Gjest Frustrert mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hei jeg er en gutt på 24 år. Dama NEKTER å ha sex med meg!! Jeg trenger sårt et råd fra dere. Det er ingen andre som forstår det jeg nå skal spørre dere om. Er det virkelig nødvendig å vaske seg hver dag??? Med det mener jeg å i det hele tatt være borti vann. Jeg liker ikke vann og unngår det helst. Såpe liker jeg IKKE fordi jeg synes kosmetikkindustrien spekulerer i skjønnhet. Dama nekter å ha sex med meg fordi jeg ikke vasker meg hver dag. Jeg dusjer ca hver 2 uke og håndvasker meg kanskje hver andre dag med våtservietter. Jeg skifter rene klær kanskje to ganger i uka. Jeg synes dette er bra nok og det synes også mamma og pappa nettopp fordi jeg har spurt dem. Derfor har ikke kjerringa grunn til å klage... Eller har hun det? 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 eh......går ut fra at dette er en dårlig spøk??? Jeg er avhengig av å dusje daglig, føler meg ikke vel hvis ikke. Det forventer jeg også at kjæresten min gjør. Dusje annenhver uke? Fysj og æsj....du hadde aldri fått ha sex med meg!!! Nei du tuller.....dette kan ikke være seriøst, i så fall er du ekkel. 0 Siter
Gjest Frustrert mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Et meget seriøst innlegg. Hva mener du med det? 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Et meget seriøst innlegg. tydeligvis noen som kjeder seg her i dag ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hva mener du med det? At det eneste sanne i innlegget ditt er at du er frustrert. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Dette var fin trolling:-) Har du maggot i trusa? 0 Siter
Gjest Frustrert mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 eh......går ut fra at dette er en dårlig spøk??? Jeg er avhengig av å dusje daglig, føler meg ikke vel hvis ikke. Det forventer jeg også at kjæresten min gjør. Dusje annenhver uke? Fysj og æsj....du hadde aldri fått ha sex med meg!!! Nei du tuller.....dette kan ikke være seriøst, i så fall er du ekkel. Hva mener du med det? har ikke jeg rett til sex bare fordi jeg ikke dusjer hver dag? jeg mener i Sør-amerika så dusjer dem ikke hver dag men jommen forplanter dem seg!!!. jeg er en mann og jeg har rett til sex 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvorfor skifter du klær to ganger i uka? 0 Siter
Gjest Frustrert mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Dette var fin trolling:-) Har du maggot i trusa? hva mener du med det? jeg er fresh jeg. Eller? 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Også forventer du at vi skal tro du har dame? Det er jo faktisk enda mer usannsynlig enn at man ikke vasker seg på hendene hver dag. Kanskje ta en tur til psykolog og få hjelp. 0 Siter
Gjest Frustrert mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvorfor skifter du klær to ganger i uka? Fordi jeg har to skift vel 0 Siter
Gjest Frustrert mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 At det eneste sanne i innlegget ditt er at du er frustrert. JA jeg får jo får f.. ikke sex!!!!!!!!!! men skjønner jo ikke hvorfor. har jo god kontroll på hygienen min jeg. kjerringa ikke helt enig da. 0 Siter
favn Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Herrejemini, selvsagt skal du vaske deg hver dag. Hvordan er det mulig å lure på noe sånt? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Fordi jeg har to skift vel Synes ikke foreldrene dine det er for ofte? 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 JA jeg får jo får f.. ikke sex!!!!!!!!!! men skjønner jo ikke hvorfor. har jo god kontroll på hygienen min jeg. kjerringa ikke helt enig da. Prøv å ta deg en lang varm dusj, bruk såpe og vask deg skikkelig, så skifter hun nok mening...Er du full i møkk har du vel ikke rett på sex??? Hvem tror du du er da? 0 Siter
Gjest Frustrert mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Også forventer du at vi skal tro du har dame? Det er jo faktisk enda mer usannsynlig enn at man ikke vasker seg på hendene hver dag. Kanskje ta en tur til psykolog og få hjelp. Kan man gå til psykologen og få sex????Er det det som kalles sexterapi? hvor mye kossster DET? Hakke 75 kr på konto engang 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hva mener du med det? har ikke jeg rett til sex bare fordi jeg ikke dusjer hver dag? jeg mener i Sør-amerika så dusjer dem ikke hver dag men jommen forplanter dem seg!!!. jeg er en mann og jeg har rett til sex Det står ingen steder at du har rett til sex. Uansett om du dusjer fem ganger om dagen eller fem ganger i året. Vis meg i hvert fall hvor det står at menn har rett til sex, men ikke kvinner. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Prøv å ta deg en lang varm dusj, bruk såpe og vask deg skikkelig, så skifter hun nok mening...Er du full i møkk har du vel ikke rett på sex??? Hvem tror du du er da? Njaaa jeg gir ingen rett til å ha sex med meg uansett møkk eller ikke. 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kan man gå til psykologen og få sex????Er det det som kalles sexterapi? hvor mye kossster DET? Hakke 75 kr på konto engang Det er vel mulig det? Syns du skal gå og legge deg nå, så står du tidlig opp i morgen og ringer en psykolog for å sjekke mulighetene..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.