ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg finner ikke den testen som sto i Dagbladet eller VG for en uke eller to siden. Hvilken øl var det som vant? Jeg husker ikke... Og hvilke butikker selger den øl-en? Noen tips angående årets sommerøl? Jeg vil ha sommerøl! 0 Siter
amber sun Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Tuborg!! Sommerøl eller ikke, Grøn Tuborg er øl for hele sommeren Men jeg har ikke sett testen, sorry. Dette var kun min personlige mening *S* 0 Siter
Kvinna Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Er det dette? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282901 Er forøvrig enig med Amber i at Tuborg duger hele sommer'n, men det var jo ikke det du spurte om! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Er det dette? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282901 Er forøvrig enig med Amber i at Tuborg duger hele sommer'n, men det var jo ikke det du spurte om! Den var det, ja. Selger Rimi eller Rema Mack? 0 Siter
Kvinna Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Den var det, ja. Selger Rimi eller Rema Mack? Vet ikke... 0 Siter
bb71 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Den var det, ja. Selger Rimi eller Rema Mack? Rema jaffall... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Rema jaffall... Takk! Jeg skulle akkurat til å skjelle ut hele dol fordi jeg ikke fikk svar. 0 Siter
tonie Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Takk! Jeg skulle akkurat til å skjelle ut hele dol fordi jeg ikke fikk svar. Sitter og koser meg med en sånn akkurat nå:-) Har aldri likt Mack-øl, men jeg fant ut at jeg skulle gi sommerølet en sjanse. Det er faktisk veldig godt. Skål! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Sitter og koser meg med en sånn akkurat nå:-) Har aldri likt Mack-øl, men jeg fant ut at jeg skulle gi sommerølet en sjanse. Det er faktisk veldig godt. Skål! Jeg har ikke drukket en eneste sommerøl i år. Syntes det kom litt sent i butikken i år. Men den der skal forsøkes! 0 Siter
Luska Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Øl midt på formiddagen? Du da...! ;o) Ok, det var fra i går ja... Trodde innlegget var fra i dag... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Øl midt på formiddagen? Du da...! ;o) Tenkte å vente til helgen vettu. Hei, forresten! Hvordan står det til med den jenta? 0 Siter
Luska Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Tenkte å vente til helgen vettu. Hei, forresten! Hvordan står det til med den jenta? Morn igjen! Står bra til. Siste arbeidsdag før ferien nå. Det blir digg! Du da? Ferie? Jobb? Sykdommer? Hobbyer? Kjærlighetsliv? ;o)) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Morn igjen! Står bra til. Siste arbeidsdag før ferien nå. Det blir digg! Du da? Ferie? Jobb? Sykdommer? Hobbyer? Kjærlighetsliv? ;o)) Alt vel her! Ferie? - I august! Men jeg vet ikke hva jeg skal ennå. Jobb? - Nja, samme. Sykdommer? - Nei, ingen. Men regnes det at jeg var nære på å slå meg halvt fordærvet på sykkel for 45 minutter siden? Jeg klarte meg heldigvis uten å treffe asfalten, og endte bare med oppskrubba og forslått albu. Men det overlever jeg. Skal bare løfte øl fram til over helga uansett. Hobbyer? - Nja, samme der også. Jobber vel med saken. Eller noe i den duren. Kjærlighetsliv? - Samme der også. Prøvde meg litt, men jeg møtte ei tullerusk ei. Så nå er jeg tilbake der jeg var, og trives veldig godt med det. Du da? Fortsatt lykkelig gift? Ungen begynner å bli stor nå eller? 0 Siter
Luska Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Alt vel her! Ferie? - I august! Men jeg vet ikke hva jeg skal ennå. Jobb? - Nja, samme. Sykdommer? - Nei, ingen. Men regnes det at jeg var nære på å slå meg halvt fordærvet på sykkel for 45 minutter siden? Jeg klarte meg heldigvis uten å treffe asfalten, og endte bare med oppskrubba og forslått albu. Men det overlever jeg. Skal bare løfte øl fram til over helga uansett. Hobbyer? - Nja, samme der også. Jobber vel med saken. Eller noe i den duren. Kjærlighetsliv? - Samme der også. Prøvde meg litt, men jeg møtte ei tullerusk ei. Så nå er jeg tilbake der jeg var, og trives veldig godt med det. Du da? Fortsatt lykkelig gift? Ungen begynner å bli stor nå eller? Tryna på sykkel? Hehe... ;o) Hva skal du med alle disse tulleruske damene da? Er det du som provoserer de til å bli tulleruske kanskje? ;o) Jeg er fortsatt gift ja - om enn ikke akkurat så lykkelig for tida... Og veslejenta vokser og gror, skravler og herjer. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Tryna på sykkel? Hehe... ;o) Hva skal du med alle disse tulleruske damene da? Er det du som provoserer de til å bli tulleruske kanskje? ;o) Jeg er fortsatt gift ja - om enn ikke akkurat så lykkelig for tida... Og veslejenta vokser og gror, skravler og herjer. Jeg tryna ikke. Det var bare veldig nære. I veldig stor fart. Fikk en kraftig sleng etter en lite velykket sving i alt for stor fart, og deiset inn i støyvernet mellom veien jeg syklet ut på og E18. Men jeg klarte utrolig nok å rette meg opp uten å gå i bakken. Men det var nære, så nå skal jeg kjøpe hjelm. Har du mailadressen min ennå? Skriv en dag! 0 Siter
Luska Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg tryna ikke. Det var bare veldig nære. I veldig stor fart. Fikk en kraftig sleng etter en lite velykket sving i alt for stor fart, og deiset inn i støyvernet mellom veien jeg syklet ut på og E18. Men jeg klarte utrolig nok å rette meg opp uten å gå i bakken. Men det var nære, så nå skal jeg kjøpe hjelm. Har du mailadressen min ennå? Skriv en dag! Hei! Ja, hvis jeg får kobla opp det rukkelet av en PC hjemme, skal jeg skrive en mail! Ferie nå, godt å forlate jobben i dag! ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Hei! Ja, hvis jeg får kobla opp det rukkelet av en PC hjemme, skal jeg skrive en mail! Ferie nå, godt å forlate jobben i dag! ) Da må du i hvert fall ha en riktig fin ferie! Skal du noe morsomt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.