Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For da skal jeg nemlig kjøpe Harry Potter and the half-blood prince.

Da kan jeg sitte inne og lese hele dagen. Må tidlig opp på lørdag.

Flere som er så gærne?

Skrevet

Men hvis det er fint vær kan du sitte inne og lese!

Diskuterer faktisk boka (og manglende interesse) på et annet forum just nu.

Skrevet

Men hvis det er fint vær kan du sitte inne og lese!

Diskuterer faktisk boka (og manglende interesse) på et annet forum just nu.

Jeg mente UTE!

Skrevet

Jeg mente UTE!

Hehe, jeg forsto det Åsemor. Kan nok alltids sitte ute, men er det varmt og fint vær så blir det lite konsentrasjon om lesinga for meg iallefall.

Gleder emg vanvitig til HP boka kommer

Gjest klimpre
Skrevet

Nei, tror nok du må være alene om å være så gærn som det ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har fri til helgen og håper derfor på sol og varme og utepils. :)

Skrevet

Jeg har fri til helgen og håper derfor på sol og varme og utepils. :)

Værvarselet lover ikke helt godt...:

"Skiftende bris. Fredag regn og regnbyger. Lavere temperatur. Lørdag etter hvert til dels pent vær, men fortsatt enkelte regnbyger. Stigende temperatur. Fra søndag til og med onsdag ventes enkelte regnbyger, ellers for en stor del pent vær. Gradvis stigende temperatur."

Fra langtidsvarselet for Oslo & Akershus, 15-21. juli...

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Værvarselet lover ikke helt godt...:

"Skiftende bris. Fredag regn og regnbyger. Lavere temperatur. Lørdag etter hvert til dels pent vær, men fortsatt enkelte regnbyger. Stigende temperatur. Fra søndag til og med onsdag ventes enkelte regnbyger, ellers for en stor del pent vær. Gradvis stigende temperatur."

Fra langtidsvarselet for Oslo & Akershus, 15-21. juli...

:-)

Stoler ikke på værmeldinga. I hvert fall ikke for mer enn 12 timer fram i tid. :)

Men jeg har badet hver dag til nå denne uka. I dag syklet jeg en tur til Semsvann etter treninga og fikk meg et deilig bad i ferskvann også. :)

Gjest bebba
Skrevet

Jeg håper på regnbyger nå ja pga. at det er blitt for tørt og stor skogbrannfare. Jeg håper de kommer om natta og at solen skinner om dagen.

Skrevet

Stoler ikke på værmeldinga. I hvert fall ikke for mer enn 12 timer fram i tid. :)

Men jeg har badet hver dag til nå denne uka. I dag syklet jeg en tur til Semsvann etter treninga og fikk meg et deilig bad i ferskvann også. :)

Det er meldt 16 grader og litt skyer i Trondheim på lørdag. Kan nok bli bra vær til å lese Harry Potter da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...