Gå til innhold

Gode tips til meg??

Gjest Trøtt, sliten å sjuk :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Trøtt, sliten å sjuk :-(
Skrevet

Eg er så tett og forkjølt men må prøva å vera så oppegåande at eg klarar å ta meg av minsten... Kva kan eg gjera??

Skrevet

Gjør så lite som mulig!

Ta C-vitaminer

Drikk masse

Spis nok

Unngå ting du er allergisk for

Ha luftige klær

Unngå sola

KJøp myke kleenex, sånn at du ikke blir så sår under nesa hvis du snyter deg mye!

Prøv å gjøre noe du slapper av med.

Tenk at rydding, huarbeid og div "tunge plikter" mest sannsynlig kan vente til du kommer til hektene igjen. Så kan du ta deg av barnet i stede.

Kanskje noen kan sitte barnevakt en kveld?

Jobber du, kan det vel hende du henter deg fortere inn igjen med en egenmeldingsdag? Bedre det enn å bli sykmeldt over lengre tid med noe som ikek gir seg!

Har du mye feber/vondt i kroppen, og tåler Paracet, så ta et par- etter hva det står på pakka.

God bedring :-)

Skrevet

Gjør så lite som mulig!

Ta C-vitaminer

Drikk masse

Spis nok

Unngå ting du er allergisk for

Ha luftige klær

Unngå sola

KJøp myke kleenex, sånn at du ikke blir så sår under nesa hvis du snyter deg mye!

Prøv å gjøre noe du slapper av med.

Tenk at rydding, huarbeid og div "tunge plikter" mest sannsynlig kan vente til du kommer til hektene igjen. Så kan du ta deg av barnet i stede.

Kanskje noen kan sitte barnevakt en kveld?

Jobber du, kan det vel hende du henter deg fortere inn igjen med en egenmeldingsdag? Bedre det enn å bli sykmeldt over lengre tid med noe som ikek gir seg!

Har du mye feber/vondt i kroppen, og tåler Paracet, så ta et par- etter hva det står på pakka.

God bedring :-)

Takk for tipset :-)

Skrevet

Få noen til å passe ham noen timer slik at du får sove, det kan hjelpe slik at du får samlet krefter

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...