Gjest Trøtt, sliten å sjuk :-( Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Eg er så tett og forkjølt men må prøva å vera så oppegåande at eg klarar å ta meg av minsten... Kva kan eg gjera?? 0 Siter
Kvinna Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Gjør så lite som mulig! Ta C-vitaminer Drikk masse Spis nok Unngå ting du er allergisk for Ha luftige klær Unngå sola KJøp myke kleenex, sånn at du ikke blir så sår under nesa hvis du snyter deg mye! Prøv å gjøre noe du slapper av med. Tenk at rydding, huarbeid og div "tunge plikter" mest sannsynlig kan vente til du kommer til hektene igjen. Så kan du ta deg av barnet i stede. Kanskje noen kan sitte barnevakt en kveld? Jobber du, kan det vel hende du henter deg fortere inn igjen med en egenmeldingsdag? Bedre det enn å bli sykmeldt over lengre tid med noe som ikek gir seg! Har du mye feber/vondt i kroppen, og tåler Paracet, så ta et par- etter hva det står på pakka. God bedring :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Ta en tur til legen, du kan ha en infeksjon.. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Gjør så lite som mulig! Ta C-vitaminer Drikk masse Spis nok Unngå ting du er allergisk for Ha luftige klær Unngå sola KJøp myke kleenex, sånn at du ikke blir så sår under nesa hvis du snyter deg mye! Prøv å gjøre noe du slapper av med. Tenk at rydding, huarbeid og div "tunge plikter" mest sannsynlig kan vente til du kommer til hektene igjen. Så kan du ta deg av barnet i stede. Kanskje noen kan sitte barnevakt en kveld? Jobber du, kan det vel hende du henter deg fortere inn igjen med en egenmeldingsdag? Bedre det enn å bli sykmeldt over lengre tid med noe som ikek gir seg! Har du mye feber/vondt i kroppen, og tåler Paracet, så ta et par- etter hva det står på pakka. God bedring :-) Takk for tipset :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Få noen til å passe ham noen timer slik at du får sove, det kan hjelpe slik at du får samlet krefter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.