Åsemor Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kan man gå til psykologen og få sex????Er det det som kalles sexterapi? hvor mye kossster DET? Hakke 75 kr på konto engang Nei, gå til psykologen for å få hjelp med enten: -problem med å skrive skikkelig teite innlegg på et diskusjonsforum på internett eller -problemer med å ikke forstå normal hygiene 0 Siter
Hawkwind Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg tror og håper at dette er et tulleinnlegg. Eventuelt så er den som skriver her trolig i særklasse med henhold til dårlig personhygiene... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det står ingen steder at du har rett til sex. Uansett om du dusjer fem ganger om dagen eller fem ganger i året. Vis meg i hvert fall hvor det står at menn har rett til sex, men ikke kvinner. Støttes, men i bibelen står det en frase, husker ikke... 0 Siter
Gjest En liten skitten en? Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 JA jeg får jo får f.. ikke sex!!!!!!!!!! men skjønner jo ikke hvorfor. har jo god kontroll på hygienen min jeg. kjerringa ikke helt enig da. Kansje du har liten pikk,ingen kvinner gidder å ha seg med småpikkede menn! 0 Siter
Gjest Sasjjja Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det står ingen steder at du har rett til sex. Uansett om du dusjer fem ganger om dagen eller fem ganger i året. Vis meg i hvert fall hvor det står at menn har rett til sex, men ikke kvinner. Det står i bibelen! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Støttes, men i bibelen står det en frase, husker ikke... Nå har jeg lest mye i bibelen, men ikke lært den utenat. Kan ikke huske at det står at en mann har rett til sex, men før i tiden måtte kvinner love foran alteret å ære og adlyde sin mann. Det er det slutt på nå, og spørs om alle viste at det betydde sex i gamle dager. 0 Siter
Gjest Sasjjjja Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Støttes, men i bibelen står det en frase, husker ikke... Oooops, vi tenkte likt ;o Jeg såkke den før jeg posta svaret mitt! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nå har jeg lest mye i bibelen, men ikke lært den utenat. Kan ikke huske at det står at en mann har rett til sex, men før i tiden måtte kvinner love foran alteret å ære og adlyde sin mann. Det er det slutt på nå, og spørs om alle viste at det betydde sex i gamle dager. Det dreide seg nok om noe generelt. 0 Siter
Gjest sjokkert Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nei, gå til psykologen for å få hjelp med enten: -problem med å skrive skikkelig teite innlegg på et diskusjonsforum på internett eller -problemer med å ikke forstå normal hygiene ja ærlig talt her skurrer det ordentlig altså. Hadde dette vært kjæresten min så hadde jeg gjort det slutt umiddelbart. æsj!!! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det står i bibelen! Hvilket bibelvers? Da gjelder det vel også bare for de kristne. Nå har jeg lest mye i både bibelen og koranen og kan ikke huske at det står noe om dusjing og vasking før sex i noen av skriftene. Vet at muslimske husmødre vasker ikke opp i stillestående vann siden profeten Mohammed sa at det ikke var lov. Kanskje det går an å overføre det over på dusj eller badekar. 0 Siter
Gjest sjokkert Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hva mener du med det? har ikke jeg rett til sex bare fordi jeg ikke dusjer hver dag? jeg mener i Sør-amerika så dusjer dem ikke hver dag men jommen forplanter dem seg!!!. jeg er en mann og jeg har rett til sex Du er en ekte mannssjåvinist, du hadde aldri fått sex med meg. Jeg tror du burde tatt deg en lang tur i dusjen. Ikke hør på mamma og pappa. Kanskje er du litt for voksen til det nå? og i sør Amerika er det en litt "annen" kultur enn her i norge.. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kansje du har liten pikk,ingen kvinner gidder å ha seg med småpikkede menn! Det ser ikke jeg som noe problem. Dårlig lukt har mye mer å si. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det står i bibelen! Står mye rart i bibelen du... 0 Siter
Gjest klimpre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Støttes, men i bibelen står det en frase, husker ikke... Kvinnene skal tas bakfra med brystene vent mot jorden står det. 0 Siter
Gjest klimpre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Du er en ekte mannssjåvinist, du hadde aldri fått sex med meg. Jeg tror du burde tatt deg en lang tur i dusjen. Ikke hør på mamma og pappa. Kanskje er du litt for voksen til det nå? og i sør Amerika er det en litt "annen" kultur enn her i norge.. Kanskje han tuller og allerede har hatt sex med deg? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Du er en ekte mannssjåvinist, du hadde aldri fått sex med meg. Jeg tror du burde tatt deg en lang tur i dusjen. Ikke hør på mamma og pappa. Kanskje er du litt for voksen til det nå? og i sør Amerika er det en litt "annen" kultur enn her i norge.. Jeg tror ikke det er så stor forskjell på tiltrekning imellom kjønn uansett hvor man befinner seg. Kanskje måten å vise det på. Dalai Lama sa at vi skulle fokusere på likheter, og jeg pleier å finne mye likt med alle mennesker jeg møter. Menneskenes hjerter slår i samme takt verden over. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kvinnene skal tas bakfra med brystene vent mot jorden står det. _Det_ verset har nok ikke bebba lest:-7 0 Siter
Gjest Tobben70 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kansje du har liten pikk,ingen kvinner gidder å ha seg med småpikkede menn! ærlig talt, han må kan vel ikke hjelpe for at han er sammen med ei snerpe? 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det ser ikke jeg som noe problem. Dårlig lukt har mye mer å si. om pikken hadde vært aldri så stor hadde jeg ikke villet ha ham om han ikke var ren..... 0 Siter
Gjest Frustrert mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det står i bibelen! hva står i bibelen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.