Gå til innhold

Ivrig? For ivrig?

Anbefalte innlegg

Gjest Glemt gamet.
Skrevet

Jeg har møtt en helt fantastisk, fin og nydelig fyr.

Vi fant tonen med det samme, og vi møttes gjennom felles bekjente i et selskap.

Tingen er at han er ikke herifra, han er amerikaner,og bor litt der,og litt rundt i Europa.

Det var VELDIG hett de tre dagene han var her,men så måtte han jo selvsagt dra hjem, han kunne jo ikke bare bli, selvom han møtte meg;-)

Vi var enige om at vi likte hverandre sjeldent godt, og at vi skulle holde kontakt.

Han dro i går.

Jeg har lyst til å maile ham NÅ, med engang..

Er det innpåslitent og ivrig, eller blir han glad tro?

Bør jeg bare glemme hele greia?

Er det noen sånne tredagers regler og sånn, sånn som jeg vet det er med telefonen? ;-)

Bør jeg si hvor godt jeg liker ham, eller være litt mystisk og "headgamy"?

Gjest Ramina
Skrevet

Hvis tingen var så "eksplosiv" så hadde jeg latt forelskelsen dure av sted med meg jeg iallefall.

Skit i regler, om de er tre dagers eller ukes...go with the flow...

Kos dere ;)

Skrevet

Så spennende! Sommerfugler i magen er jo herlig, da;-)

Jeg har tro på å være litt mystisk og kostbar...(Etter det man har hørt liker jo menn å jakte.)La i hvert fall han få en sjanse til å sende den første mailen/sms´en.

Men hvis du ikke hører noe etter noen dager har du neppe noe å tape på å prøve selv. Å sende evt. digitale bilder fra oppholdet, er f.eks et godt påskudd for kontakt.Vær avmålt, men gi litt... Si noe om gode minner etc.

Lykke til!

Gjest glemt gamet..
Skrevet

Hvis tingen var så "eksplosiv" så hadde jeg latt forelskelsen dure av sted med meg jeg iallefall.

Skit i regler, om de er tre dagers eller ukes...go with the flow...

Kos dere ;)

Takk!:-)

Det er vel mulig ting ble eksrta heftig fordi han var på ferie o.l, Men det kan jo ikke skade heller å melde sin fortsatte interesse?

Han virket veldig interesseret i å komme tilbake til Oslo, kanskje alt i aug/sept..:-)

Han er bare NYDELIG! :-)

Gjest glemt gamet
Skrevet

Så spennende! Sommerfugler i magen er jo herlig, da;-)

Jeg har tro på å være litt mystisk og kostbar...(Etter det man har hørt liker jo menn å jakte.)La i hvert fall han få en sjanse til å sende den første mailen/sms´en.

Men hvis du ikke hører noe etter noen dager har du neppe noe å tape på å prøve selv. Å sende evt. digitale bilder fra oppholdet, er f.eks et godt påskudd for kontakt.Vær avmålt, men gi litt... Si noe om gode minner etc.

Lykke til!

Jeg venter LITT,og ser om han mailer meg først..

Hvis ikke var det med bilder en god ide, jeg har tatt noen:-)

Jeg har kjempe lyst til at han skal vite hvor mye jeg liker ham,samtidig som jeg vet at gutter kan få litt noia av slikt.

Gjest Unite'n
Skrevet

Det er vel mulig ting ble eksrta heftig fordi han var på ferie o.l, Men det kan jo ikke skade heller å melde sin fortsatte interesse?

Han virket veldig interesseret i å komme tilbake til Oslo, kanskje alt i aug/sept..:-)

Fint han er nydelig, men får håpe for din del han også har noe annet ved seg ;o)

Gjest glemt gamet!
Skrevet

Han skriver bare så søte&morsomme ting!:-)

Og sier at han liker meg så godt!

*happy* :-)

Gjest Ramina
Skrevet

Jeg hadde som sakt hengt meg på :)

Ting er jo "vilt" i begynnelsen, jeg har aldri holdt igjen og har endt opp med kællebeina jeg da :)

(Ikke at jeg sitter med dem alle i dag altså *ler*)

Mannen min og jeg hadde en slik periode i begynnelsen hvor alt var "ringe, sms, sene kvelder etc. etc." og han husker den perioden veldig godt, jeg også da.

Og jeg har jo ringen hans i dag da ;)

Go for it girl.

Skrevet

Han skriver bare så søte&morsomme ting!:-)

Og sier at han liker meg så godt!

*happy* :-)

Grattis!

Nå er det bare å følge opp;-)

Fortsatt god forelskelsessommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...