Gå til innhold

Cupido

Anbefalte innlegg

Gjest Cupido-dame
Skrevet

Er det noen som gidder å sjekke om de kommer inn på www.cupido.no

Jeg har prøvd i to dager nå, og kommer ikke inn på den siden...

Skrevet

Er dette et dårlig forsøk på snikreklame eller?

Funker her.

Gjest Cupido-dame
Skrevet

Er dette et dårlig forsøk på snikreklame eller?

Funker her.

Nei overhodet ikke, bare frustrasjon over ikke å komme inn på de sidene.

Men hvorfor kommer du inn og ikke jeg, har ikke noe spesielt "barnefilter" på maskinen min heller...?

Skrevet

Nei overhodet ikke, bare frustrasjon over ikke å komme inn på de sidene.

Men hvorfor kommer du inn og ikke jeg, har ikke noe spesielt "barnefilter" på maskinen min heller...?

Har du prøvd refresh/reload-knappen (på den siden altså)?

Gjest Cupido-dame
Skrevet

Har du prøvd refresh/reload-knappen (på den siden altså)?

Mange ganger..:)

Skjønner ikke en dritt jeg, det er jo tydelig at det ikke er noe galt med den siden, men jeg får bare opp feilmelding...

Skrevet

Mange ganger..:)

Skjønner ikke en dritt jeg, det er jo tydelig at det ikke er noe galt med den siden, men jeg får bare opp feilmelding...

Hvilken feilmelding får du?

Gjest Cupido-dame
Skrevet

Denne:

Siden kan ikke vises

Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klikk Oppdater, eller prøv på nytt senere.

Hvis du skrev inn adressen til siden på adresselinjen, må du kontrollere at den er riktig stavet.

Hvis du vil kontrollere tilkoblingsinnstillingene, velger du Alternativer for Internett på Verktøy-menyen. I kategorien Tilkoblinger velger du Innstillinger. Innstillingene skal være de samme som dem som gis av systemansvarlig for lokalnettet (LAN) eller Internett-leverandøren (ISP).

Se om Internett-tilkoblingsinnstillingene oppdages. Du kan angi at Microsoft Windows skal undersøke nettverket og automatisk gjenkjenne nettverkstilkoblingsinnstillingene (hvis nettverksansvarlig har aktivert denne innstillingen).

Klikk Verktøy-menyen, og klikk deretter Alternativer for Internett.

Klikk LAN-innstillinger i kategorien Tilkoblinger.

Velg Identifiser innstillinger automatisk, og klikk deretter OK.

Noen områder krever 128-biters tilkoblingssikkerhet. Velg Om Internet Explorer på Hjelp-menyen for å bestemme hvilken grad av sikkerhet du har installert.

Hvis du prøver å gå til et sikkert område, må du kontrollere at det er støttet av sikkerhetsinnstillingene. Velg Alternativer for Internett på Verktøy-menyen. I kategorien Avansert blar du nedover til avsnittet Sikkerhet og merker av for innstillinger for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.

Klikk Tilbake-knappen hvis du vil prøve en annen kobling.

Finner ikke server eller DNS-feil

Internet Explorer

Gjest Cupido-dame
Skrevet

...jeg har ikke problem med å komme inn på noen andre sider, men kommer altså ikke inn på denne, verken i IE, FireFox el. Opera.

Er ikke det litt rart da?

Skrevet

Denne:

Siden kan ikke vises

Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klikk Oppdater, eller prøv på nytt senere.

Hvis du skrev inn adressen til siden på adresselinjen, må du kontrollere at den er riktig stavet.

Hvis du vil kontrollere tilkoblingsinnstillingene, velger du Alternativer for Internett på Verktøy-menyen. I kategorien Tilkoblinger velger du Innstillinger. Innstillingene skal være de samme som dem som gis av systemansvarlig for lokalnettet (LAN) eller Internett-leverandøren (ISP).

Se om Internett-tilkoblingsinnstillingene oppdages. Du kan angi at Microsoft Windows skal undersøke nettverket og automatisk gjenkjenne nettverkstilkoblingsinnstillingene (hvis nettverksansvarlig har aktivert denne innstillingen).

Klikk Verktøy-menyen, og klikk deretter Alternativer for Internett.

Klikk LAN-innstillinger i kategorien Tilkoblinger.

Velg Identifiser innstillinger automatisk, og klikk deretter OK.

Noen områder krever 128-biters tilkoblingssikkerhet. Velg Om Internet Explorer på Hjelp-menyen for å bestemme hvilken grad av sikkerhet du har installert.

Hvis du prøver å gå til et sikkert område, må du kontrollere at det er støttet av sikkerhetsinnstillingene. Velg Alternativer for Internett på Verktøy-menyen. I kategorien Avansert blar du nedover til avsnittet Sikkerhet og merker av for innstillinger for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0.

Klikk Tilbake-knappen hvis du vil prøve en annen kobling.

Finner ikke server eller DNS-feil

Internet Explorer

Og du har slettet cachen (midlertidige filer) ?

"................................"

Gjest Cupido-dame
Skrevet

Og du har slettet cachen (midlertidige filer) ?

"................................"

Det gjør jeg stadig vekk.....sletter logg og temporary internet files.....

Er det dumt?

Skrevet

Det gjør jeg stadig vekk.....sletter logg og temporary internet files.....

Er det dumt?

Nei, det er ikke dumt. Har du prøvd i en annen browser? Hvis du ikke har en annen browser enn IE, installer Opera eller Firefox umiddelbart. Det er nesten en nødvendighet å ha en ekstra browser å sjekke ting som dette i.

".................................."

Gjest Cupido-dame
Skrevet

Nei, det er ikke dumt. Har du prøvd i en annen browser? Hvis du ikke har en annen browser enn IE, installer Opera eller Firefox umiddelbart. Det er nesten en nødvendighet å ha en ekstra browser å sjekke ting som dette i.

".................................."

Jeg har sjekket i alle tre nettleserene, og kommer ikke inn i noen av de....!

Kom inn senest i forgårs kveld, men har altså ikke kommet inn etter det. Ikke kan jeg huske jeg har gjort noe spesielt etterpå heller....

Si dette er rart da...! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...