stjernepia Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 jeg er en jente på 17 år som nettopp har fått vite at jeg har klamydia. jeg har fått en datter som nå er 2 mnd gammel og har full ammet henne hele tiden. i dag fikk jeg medisin (DOXYLIN), legen sa jeg ikke kunne amme mens jeg tok kuren. jeg leser man kan ta en èndagskur, hvorfor ga ikke legen min meg det? denne kuren jeg fikk går over 10 dager. vel, det jeg lurer på er datteren min. om hun er smittet, å har vært det siden hun ble født, kan hun da være veldig syk? øynene hennes har rent siden hun var en uke gammel, men legen sa bare at det va øyekatar. kan hun bli blind? Under svagerskapet tok jordmor urinprøver av meg 2 ganger i mnd. når de kan se om man har klamydia igjennom det, hvorfor har ikke hun gjort det? jeg har nå vært smittet i over 1 år å er bekymret fordi jeg kansje er steril nå. når det har gått så lang tid å jeg ikke har blitt behandlet er det vel stor sjangs for at jeg er det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/190726-jeg-er-redd-for-barnet-mitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.