;-)

*usjenert*

Gjest lamabada
Skrevet

Jo men jeg har tatt av meg klærne FOR DET...:-o

;-)

*usjenert*

Så ufattelig ekkelt da, eller står du og holder i klærne? Du legger vel ikke klærne hvorsomhelst liksom.

laguna1365380434
Skrevet

Er jo bare å dra truse litt tilside under det, så vips er man i gang:-)

Jooo,kanskje;-)

Mener fortsatt det blir mindre knot om man bare tar den helt av til å begynne med;-)

Det tar jo 2 sekunder da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...