Gå til innhold

Nabokjerringa KJEFTER i ett kjør

Anbefalte innlegg

Gjest Stakkars mannen
Skrevet

Har dere naboer som kjefter og smeller?

Her kjefter nabokjerringa på den dakars femimannen sin i et kjør, han ser helt underkua ut.

Og HUN høres faen meg ikke god ut i topplokket

Eksempler: hun ligger å later seg hele dagen,mens han må gjøre alt, innkjøp, matlaging og gud veit hva...allikevel kjefter og smeller hun på stakkaren, han tar aldri til motmæle.

Midt oppi det hele skryter han uhemmet til andre om hvor høyt han elsker denne kommandora.Ubegripelig!

Hvordan er naboen din?

Gjest Aimabel
Skrevet

Hihi! Da vi ferierte i en leilighet i Hellas for noen år siden hadde vi akkurat en slik masete nabokjerring. Men det var kanskje ikke så rart for mens hun gjore alt husarbeidet, sto han og pratet med naboer og spilte backgammon.

Skrevet

Har mange rare naboer, men heldigvis ingen kjeftesmeller.

Gjest klimpre
Skrevet

Han har sikkert vokst opp med mange søstre og hun med mange brødre. Kjønnsrollene er tydeligvis blitt bytta, det er ikke bra.

Gjest Nøkk1
Skrevet

Han har sikkert vokst opp med mange søstre og hun med mange brødre. Kjønnsrollene er tydeligvis blitt bytta, det er ikke bra.

Hun har vokst opp med mangemange søstre,han vet jeg ingenting om!

Gjest klimpre
Skrevet

Hun har vokst opp med mangemange søstre,han vet jeg ingenting om!

Der sprakk den teorien min, kan det være at hun egentlig er mann og burde tatt en kjønnskifteopperasjon?

Skrevet

"Kjønnsrollene er tydeligvis blitt bytta, det er ikke bra."

Men nå antyder du jo at det hadde vært "bra" eller "riktig" hvis det hadde vært omvendt? :-)

"...................................."

Gjest Nøkk1
Skrevet

Der sprakk den teorien min, kan det være at hun egentlig er mann og burde tatt en kjønnskifteopperasjon?

Nix,hun har kun hang etter menn sies det, men hun er jææævlig hårete på låra, så hvem vet hva som skjuler seg i buksa?

Er det normalt at sterkt lårbehårede kjerringer kjefter mer da?

Skrevet

Dette er andre sommeren vi bor her, men vi har nå tatt i bruk området på oversiden av huset. her hører vi nabokona kjefte og banne i vei, høres egentlig litt beruset ut (selv kl. 09.00 om morgenen). Har aldri sett mannnen, og knapt sett henne. De virker svært snobbete og holder seg for seg selv.

Det er ikke noe trivelig å høre på, og det er synd på denne mannen også. Skal vi ordne et møte mellom mennene, så kan de danne støttegruppe?

Gjest klimpre
Skrevet

"Kjønnsrollene er tydeligvis blitt bytta, det er ikke bra."

Men nå antyder du jo at det hadde vært "bra" eller "riktig" hvis det hadde vært omvendt? :-)

"...................................."

Det var dine ord :-)

Men det var vel enklere før vel når kvinnfolk var kvinnfolk.

Kan jo ta mye tid denne husvasken.

Gjest klimpre
Skrevet

Nix,hun har kun hang etter menn sies det, men hun er jææævlig hårete på låra, så hvem vet hva som skjuler seg i buksa?

Er det normalt at sterkt lårbehårede kjerringer kjefter mer da?

Ja det tror jeg, det er nok derfor så mange av de vokser beina så mye.

Prøv og se om de som har nuppetet legger kan være ekstra humørsyke.

Skrevet

Dette er andre sommeren vi bor her, men vi har nå tatt i bruk området på oversiden av huset. her hører vi nabokona kjefte og banne i vei, høres egentlig litt beruset ut (selv kl. 09.00 om morgenen). Har aldri sett mannnen, og knapt sett henne. De virker svært snobbete og holder seg for seg selv.

Det er ikke noe trivelig å høre på, og det er synd på denne mannen også. Skal vi ordne et møte mellom mennene, så kan de danne støttegruppe?

Jeg har slike godt voksne ferienaboer som styrer på verandaen i ett kjør, tror de drekker en del!Og de styrer på begge sider av huset,til glede for mange naboer :(

Sitter og hoiter og løfter glass på verandaen, og dette foregår fra morra til kveld(heldigvis ikke så mye på nattestid da, takk og pris).

Greit å ta seg noen knerter i ferien,men det går da an å holde kjeft?

Gjest Skjegglaura
Skrevet

Ja det tror jeg, det er nok derfor så mange av de vokser beina så mye.

Prøv og se om de som har nuppetet legger kan være ekstra humørsyke.

Ka med de som ikke vokser det bort,men lar det lodne skjegget gro på låra(jeg sa LÅRA!)

Gjest klimpre
Skrevet

Ka med de som ikke vokser det bort,men lar det lodne skjegget gro på låra(jeg sa LÅRA!)

Nei de er det nok ikke noe håp for, før man sjekker damer på høsten og vinteren bør man vel egentlig be om å få se låra før man sitter i saksa.

Skrevet

Jeg har en nabo, en eldre, mannlig periodedranker som er totalt ufyselig. På de 8 årene jeg har opplevd at denne mannen har åpnet munnen, har han ikke en eneste gang kommet med alminnelig, sosial tale. Det ryr ut DRIT. Flere ganger har jeg besluttet å ignorere vedkommende, men så glemmer jeg meg og begynner å hilse og gjøre små forsøk på nødvendig naboprat. Tabbe!

Skrevet

En del av naboene våre ville nok vært mer plagsomme for omgivelsene enn den du skildrer.

Høytspilling av Vålerenga CD'en fra diverse leiligheter rundt her hver gang klubben spiller kamp, samt mer eller mindre edru skråling av de samme sangene så og si hver kveld gjennom hele fellesferien kan definitivt føre til noe tynnslitte nerver...

Gjest bare en kommentar fra sidelinja
Skrevet

Har du tenkt på at hun kanskje ikke kan gjøre annet enn å "late seg hele dagen"?

Det finnes sykdommer som ikke gir synlige bevis på at man er funksjonshemmet.

Kjeftingen er en annen sak. Det er ikke hyggelig å høre på.

mariaflyfly
Skrevet

En del av naboene våre ville nok vært mer plagsomme for omgivelsene enn den du skildrer.

Høytspilling av Vålerenga CD'en fra diverse leiligheter rundt her hver gang klubben spiller kamp, samt mer eller mindre edru skråling av de samme sangene så og si hver kveld gjennom hele fellesferien kan definitivt føre til noe tynnslitte nerver...

Dere har tydeligvis bosatt deg i feil nabolag. Flytt til Lillestrøm, Bergen eller noe sånn, der er det ganske fritt for Enga supportere. ;)

Ellers skal du bare være glad for at naboene dine holder med et flott lag. Gled deg på deres vegne over at de for en gangs skyld er i litt medvind. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...