Gjest mij Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det får jeg. Og det skal ikke så mye til heller, før hodepinen sitter som en jerntang rundt skallen. Ikke så lett nå som det er så varmt, man får jo gjerne vondt i hodet av å drikke for lite også. I dag kjøpte jeg med en halvliter Farris, og halvveis ned i den, kjente jeg hodepinen komme. Typisk. Tror jeg må få sjekket nyrene mine eller noe, det er jo ikke vanlig å ha det sånn? 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg pleier å få vondt i magen jeg, hvis jeg drikker for mye vann på en gang. Får sånn superspreng i magen og det knyter seg liksom, gjør skikkelig vondt, men dette er hvis jeg drikker masse vann på tom mage da. Kanskje det har noe med det å gjøre. 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 får du det m vanlig vann og? hvis det samme skjer m brus så er det kanskje kullsyren? vann skal joegentlig motvirke hodepine.... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Da jeg trodde jeg skulle bli sunn ved å drikke 2 liter vann daglig, fikk jeg en aldeles grusom hodepine. 2 l var vel mye, man bør ikke begynne så brått har jeg hørt. 0 Siter
Adriana Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det kan jo hende at vannet er for kaldt? Mange som får vondt i hodet av å spise is f.eks. Det er jo best med kaldt vann da, men du kan jo prøve vann som har stått litt i romtemperatur, ikke rett fra kjøleskapet. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Noen svar ligger jo over hovedinnlegget.. har det vært krangling og sletting i min tråd uten at jeg har fått det med meg? :-( *hrmf* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.