Lillemus Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg skal sende en gave til USA, verdien vil sikkert bli noen hunderlapper tilsammen, er det toll på gaver??? Kan jeg sende sjokolade over dammen? 0 Siter
Simen Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg vet ikke hva tollgrensen er i USA, men den er sikkert temmelig høy for gaver. Uansett kan du bare krysse av for gave og oppgi verdien til f.eks. 100kr,- :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Jeg vet ikke hva tollgrensen er i USA, men den er sikkert temmelig høy for gaver. Uansett kan du bare krysse av for gave og oppgi verdien til f.eks. 100kr,- :-) Takk takk! ) Og hvis det er deg - artig å se deg igjen her inne! ) *Klem* 0 Siter
Simen Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jepp. Det er meg som har en aktiv periode på DOL igjen, men snart går jeg nok lei og forsvinner....og så kommer jeg tilbake. *stor klem* til deg også :-) 0 Siter
Line Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg vet ikke hva tollgrensen er i USA, men den er sikkert temmelig høy for gaver. Uansett kan du bare krysse av for gave og oppgi verdien til f.eks. 100kr,- :-) Jøss, det var lenge siden! Hyggelig å se deg her igjen! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.