MsSophie Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Men vi har 3 pc-er i stua, så da gidder de sikkert ikke å gå inn på soverommet for å skremme meg. ...hehe, nei da er du nok trygg:) Men når det er så varmt som det har vært den siste tiden har jeg alltid hatt verandadøra åpen om natta, det har jeg ikke tordt den siste uka. Litt irriterende å bli så engstlig, men det har jeg blitt. 0 Siter
Line Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg synes det er helt herlig å ha den store dobbeltsenga for meg selv! Det hender minsta kryper oppi i løpet av natta, men å ha sin egen dyne og få ligge i fred uten noen madrass som blir skjev av at noen ligger helt inntil (og gir vond rygg) synes jeg er heeeeelt greit ja. Trives! 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 He he.. Hagle ja. Tror jeg skal skaffe meg tåregass jeg. Det hadde vært noe! Jeg syns det er digg å sove alene i dobbeltsengen, kan ligge på tvers og på langs uten at noen bryr seg. Men jeg er redd noen skal komme inn vinduet, klarer ikke ha det lukket heller, må ha frisk luft inn. Så jeg har en softgun under sengen, hehe..... Har bodd alene et halv år og ingen har prøvd seg enda, men fikk en periode noen ekle telefoner, så da fant jeg ut at jeg måtte ha våpen ) Nå har jeg ny kjæreste, men han kommer nok ikke til å flytte inn i dobbeltsengen min, han bor jo på andre siden av landet, så det blir meg og softgun'en, og av og til en kosesyk 5-åring 0 Siter
Freya Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Skaff deg hund og/eller alarm! :-) Da kan du sove trygt. Har du hund, så er det ingen som kommer inn i huset, uten at du våkner i alle fall... Men ikke like gøy når hunden bjeffer kl 4 om morgenen på det nye og ukjente avisbudet... *minne meg selv på å flytte postkassa litt lenger ut mot veien og vekk fra husveggen snart* Huff, det er jo så skummelt når dyra plutselig værer noe du ikke har sett eller hørt. Blir jo nesten mer redd når jeg er alene hjemme og katta plutselig stirrer rett framfor seg. Ja, jeg er også veldig mørkredd. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg syns det er digg å sove alene i dobbeltsengen, kan ligge på tvers og på langs uten at noen bryr seg. Men jeg er redd noen skal komme inn vinduet, klarer ikke ha det lukket heller, må ha frisk luft inn. Så jeg har en softgun under sengen, hehe..... Har bodd alene et halv år og ingen har prøvd seg enda, men fikk en periode noen ekle telefoner, så da fant jeg ut at jeg måtte ha våpen ) Nå har jeg ny kjæreste, men han kommer nok ikke til å flytte inn i dobbeltsengen min, han bor jo på andre siden av landet, så det blir meg og softgun'en, og av og til en kosesyk 5-åring he he..såpass! =) Jeg har bodd alene i 4 år jeg og. Da gikk det (som oftest) greit. Men når har jeg blitt så avhengig av samboeren, at jeg har fått tilbakefall på hus/mørkredd-tingene 0 Siter
Gemini Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Huff, det er jo så skummelt når dyra plutselig værer noe du ikke har sett eller hørt. Blir jo nesten mer redd når jeg er alene hjemme og katta plutselig stirrer rett framfor seg. Ja, jeg er også veldig mørkredd. Jeg tror jeg begynner å kjenne bikkja ganske godt, for i dag bjeffet han i 4-5-tida. Jeg ba ham holde fred, for det var jo bare avisbud-sommervikaren... (Bikkja reagerer på nye post- og avisbud). Sovnet øyeblikkelig igjen jeg, ikke noe problem :-) 0 Siter
Nemesis Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hadde det slik da jeg en gang i tiden hadde samboer, pleide å ha med en av hans pent brukte t-skjorter i sengen... Den luktet litt ham, og da sov jeg mye bedre. Ikke ta en utsvettet en altså! Nå sover jeg utmerket alene, etter å ha vært singel ganske så lenge. 0 Siter
Freya Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg tror jeg begynner å kjenne bikkja ganske godt, for i dag bjeffet han i 4-5-tida. Jeg ba ham holde fred, for det var jo bare avisbud-sommervikaren... (Bikkja reagerer på nye post- og avisbud). Sovnet øyeblikkelig igjen jeg, ikke noe problem :-) Neida, så lenge man har en anelse om hva det er, så. Men når jeg er hjemme alene midt på natta, og katta ligger og sover og plutselig setter seg rett opp og stirrer på noe "usynlig" der ute, da får jeg litt noia altså. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Neida, så lenge man har en anelse om hva det er, så. Men når jeg er hjemme alene midt på natta, og katta ligger og sover og plutselig setter seg rett opp og stirrer på noe "usynlig" der ute, da får jeg litt noia altså. Sikkert bare en annen katt som prøver seg... ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Sikkert bare en annen katt som prøver seg... ;-) Hehe ja, det er nok av katter som lusker rundt her så. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Skaff deg hund og/eller alarm! :-) Da kan du sove trygt. Har du hund, så er det ingen som kommer inn i huset, uten at du våkner i alle fall... Men ikke like gøy når hunden bjeffer kl 4 om morgenen på det nye og ukjente avisbudet... *minne meg selv på å flytte postkassa litt lenger ut mot veien og vekk fra husveggen snart* Jeg har lyst på hund, men det er faktisk ikke lov å ha dyr her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.