sheba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 for sikkerhets skyld? i tilfelle hva? kan det skje en katastorfe viss ikkkke?? bruk et nick i såfall som webbis foreslo, da får du kanskje noen seriøse svar, men i utgangspunktet er kommentarene dine bare ute etter krangling, og det gidder nok ikke de fleste her inne... 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det er jammen ikke godt og si, håpte kanskje webbis kunne gjøre det, men det ser ikke slik ut. Det må da vel være en eller annen form for perversitet vil jeg tro :-) har hørt at plumbo er effektivt;-) 0 Siter
Gjest Frustrest mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 For det første har du benyttet minst 3 nick i samme tråd, for det andre så klarer du ikke helt å holde styr på når du er innlogget som hva og for det tredje så utgir du deg til vanlig så avgjort som kvinne, men det er muligens interessant å forestille seg situasjonen fra ulike perspektiver? Det er skuffende når folk som bruker dol så mye som du gjør også aktivt går inn for å ødelegge. Er det vanlig praksis at dere henger ut folk? Jeg bare lurer jeg. Og jeg ber om en mer utførlig begrunnelse for hvorfor jeg har "ødelagt i kveld og "hva" jeg har ødelagt. Når skal "korsfestingen skje? 0 Siter
Gjest klimpre Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 har hørt at plumbo er effektivt;-) hehe, ja det vil jeg nok tro :-)) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 det er ei dame (jentunge) Hmmm, ja. Ser det nå. Hun burde "outes"! 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hmmm, ja. Ser det nå. Hun burde "outes"! kan ikke du holde da??, mens jeg og "klimpre" heller i plumbo? hehehe 0 Siter
Gjest doltull Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Er det vanlig praksis at dere henger ut folk? Jeg bare lurer jeg. Og jeg ber om en mer utførlig begrunnelse for hvorfor jeg har "ødelagt i kveld og "hva" jeg har ødelagt. Når skal "korsfestingen skje? Jeg tipper denne angivelige webmasteren er en unggutt/ungjente som har sommerjobb her. Føler seg vel litt høy når h*n kan leke gud på dol i noen uker? Synd at dol ikke har råd til seriøse og profesjonelle webmastere. Denne "webmasteren" høres jo ut som en småunge som er på dol for å leke seg. Så dumt, barnslig og uprofesjonelt. En småunge som sladrer og småkrangler om hvem som har rett*grrrr* Vedkommende bør drikke sin melk med honning og gå å legge seg nå! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 kan ikke du holde da??, mens jeg og "klimpre" heller i plumbo? hehehe Jeg er naturligvis med på det. 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg er naturligvis med på det. hehe da gjenstår det bare og avsløre hvem det er da... tror ikke webbis hjelper der;-) 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg tipper denne angivelige webmasteren er en unggutt/ungjente som har sommerjobb her. Føler seg vel litt høy når h*n kan leke gud på dol i noen uker? Synd at dol ikke har råd til seriøse og profesjonelle webmastere. Denne "webmasteren" høres jo ut som en småunge som er på dol for å leke seg. Så dumt, barnslig og uprofesjonelt. En småunge som sladrer og småkrangler om hvem som har rett*grrrr* Vedkommende bør drikke sin melk med honning og gå å legge seg nå! blir spennende og se hvor mange nick du forsøker skjule deg bak :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 hehe da gjenstår det bare og avsløre hvem det er da... tror ikke webbis hjelper der;-) Joda. Webbis er lei idiotene nå, og sier snart fra. 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Joda. Webbis er lei idiotene nå, og sier snart fra. OI!! nå har han/hun startet ny tråd! haha gidder vi svare mer? 0 Siter
Gjest Frustrert mannfolk Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Joda. Webbis er lei idiotene nå, og sier snart fra. snakk for deg selv. Håper du får en fredfylt natt. 0 Siter
Gjest Noe mer da? Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg tipper denne angivelige webmasteren er en unggutt/ungjente som har sommerjobb her. Føler seg vel litt høy når h*n kan leke gud på dol i noen uker? Synd at dol ikke har råd til seriøse og profesjonelle webmastere. Denne "webmasteren" høres jo ut som en småunge som er på dol for å leke seg. Så dumt, barnslig og uprofesjonelt. En småunge som sladrer og småkrangler om hvem som har rett*grrrr* Vedkommende bør drikke sin melk med honning og gå å legge seg nå! Ny tråd=nytt nick,nytt svar kan også gi nytt nick, nick kan være svar, svar kan være nick,nick kan også endres etter humør,ny dag kan være nytt kjønn, bad day kan være 50 år, bra dag feks 20år ; ) 0 Siter
Gjest nyttnyttnick Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 blir spennende og se hvor mange nick du forsøker skjule deg bak :-) svar fra meg er over ditt svar:) 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 svar fra meg er over ditt svar:) hvem er du da? 0 Siter
Gjest Mora di Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 OI!! nå har han/hun startet ny tråd! haha gidder vi svare mer? Mente du øverste innlegg? Det var meg det, og jeg er ikke vedkommende som starta dette innlegget nei, for å informere om det(æresord!) Jeg er nok bare en annen kranglefant *s* 0 Siter
sheba Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Mente du øverste innlegg? Det var meg det, og jeg er ikke vedkommende som starta dette innlegget nei, for å informere om det(æresord!) Jeg er nok bare en annen kranglefant *s* *knis* hehehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 OI!! nå har han/hun startet ny tråd! haha gidder vi svare mer? Nei, jeg holder meg langt unna. Det blir for slitsomt å ikke vite hvem man svarer og hvem man får svar av med to/tre forskjellige nick som mener forskjellige ting men egentlig er samme person. Enhver kan bli paranoid av slikt. Kan ikke vedkommende i hvert fall forandre skrivestilen så vi ikke kjenner vedkommende igjen .... 0 Siter
sheba Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Joda. Webbis er lei idiotene nå, og sier snart fra. la oss håpe det... natta til deg og alle andre her på dol:-) faktisk morsomme og flotte mennesker allesammen:-) sov godt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.