Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 damen din da? Er hun like renslig som deg? Eller er hun like møkkente? Du er vel ikke så nøye på det heller? går ut fra hun er mer renslig siden hun ikke vil ha deg, men hva om hun hadde vært like møkkete?? 0 Siter
Aryane Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Tror du han får noe sexuelt ut av denne tråden;) ikke godt å si, han er jo tydeligvis ikke helt god..... 0 Siter
Gjest Frustrert mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det var jo det jeg skrev at størrelsen var ikke et problem jo du har jo selv sagt at størrelsen er et problem. Bli enig med deg sjølv!!. Vil mitt nr? 0 Siter
nick Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 For det første har du benyttet minst 3 nick i samme tråd, for det andre så klarer du ikke helt å holde styr på når du er innlogget som hva og for det tredje så utgir du deg til vanlig så avgjort som kvinne, men det er muligens interessant å forestille seg situasjonen fra ulike perspektiver? Det er skuffende når folk som bruker dol så mye som du gjør også aktivt går inn for å ødelegge. Kyss! Dvs, er du mannfolk, så kan du se bort fra kysset. 0 Siter
Gjest Hærregud så dum! Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 For det første har du benyttet minst 3 nick i samme tråd, for det andre så klarer du ikke helt å holde styr på når du er innlogget som hva og for det tredje så utgir du deg til vanlig så avgjort som kvinne, men det er muligens interessant å forestille seg situasjonen fra ulike perspektiver? Det er skuffende når folk som bruker dol så mye som du gjør også aktivt går inn for å ødelegge. Bruk hvor mange nick dere vil og vær hvilket kjønn dere vil, det driter vi da alle i! MONGO! 0 Siter
Gjest klimpre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 For det første har du benyttet minst 3 nick i samme tråd, for det andre så klarer du ikke helt å holde styr på når du er innlogget som hva og for det tredje så utgir du deg til vanlig så avgjort som kvinne, men det er muligens interessant å forestille seg situasjonen fra ulike perspektiver? Det er skuffende når folk som bruker dol så mye som du gjør også aktivt går inn for å ødelegge. Vi skjønte jo at dette var kødd da, men det hadde jo vært morro og vist hvilket nick hun bruker ellers da :-) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 jo du har jo selv sagt at størrelsen er et problem. Bli enig med deg sjølv!!. Vil mitt nr? Hvis jeg har sagt at størrelsen var et problem så var det størrelsen på møkkaklumpene. 0 Siter
nick Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Bruk hvor mange nick dere vil og vær hvilket kjønn dere vil, det driter vi da alle i! MONGO! Det heter Mongolia, ikke MONGO. Kanskje du mente CONGO? Eller er du bare DOM? 0 Siter
Gjest klimpre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Bruk hvor mange nick dere vil og vær hvilket kjønn dere vil, det driter vi da alle i! MONGO! rolig nå, rolig. 0 Siter
Gjest Tobben70 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 For det første har du benyttet minst 3 nick i samme tråd, for det andre så klarer du ikke helt å holde styr på når du er innlogget som hva og for det tredje så utgir du deg til vanlig så avgjort som kvinne, men det er muligens interessant å forestille seg situasjonen fra ulike perspektiver? Det er skuffende når folk som bruker dol så mye som du gjør også aktivt går inn for å ødelegge. Kan man ikke uttrykke sine forskjellige kjønnsidentiteter på DOL? Noen gang hørt om transvettisme? Synes dere skal vise mer toleranse på et åpent forum som dette!!!! 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Dust! selvfølgelig skal du ikke vaske deg i det hele tatt, mye bedre og la alt gro igjen, sånn bare for sikkerhets skyld! :-) 0 Siter
Gjest klimpre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Kan man ikke uttrykke sine forskjellige kjønnsidentiteter på DOL? Noen gang hørt om transvettisme? Synes dere skal vise mer toleranse på et åpent forum som dette!!!! Nå har webbis satt foten ned, du må nok bare godta det. Når du diskuterer med deg selv med flere nick blir det jo bare tøys selv om dette i utgangspunktet var et tøyseinnlegg. 0 Siter
Gjest Tobben70 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Bruk hvor mange nick dere vil og vær hvilket kjønn dere vil, det driter vi da alle i! MONGO! Takk for støtten:) Webbis må ha en dårlig dag, surere svar har jeg aldri sett 0 Siter
Gjest klimpre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Dust! selvfølgelig skal du ikke vaske deg i det hele tatt, mye bedre og la alt gro igjen, sånn bare for sikkerhets skyld! :-) Nå er visst han en hun, så da tetter nok røra seg :-) 0 Siter
Gjest Tobben70 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 I hvilken tidsalder befinner du deg? Hvis du har konstruert en maskin som fører deg tilbake i tid sånn idemessig, og likevel gir deg tilgang til dol så er det en sensasjon. nå er du spydig. skittent. Er ike dum jeg 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Nå er visst han en hun, så da tetter nok røra seg :-) hva kaller man så den lidelsen denne personen har?? hehehe ganske tåpelig må jeg si, om hun/han trodde dette skulle oppfattes seriøst:-) psykotisk/shizofren/urenslig??? lurer litt på hvem det er jeg:-) 0 Siter
Gjest Tobben70 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Dust! selvfølgelig skal du ikke vaske deg i det hele tatt, mye bedre og la alt gro igjen, sånn bare for sikkerhets skyld! :-) for sikkerhets skyld? i tilfelle hva? kan det skje en katastorfe viss ikkkke?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 For det første har du benyttet minst 3 nick i samme tråd, for det andre så klarer du ikke helt å holde styr på når du er innlogget som hva og for det tredje så utgir du deg til vanlig så avgjort som kvinne, men det er muligens interessant å forestille seg situasjonen fra ulike perspektiver? Det er skuffende når folk som bruker dol så mye som du gjør også aktivt går inn for å ødelegge. Du får skrive hvilket nick fyren til vanlig har. Kanskje det stopper fyren. 0 Siter
Gjest klimpre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 hva kaller man så den lidelsen denne personen har?? hehehe ganske tåpelig må jeg si, om hun/han trodde dette skulle oppfattes seriøst:-) psykotisk/shizofren/urenslig??? lurer litt på hvem det er jeg:-) Det er jammen ikke godt og si, håpte kanskje webbis kunne gjøre det, men det ser ikke slik ut. Det må da vel være en eller annen form for perversitet vil jeg tro :-) 0 Siter
Gjest klimpre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Du får skrive hvilket nick fyren til vanlig har. Kanskje det stopper fyren. det er ei dame (jentunge) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.