amber sun Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Laster ned en del låter til mp3-spilleren, men nå tenkte jeg å ha et helt album. Hittil har jeg valgt sangene jeg vil ha, og lastet dem ned. Og betalt for hver sang med på forhånd innbetalt beløp fra kredittkort. Når jeg nå ville bestille album, så fikk jeg spørsmål "please confirm your order". Vil det si at jeg skal si ja til å laste ned hele plata, eller sier jeg da ja til å få den tilsendt eller noe sånt? Hjelp, ble plutselig litt blond her... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det betyr : vennligst bekreft bestillingen din. Det kan vel hende de spør om det fordi et helt album er "mer" og koster mer... Det står iallefall ingen ting med sending så... 0 Siter
amber sun Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Det betyr : vennligst bekreft bestillingen din. Det kan vel hende de spør om det fordi et helt album er "mer" og koster mer... Det står iallefall ingen ting med sending så... ok, takker og bukker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.