Gjest Aimabel Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Uff, i natt må jeg sove alene igjen. Jeg klarer ikke sovne, ligger våken lenge, hører på lyder osv. Får ikke sove uten nattakyss! Har dere det sånn? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har problemer med å sovne når jeg ligger alene. Jeg er så husredd og mørkredd at det halve kunne vært nok!! Tror det kommer skumle menn inn døra når som helst, for å kidnappe/drepe meg! I tillegg så er jeg avhengig av å ligge inntil darlingen min 0 Siter
Anaïs Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Har ogsaa hatt det saann lenge fordi han bor i Norge og jeg i utlandet; ja, veldig kjipt aa sove uten kjaeresten, men man venner seg til alt...:-/ 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har problemer med å sovne når jeg ligger alene. Jeg er så husredd og mørkredd at det halve kunne vært nok!! Tror det kommer skumle menn inn døra når som helst, for å kidnappe/drepe meg! I tillegg så er jeg avhengig av å ligge inntil darlingen min Hvis det kommer en skummel fyr inn hit kommer jeg ikke til å spille heltinne. Jeg skal gjemme meg under senga. Passer på å støvsuge der :-) Har du noen gode kriseplaner? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvis det kommer en skummel fyr inn hit kommer jeg ikke til å spille heltinne. Jeg skal gjemme meg under senga. Passer på å støvsuge der :-) Har du noen gode kriseplaner? Støvsuge under senga høres ut som glimrende ide, det må jeg gjøre oftere! Kriseplaner: Kniv under senga, hoppe ut vinduet (litt langt ned, men shit au) mobilen i senga, klart til å ringe nødnummer. Tror ikke jeg har flere 0 Siter
Gjest tar ingen sjanser Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Støvsuge under senga høres ut som glimrende ide, det må jeg gjøre oftere! Kriseplaner: Kniv under senga, hoppe ut vinduet (litt langt ned, men shit au) mobilen i senga, klart til å ringe nødnummer. Tror ikke jeg har flere Jeg har hagla uner senga. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har hagla uner senga. He he.. Hagle ja. Tror jeg skal skaffe meg tåregass jeg. Det hadde vært noe! 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvis det kommer en skummel fyr inn hit kommer jeg ikke til å spille heltinne. Jeg skal gjemme meg under senga. Passer på å støvsuge der :-) Har du noen gode kriseplaner? Har rammemadrass jeg, ikke en liten mulighet engang til å gjemme seg under. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Har rammemadrass jeg, ikke en liten mulighet engang til å gjemme seg under. Du kan skjære deg inn i madrassen!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Du kan skjære deg inn i madrassen!! Helt seriøst, så tror jeg ikke at det kommer til å skje noe her jeg bor. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har det litt slik, jeg pleier og ta meg ett stort glass rødvin, da sovner jeg og sover søtt til neste dag :-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Helt seriøst, så tror jeg ikke at det kommer til å skje noe her jeg bor. det er jo nettopp sånne plasser det skjer noe! Her jeg bor kan det godt komme folk. Nei, jeg orker ikke tenke mer på det. Men en gang hørte vi en rar lyd i gangen og da var det fint å ha samboeren her. Han var også redd, for den lyden, men han gikk ut og fikk sjekket at alt var i orden. 0 Siter
Gemini Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Sover alene mange netter jeg, mannen min jobber skift, ofte nattskift... Savner jo å krype inntil og alt det, men er ikke redd i det hele tatt. Var ikke redd for å sove alene tidligere heller, har kanskje noe å gjøre med at jeg var singel i flere år, bodde for meg sjøl i Oslo? :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 det er jo nettopp sånne plasser det skjer noe! Her jeg bor kan det godt komme folk. Nei, jeg orker ikke tenke mer på det. Men en gang hørte vi en rar lyd i gangen og da var det fint å ha samboeren her. Han var også redd, for den lyden, men han gikk ut og fikk sjekket at alt var i orden. Enig! Det er der du minst forventer det at det skjer! =) 0 Siter
Gemini Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Enig! Det er der du minst forventer det at det skjer! =) "Jeg har mange bekymringer, men de fleste blir det aldri noe av" har jeg hørt en gang... Mye sant i det uttrykket... :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Helt seriøst, så tror jeg ikke at det kommer til å skje noe her jeg bor. ....ikke for å skremme deg, men det var innbrudd i leiligheten i nabo firemannsboligen min for bare et par dager siden. Kjeltringene brøyt seg inn via verandadøra mellom kl 16-16.30 på ettermiddagen. Og ingen har sett noe... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 "Jeg har mange bekymringer, men de fleste blir det aldri noe av" har jeg hørt en gang... Mye sant i det uttrykket... :-) Smart sagt... Men jeg tenker som oftest at ting ordner seg. Men at jeg er hus/mørkredd klarer jeg ikke bli kurert for. Har alltid vært det. =) 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 det er jo nettopp sånne plasser det skjer noe! Her jeg bor kan det godt komme folk. Nei, jeg orker ikke tenke mer på det. Men en gang hørte vi en rar lyd i gangen og da var det fint å ha samboeren her. Han var også redd, for den lyden, men han gikk ut og fikk sjekket at alt var i orden. Neida, er så langt utenfor byen at kjeltringene ikke gidder å gå så langt. Dessuten er det bare 4-mannsboliger her, det vil si at det alltid er noen hjemme i etasjen over eller under. >:| Dessuten blir det da to inngangsdører å bryte opp. En gang trodde jeg virkelig at noen hadde brutt seg inn. Fikk vekket sambo og sendt han ut i stua, hvor jeg hørte at støvsugeren gikk. Akkurat der og da virket det veldig sannsynlig at en innbruddstyv ville slå på støvsugeren klokken 4 på natta, men det var bare armen (eller foten?) på støvsugeren som hadde sklidd og falt på på-knappen. 0 Siter
Gemini Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Smart sagt... Men jeg tenker som oftest at ting ordner seg. Men at jeg er hus/mørkredd klarer jeg ikke bli kurert for. Har alltid vært det. =) Skaff deg hund og/eller alarm! :-) Da kan du sove trygt. Har du hund, så er det ingen som kommer inn i huset, uten at du våkner i alle fall... Men ikke like gøy når hunden bjeffer kl 4 om morgenen på det nye og ukjente avisbudet... *minne meg selv på å flytte postkassa litt lenger ut mot veien og vekk fra husveggen snart* 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 ....ikke for å skremme deg, men det var innbrudd i leiligheten i nabo firemannsboligen min for bare et par dager siden. Kjeltringene brøyt seg inn via verandadøra mellom kl 16-16.30 på ettermiddagen. Og ingen har sett noe... Men vi har 3 pc-er i stua, så da gidder de sikkert ikke å gå inn på soverommet for å skremme meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.