Gå til innhold

Teit når wemaster blander seg

Anbefalte innlegg

Gjest og begynner å krangle barnslig
Skrevet

Overskrift og nick sier alt!

Leste en tråd her for noen dager siden, der webmaster tydeligvis startet krangel med en barnslig doler.

Men det aller teiteste var det at webmaster viste seg å være enda barnsligere/kortere en doleren.

Får meg til å undre meg grønn over hvem som ansetter webmasterne her....og hvilke kriterier som skal til.

Mvh/ måtte bare få det ut!

Skrevet

Har du en link til innlegget?

".................................."

Gjest bla tilbake
Skrevet

Har du en link til innlegget?

".................................."

Det er bl.a. svar under dette innlegget jeg sikter til:Innlegget skrevet av tiliti i Åpent forum

13/7-2005 klokken 00:38

--------------------------------------------------------------------------------

Når ungen til naboen skriker og skriker

Let deg frem ved å bla tilbake!

Synes wemaster virker hjernedød når essensen i hele saken pisker ned til å handle om hvem som har rett."Du er dummere enn meg" liksom(barnehagenivå!)

Skrevet

At webbis kjefter litt på drittunger kan vel umulig være negativt.

Gjest Akkurat :-)
Skrevet

At webbis kjefter litt på drittunger kan vel umulig være negativt.

Ja,men hva med når webmaster viser seg å være en drittunge selv, altså sånn mentalt.

Og hva med når han/hun driver å sladrer på innskrivere om at de skriver hypotetiske innlegg (fordi webmaster har avslørt det ved å granske).

Er det ikke lov å skrive hypotetiske innlegg her?er ikke det en del av gamet, dette er da ikke RL (men det motsatte).

Noen ganger passer det best å stille hypotetiske spørsmål for å finne ut ting eller rett å slett bare more seg litt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Synes det er helt greit at webbis sier fra, og det plager meg ikke at han eller hun tar en debatt.

Det ultimate ville selvsagt vært å utestenge idiotene i stedet for å krangle, men siden det ikke lar seg gjør er det like greit å avsløre dem når de diskuterer med seg selv og "forfølger" folk (slik tilfellet var her) med ulike nick.

Skrevet

Ja,men hva med når webmaster viser seg å være en drittunge selv, altså sånn mentalt.

Og hva med når han/hun driver å sladrer på innskrivere om at de skriver hypotetiske innlegg (fordi webmaster har avslørt det ved å granske).

Er det ikke lov å skrive hypotetiske innlegg her?er ikke det en del av gamet, dette er da ikke RL (men det motsatte).

Noen ganger passer det best å stille hypotetiske spørsmål for å finne ut ting eller rett å slett bare more seg litt.

Jeg skjønner ikke hvilke av innleggene du mener hun oppfører seg som en drittunge.

Gjest Så psaiko at d er morsomt!
Skrevet

Synes det er helt greit at webbis sier fra, og det plager meg ikke at han eller hun tar en debatt.

Det ultimate ville selvsagt vært å utestenge idiotene i stedet for å krangle, men siden det ikke lar seg gjør er det like greit å avsløre dem når de diskuterer med seg selv og "forfølger" folk (slik tilfellet var her) med ulike nick.

Jeg diskuterte med meg selv i stad,morsomt det*tssss*

Før en gang krangla jeg med meg selv, og fikk mange med på min ene side(mot meg selv)

Hilsen en ellers prektig husmoder!

Det var veldig underholdende må jeg si,hoho!

Skrevet

De lar seg gjøre å utestenge et nick.

Gjest partisaner
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvilke av innleggene du mener hun oppfører seg som en drittunge.

Ah.. du kjenner webmaster ja. Tenkte meg det at hun er en av folka her inne. Tror faktisk jeg vet hvem også. Ikke så vanskelig å skjønne. Men ja, teit er hun, til de grader.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...