Gå til innhold

Trenger jeg å vaske meg?

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

13

• ShitDiddelyDo

10

• Aryane

9

• IngenLurerDenneGutten

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest bebba
Skrevet

_Det_ verset har nok ikke bebba lest:-7

Nei det har du rett i;)

Gjest bebba
Skrevet

om pikken hadde vært aldri så stor hadde jeg ikke villet ha ham om han ikke var ren.....

Det var jo det jeg skrev at størrelsen var ikke et problem

Gjest Frustrert mannfolk
Skrevet

Kvinnene skal tas bakfra med brystene vent mot jorden står det.

høres fint ut for meg :-) bare jeg ikke må ut med for mye hos den derre sexterapien :(

Gjest Frustrert mannfolk
Skrevet

Nå har jeg lest mye i bibelen, men ikke lært den utenat. Kan ikke huske at det står at en mann har rett til sex, men før i tiden måtte kvinner love foran alteret å ære og adlyde sin mann. Det er det slutt på nå, og spørs om alle viste at det betydde sex i gamle dager.

en kvinne må adlyde sin mann.

Gjest Frustrert mannfolk
Skrevet

om pikken hadde vært aldri så stor hadde jeg ikke villet ha ham om han ikke var ren.....

men pikken min er stor

Skrevet

Jeg tror ikke det er så stor forskjell på tiltrekning imellom kjønn uansett hvor man befinner seg. Kanskje måten å vise det på.

Dalai Lama sa at vi skulle fokusere på likheter, og jeg pleier å finne mye likt med alle mennesker jeg møter.

Menneskenes hjerter slår i samme takt verden over.

'Dalai Lama sa at vi skulle fokusere på likheter, og jeg pleier å finne mye likt med alle mennesker jeg møter.'

Har han sagt det? Så fint, jeg sier akkurat det samme :)

Gjest Frustrert mannfolk
Skrevet

åjo, kvinner tenker nok bare på størrelsen hehe det vet jeg nok

Skrevet

Klart du ikke trenger å vaske deg. Finn deg en ny dame.

Gjest klimpre
Skrevet

Jo seff, hos en slik man vil jo større pikk gi mere skitt?

Skrevet

Ja det var det jeg mente å si og, er de ikke renslig kan de være så små eller store de vil for meg, det er ikke det som betyr noe....

Men fyren kødder jo bare da, frustrert og alene, drømmer om på få seg dame, tror ikke det er rensligheten som skremmer dem vekk i dette tilfellet....

Gjest bebba
Skrevet

'Dalai Lama sa at vi skulle fokusere på likheter, og jeg pleier å finne mye likt med alle mennesker jeg møter.'

Har han sagt det? Så fint, jeg sier akkurat det samme :)

Ja han har sagt det og mye annet klokt;)

Gjest bebba
Skrevet

en kvinne må adlyde sin mann.

Nei det må hun ikke ifølge norsk lov. Hvis en mann prøver å tvinge sin kone blir han dømt til streng straff.

Gjest bebba
Skrevet

Ja det var det jeg mente å si og, er de ikke renslig kan de være så små eller store de vil for meg, det er ikke det som betyr noe....

Men fyren kødder jo bare da, frustrert og alene, drømmer om på få seg dame, tror ikke det er rensligheten som skremmer dem vekk i dette tilfellet....

Tror du han får noe sexuelt ut av denne tråden;)

Gjest Frustrert mannfolk
Skrevet

Jeg tror og håper at dette er et tulleinnlegg.

Eventuelt så er den som skriver her trolig i særklasse med henhold til dårlig personhygiene...

Hva med eskimoene på Grønnland? de vasker i sin egen urin og drikker den. Så hvorfor har ikke eskimone dametrøbbel?

Gjest bebba
Skrevet

Jo seff, hos en slik man vil jo større pikk gi mere skitt?

Shit au, lite eller mye skitt

Skrevet

men pikken min er stor

damen din da? Er hun like renslig som deg? Eller er hun like møkkente? Du er vel ikke så nøye på det heller?

Gjest bebba
Skrevet

Hva med eskimoene på Grønnland? de vasker i sin egen urin og drikker den. Så hvorfor har ikke eskimone dametrøbbel?

I hvilken tidsalder befinner du deg? Hvis du har konstruert en maskin som fører deg tilbake i tid sånn idemessig, og likevel gir deg tilgang til dol så er det en sensasjon.

Gjest Moderator
Skrevet

For det første har du benyttet minst 3 nick i samme tråd, for det andre så klarer du ikke helt å holde styr på når du er innlogget som hva og for det tredje så utgir du deg til vanlig så avgjort som kvinne, men det er muligens interessant å forestille seg situasjonen fra ulike perspektiver?

Det er skuffende når folk som bruker dol så mye som du gjør også aktivt går inn for å ødelegge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...