Gjest snorkulf Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei. Jeg har ikke snorket før men startet med dette i vår. Frem til da sov jeg helt stille. En periode hjalp det å ligge på siden men nå fungerer ikke det mer heller. Gikk frem til i april på anabole steroider og har fått vite av legen at jeg har ganske alvorlig ubalanse i blodet (ekstremt høy blodprosent og lavt antall antistoffer mot virus samt veldig høyt mot bakterier). Jeg lurer på om belastningen på hjertet kan ha noe å si? Jeg har nemlig hørt noe om en slags sammenheng mellom hjerteproblemer og snorking. Dette er blitt veldig slitsomt for dama siden jeg holder henne våken med ulydene mine. Er overrasket over at dette har kommet så fort. Har også pollenallergi men er ikke spesielt tett i nesa nå (var værre i vår og da snorket jeg mindre), selv om luftgjennomstrømningen ikke er like god som på vinteren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190702-snorking/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.