Gjest partisaner Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Til det utsagnet der er det ikke annet å si enn: fjols. "...................................." Hvorfor skriver du et eget innlegg til meg for å fortelle meg at du er et fjols... 0 Siter
Gjest partisaner Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg har sett de, uten at jeg akkurat har "fulgt med". Lorelai er nydelig, ja :-) "...................................." Og du sier du ikke liker tynne folk. Hun er jo anorektisk, hvertfall hodet, noe veldig galt der. 0 Siter
Freya Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg synts heller ikke hun er SÅÅ pen!! Men Charlize Thereon feks. er jo nyyydelig. Catherine Zeta Jones også!!! Enig! Charlize Theron gjør meg helt stum! (Jeg er jente altså.) 0 Siter
Freya Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Meg Ryan er fin, ja. Men hun har dette "baby-uttrykket" som hun bruker for ofte, som er litt dumt. "....................................." Trout-pout, kalles det. Hehe... http://galleryoftheabsurd.typepad.com/photos/uncategorized/trout_poutslo.jpg 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Og du sier du ikke liker tynne folk. Hun er jo anorektisk, hvertfall hodet, noe veldig galt der. Hvor har jeg sagt at jeg ikke liker tynne folk? Kom igjen nå - vis meg. Jeg er så lei av folk som hele tiden anklager andre for å si ting, og når de blir spurt om å vise til det, så blir det dønn stille. Jeg sa at Jolie er tynnere enn jeg egentlig foretrekker - det samme gjelder denne damen. I tillegg sa jeg at jeg finner attraktive kvinner av de fleste fasonger og størrelser, noe som i seg selv burde være beskrivende nok. Noe mer som er uklart? Eller er du kun ute etter å krangle? "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hvorfor skriver du et eget innlegg til meg for å fortelle meg at du er et fjols... Heh-heh...skjerp deg - svar heller tilbake enn å komme med det barnslige tullet der. Hvis du ikke kan la være å kalle andre dumme, idioter etc. i en helt nøytral smaksdiskusjon som dette, så er du et fjols. Punktum. Ingenting du sier kan endre på det faktum. "................................." 0 Siter
Gjest partisaner Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Heh-heh...skjerp deg - svar heller tilbake enn å komme med det barnslige tullet der. Hvis du ikke kan la være å kalle andre dumme, idioter etc. i en helt nøytral smaksdiskusjon som dette, så er du et fjols. Punktum. Ingenting du sier kan endre på det faktum. "................................." "Heh-heh...skjerp deg - svar heller tilbake enn å komme med det barnslige tullet der. Hvis du ikke kan la være å kalle andre dumme, idioter etc. i en helt nøytral smaksdiskusjon som dette, så er du et fjols. Punktum. Ingenting du sier kan endre på det faktum." Nå er det ærlig talt du som må skjerpe deg da. Og lese det du selv skrev. Det jeg svarte på her som du igjen svarte på over her er: "Til det utsagnet der er det ikke annet å si enn: fjols." Det var du som dro inn Fjols, og ikke vet jeg hvorfor du måtte fortelle meg at du er det. Så det er du som drar inn usaklige og veldig barsnlige "du er dum" kommentarer. At jeg ikke har samme smak som deg burde du tåle, vi snakker tross alt ikke om noen som du har et personlig forhold til. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg ser ihvertfall det de andre ser.. Jeg synes hun er råflott! Hun må jo bare være alle menns drømmedame! FOR ett utseende på den dama! Synes nå jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 "Heh-heh...skjerp deg - svar heller tilbake enn å komme med det barnslige tullet der. Hvis du ikke kan la være å kalle andre dumme, idioter etc. i en helt nøytral smaksdiskusjon som dette, så er du et fjols. Punktum. Ingenting du sier kan endre på det faktum." Nå er det ærlig talt du som må skjerpe deg da. Og lese det du selv skrev. Det jeg svarte på her som du igjen svarte på over her er: "Til det utsagnet der er det ikke annet å si enn: fjols." Det var du som dro inn Fjols, og ikke vet jeg hvorfor du måtte fortelle meg at du er det. Så det er du som drar inn usaklige og veldig barsnlige "du er dum" kommentarer. At jeg ikke har samme smak som deg burde du tåle, vi snakker tross alt ikke om noen som du har et personlig forhold til. Jeg fortalte deg at _du_ var et fjols - trist at du ikke skjønner det. Og det er jo nettopp du som ikke kan oppføre deg i forhold til andre med annen smak. Å si slikt som at "det sier litt om deg når du synes _det_ og _det_" er det kun et fjols som kan uttale. At du anklager meg for det samme faller på sin egen urimelighet, all den tid jeg nettopp argumenterer for det motsatte. Du er ikke bare et fjols, tror jeg, du er også en umoden snørrunge. Her er det ikke mer å si. "................................." 0 Siter
Gjest partisaner Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg fortalte deg at _du_ var et fjols - trist at du ikke skjønner det. Og det er jo nettopp du som ikke kan oppføre deg i forhold til andre med annen smak. Å si slikt som at "det sier litt om deg når du synes _det_ og _det_" er det kun et fjols som kan uttale. At du anklager meg for det samme faller på sin egen urimelighet, all den tid jeg nettopp argumenterer for det motsatte. Du er ikke bare et fjols, tror jeg, du er også en umoden snørrunge. Her er det ikke mer å si. "................................." nå må du skjerpe deg, det eneste jeg sa var hva jeg mente og da kaller du meg et fjols. Sier litt om hvem som er fjolset igrunnen, men du er jo også relativt beryktet her inne for å holde på sånn. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 nå må du skjerpe deg, det eneste jeg sa var hva jeg mente og da kaller du meg et fjols. Sier litt om hvem som er fjolset igrunnen, men du er jo også relativt beryktet her inne for å holde på sånn. Heh-heh....ikke prøv deg, din lille knott. Krangle med deg selv, ok? "......................................" 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Enig! Charlize Theron gjør meg helt stum! (Jeg er jente altså.) sånn ser søstra mi ut 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Trout-pout, kalles det. Hehe... http://galleryoftheabsurd.typepad.com/photos/uncategorized/trout_poutslo.jpg stilig! 0 Siter
favn Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Trout-pout, kalles det. Hehe... http://galleryoftheabsurd.typepad.com/photos/uncategorized/trout_poutslo.jpg Uff, det er mye tragisk å se i jakten på (misforstått) skjønnhet. 0 Siter
Freya Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 sånn ser søstra mi ut For en heldiggris hun er! *misunnelig* 0 Siter
Freya Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Uff, det er mye tragisk å se i jakten på (misforstått) skjønnhet. Tror kanskje de hadde vært penere hvis de bare hadde gitt blaffen i å fikle med ansiktet, ja. 0 Siter
sigga Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Flott dame, det er hun da...jeg har mer de samme tankene som deg når det gjelder Penelope Cruz.. 0 Siter
Gjest sminke gjør underverker Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hun er ganske alminnelig pen uten hjelp fra stylister. http://www.google.com/search?q=lemen%C3%A5r&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 0 Siter
Freya Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hun er ganske alminnelig pen uten hjelp fra stylister. http://www.google.com/search?q=lemen%C3%A5r&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 Like fin som et lemen? 0 Siter
Gjest sminke gjør underverker Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hun er ganske alminnelig pen uten hjelp fra stylister. http://www.google.com/search?q=lemen%C3%A5r&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 Det ble litt feil! http://www.adressa.no/multimedia/archive/00468/jolie-fn_202_468100f.jpg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.