Gå til innhold

Til dere som sover med klær på

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Så ufattelig ekkelt da, eller står du og holder i klærne? Du legger vel ikke klærne hvorsomhelst liksom.

Jo, stort sett, i den slags situasjoner:-)

Hva mener du? Er det ekkelt å legge klærne sine på en stein eller på gresset liksom?

*føler seg innvolvert i en absurd samtale*

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

14

• laguna1365380434

9

• Katt-ja

7

• Kvinna

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest lamabada
Skrevet

Jo, stort sett, i den slags situasjoner:-)

Hva mener du? Er det ekkelt å legge klærne sine på en stein eller på gresset liksom?

*føler seg innvolvert i en absurd samtale*

Åja.. du er såpass snever. Tenker mer på litt mer spesielle steder jeg da, ikke senga og hagen liksom. Do på et utested, i heisen, i et smug, osv...

laguna1365380434
Skrevet

Åja.. du er såpass snever. Tenker mer på litt mer spesielle steder jeg da, ikke senga og hagen liksom. Do på et utested, i heisen, i et smug, osv...

Hvorfor er det ekkelt å legge klærne sine på vasken på en do eller i heisen i så fall?

Jeg er helt sikker på at den slags problemer, det løser man nok. Hvis ikke vil man rett og slett ikke tilstrekkelig..;-)

Gjest lamabada
Skrevet

Hvorfor er det ekkelt å legge klærne sine på vasken på en do eller i heisen i så fall?

Jeg er helt sikker på at den slags problemer, det løser man nok. Hvis ikke vil man rett og slett ikke tilstrekkelig..;-)

Du legger ikke klærne dine fra deg på et offentlig toalett vel? Pjuk. Men uansett, det er ikke noe problem for meg. Jeg har ikke noen sterk trang til å måtte ta av alle klærne hver eneste gang vi skal ha en kjapp en ute et sted. Det høres rimelig manisk ut å måtte ta av seg alt i sånne situasjoner, og ikke rent lite komisk, og lite spontant.

laguna1365380434
Skrevet

Du legger ikke klærne dine fra deg på et offentlig toalett vel? Pjuk. Men uansett, det er ikke noe problem for meg. Jeg har ikke noen sterk trang til å måtte ta av alle klærne hver eneste gang vi skal ha en kjapp en ute et sted. Det høres rimelig manisk ut å måtte ta av seg alt i sånne situasjoner, og ikke rent lite komisk, og lite spontant.

Ja,ja..Du får drive med ditt, så driver jeg med mitt. du VIL jo bare krangle.

Jeg er sikker på at hadde jeg klart å pule på et offentlig toalett,da hadde jeg sikkert også klart å finne en plass til trusa mi;-)

(jeg HAR faktisk hatt sex på do på baren, men pokker heller om jeg klarer å huske hvor jeg la trusa..;-))

Jeg pleier ikke å bli regnet somså jævlig satt og konvensjonell, så det er jo interessant å bli det også innimellom..

Manisk derimot..Å javisst! oppheng har jeg flust av..det er det som krydrer personligheten min med sjarm..;-P

Gjest lamabada
Skrevet

Ja,ja..Du får drive med ditt, så driver jeg med mitt. du VIL jo bare krangle.

Jeg er sikker på at hadde jeg klart å pule på et offentlig toalett,da hadde jeg sikkert også klart å finne en plass til trusa mi;-)

(jeg HAR faktisk hatt sex på do på baren, men pokker heller om jeg klarer å huske hvor jeg la trusa..;-))

Jeg pleier ikke å bli regnet somså jævlig satt og konvensjonell, så det er jo interessant å bli det også innimellom..

Manisk derimot..Å javisst! oppheng har jeg flust av..det er det som krydrer personligheten min med sjarm..;-P

Jeg regner ikke med du går rundt på utesteder i bare truse, så det var jo alle de andre klærne jeg lurte på hvor du gjorde av.

Ja, mansike og små psyke folk krydrer veldig, not, de er bare slitsomme.

Gjest Einmal kommt die liebe
Skrevet

Jeg regner ikke med du går rundt på utesteder i bare truse, så det var jo alle de andre klærne jeg lurte på hvor du gjorde av.

Ja, mansike og små psyke folk krydrer veldig, not, de er bare slitsomme.

Og med den selvinnsikten regner jeg med at du sier takk for deg for denne gangen, for du er virkelig bare slitsom og til tider ondskapsfull. Det er ingenting morsomt/interessant/provoserende med dine innlegg, bare påhitta oppgulp. Hør nå på webmaster og slutt. Det hadde vært morsommere for både deg og alle andre hvis du kunne være deg selv og skrive alminnelige innlegg, ikke denne uendelige "løpe etter folk og forsøke og fornærme dem og hvis de biter så vidt på starte en fullstendig endeløs rekke av innlegg som bare er jug og fornærmelser"

Slutt!

Skrevet

Hvem har sagt noe om å ha rett?

Du påsto jo at jeg ikke hadde skjønt det, det må jo bety at noen tar feil og noen har rett?

Skrevet

Jooo,kanskje;-)

Mener fortsatt det blir mindre knot om man bare tar den helt av til å begynne med;-)

Det tar jo 2 sekunder da.

Joda, det er sant det, men det jeg ville frem til er at det er mulig, har gjort det flere ganger jeg:-)

laguna1365380434
Skrevet

Joda, det er sant det, men det jeg ville frem til er at det er mulig, har gjort det flere ganger jeg:-)

Ok,tror deg på ditt ord!:-)

Jeg er visst uhyggelig lite kreativ.;-)

Skrevet

Hva er hensikten med en slik diskusjonsteknikk? Du kan ikke være så veldig gammel.Over 14? kanskje 15?

Skrevet

Ok,tror deg på ditt ord!:-)

Jeg er visst uhyggelig lite kreativ.;-)

Hehe, akkurat det tror jeg absolutt ikke du er.

Gjest lamabada
Skrevet

Og med den selvinnsikten regner jeg med at du sier takk for deg for denne gangen, for du er virkelig bare slitsom og til tider ondskapsfull. Det er ingenting morsomt/interessant/provoserende med dine innlegg, bare påhitta oppgulp. Hør nå på webmaster og slutt. Det hadde vært morsommere for både deg og alle andre hvis du kunne være deg selv og skrive alminnelige innlegg, ikke denne uendelige "løpe etter folk og forsøke og fornærme dem og hvis de biter så vidt på starte en fullstendig endeløs rekke av innlegg som bare er jug og fornærmelser"

Slutt!

Men hvorfor leser du OG svarer på innleggene mine da? Det må jo bety at det gir deg noe? Eller så hadde duv el klart å skjønne at det er bare å ignorere? Jeg "plager" ingen gjentatte ganger om de lar være å svare...

Sånn her kjatting er en del av forumer som det her, lik det eller stikk

Gjest lamabada
Skrevet

Du påsto jo at jeg ikke hadde skjønt det, det må jo bety at noen tar feil og noen har rett?

Du har ikke skjønt hva diskusjonen er om. Hva det her dreier seg om, det går ikke på at noen skal ha rett eller feil, bare at du virker litt "kort".

Gjest lamabada
Skrevet

Hva er hensikten med en slik diskusjonsteknikk? Du kan ikke være så veldig gammel.Over 14? kanskje 15?

som sagt igjen, du har skjønt fint lite... se mitt andre svar om du ikke skjønner dette heller..

Gjest Einmal kommt die liebe
Skrevet

Men hvorfor leser du OG svarer på innleggene mine da? Det må jo bety at det gir deg noe? Eller så hadde duv el klart å skjønne at det er bare å ignorere? Jeg "plager" ingen gjentatte ganger om de lar være å svare...

Sånn her kjatting er en del av forumer som det her, lik det eller stikk

Vanskelig å unngå deg, da du er på mange forum i mange tråder med mange nick, og skriver urimelige ting som folk har lyst til å korrigere deg på. Men jeg skal gjøre mitt beste, her i denne tråden svarte jeg på et tilforlatelig spørsmål, men fikk bare dritt tilbake.

Jeg vil anbefale deg å skaffe deg en annen hobby. Noen av innleggene dine på samliv er ondskapsfulle, ikke gjør slik mot folk for moro, det er umorask og sårende.

Takk for i dag, håper vi ikke treffes i morgen.

Skrevet

som sagt igjen, du har skjønt fint lite... se mitt andre svar om du ikke skjønner dette heller..

Svar på det jeg spurte deg om.

Gjest russisk rullett
Skrevet

At du gjør det jevnt og trutt på offentlige toaletter, forklarer det meste.

Gjest Calóni
Skrevet

Det er hyggelig å høre at norsk psykiatri fungerer slik den skal! :)

Ja, du verden. Enkelte var jo til og med blitt så friske at de gikk nakne rundt i gangene. Fatter ikke hvorfor de ikke var utskrevet forlengst...:o

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, du verden. Enkelte var jo til og med blitt så friske at de gikk nakne rundt i gangene. Fatter ikke hvorfor de ikke var utskrevet forlengst...:o

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...