Gå til innhold

Er det synd i meg da ???

Anbefalte innlegg

Gjest klimpre
Skrevet

Jeg skrev et innlegg i ettermiddag om at jeg hadde spist middag (indrefilet, rødvin og jordbær), drukket kaffe og tatt en røyk og at jeg hadde sex og ferie.

Da syntes dere synd i meg, hva i all verden feiler det dere da :-)

Er det bare millionærer med cruisebåt og Frogner fruer her???

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg synes det hørtes ut som en fin dag jeg! Trenger ikke noe råflott og dyrt for å kose seg i ferien vel. En dag på stranda i skyggen med kjæresten, en god bok, is og kjølebag med mat og iskald drikke er topp!

Skrevet

Du er ei hurpe!

Wow, stått opp med feil ben i dag Otto?

Gjest otto margido
Skrevet

Wow, stått opp med feil ben i dag Otto?

Ja, og har kun fått imeg et par glisne hot-doger.

Gjest klimpre
Skrevet

Du er ei hurpe!

Endelig en som er misunnelig :-)

Gjest klimpre
Skrevet

Jeg synes det hørtes ut som en fin dag jeg! Trenger ikke noe råflott og dyrt for å kose seg i ferien vel. En dag på stranda i skyggen med kjæresten, en god bok, is og kjølebag med mat og iskald drikke er topp!

Helt enig, jeg har hatt en helt topp dag :-)

Gjest otto margido
Skrevet

Endelig en som er misunnelig :-)

Skjønte jo det at du skrev innlegget for å skryte av dette.

Skrevet

Synd på deg? Misunnelig? Jeg spiser biff og drikker rødvin innimellom, jeg har ferie (for det meste), og jeg har ganske mye sex. Skulle det være synd på deg, eller skulle jeg være misunnelig? Hvorfor det?

"................................."

Gjest prippene
Skrevet

Synd på deg? Misunnelig? Jeg spiser biff og drikker rødvin innimellom, jeg har ferie (for det meste), og jeg har ganske mye sex. Skulle det være synd på deg, eller skulle jeg være misunnelig? Hvorfor det?

Du har ferie for det meste?hva jobber du så med?

Gjest klimpre
Skrevet

Nei jeg synes ikke synd hverken på deg eller meg jeg, men det var så mange her i ettermiddag, i en tidligere tråd, som syntes ferien min måtte være kjedelig :-)

Men hvordan henger det sammen med all den ferien da?

Skrevet

Nei jeg synes ikke synd hverken på deg eller meg jeg, men det var så mange her i ettermiddag, i en tidligere tråd, som syntes ferien min måtte være kjedelig :-)

Men hvordan henger det sammen med all den ferien da?

Forsøker du å svare deg selv nå, eller?

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...