Gå til innhold

Trenger jeg å vaske meg?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

la oss håpe det... natta til deg og alle andre her på dol:-) faktisk morsomme og flotte mennesker allesammen:-)

sov godt!

Sov godt og drøm søtt! :)

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

13

• ShitDiddelyDo

10

• Aryane

9

• IngenLurerDenneGutten

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, jeg holder meg langt unna. Det blir for slitsomt å ikke vite hvem man svarer og hvem man får svar av med to/tre forskjellige nick som mener forskjellige ting men egentlig er samme person.

Enhver kan bli paranoid av slikt. Kan ikke vedkommende i hvert fall forandre skrivestilen så vi ikke kjenner vedkommende igjen ....

Tyder på en veldig forvirret/eller ung person.. natta sier jeg Dorthe;-) sov godt til deg:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg holder meg langt unna. Det blir for slitsomt å ikke vite hvem man svarer og hvem man får svar av med to/tre forskjellige nick som mener forskjellige ting men egentlig er samme person.

Enhver kan bli paranoid av slikt. Kan ikke vedkommende i hvert fall forandre skrivestilen så vi ikke kjenner vedkommende igjen ....

Hvis webbis hadde vært litt lur hadde hun utestengt personens køddenick og personens vanlige nick (nå som hun har røpet seg), og forsatt sånn hver gang skapningen skaffet seg nytt nick og begynte å kødde.

For det er sannsynligvis begrenset hvor mange ganger selv de verste idioter gidder å ta seg bryet med å skaffe til veie nye e-postadresser til å registrere seg med.

Gjest Til Dorthe
Skrevet

Nå var det ikke samme person som skrev det innlegget da, men men.

Gjest nikknrfem
Skrevet

Hvis webbis hadde vært litt lur hadde hun utestengt personens køddenick og personens vanlige nick (nå som hun har røpet seg), og forsatt sånn hver gang skapningen skaffet seg nytt nick og begynte å kødde.

For det er sannsynligvis begrenset hvor mange ganger selv de verste idioter gidder å ta seg bryet med å skaffe til veie nye e-postadresser til å registrere seg med.

Nå er det ikke alle som har fast nick da.

Jeg synes forresten det er kult når noen kødder, dette er ikke akkurat virkelighetens verden, om dere trodde det?

For noen av dere kansje det er nettopp det?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er det ikke alle som har fast nick da.

Jeg synes forresten det er kult når noen kødder, dette er ikke akkurat virkelighetens verden, om dere trodde det?

For noen av dere kansje det er nettopp det?

Er ikke nettet "virkelighetens verden"?

Hvem tror du sitter og skriver innlegg her? Animerte cybermennesker?

Gjest sov godt
Skrevet

Tyder på en veldig forvirret/eller ung person.. natta sier jeg Dorthe;-) sov godt til deg:-)

Sikkert en person som bare var ute etter litt billig moro vel, må da få lov til det synes jeg, det er bare underholdende:)

Men nå var det natten.

Gjest nikknrfem
Skrevet

Er ikke nettet "virkelighetens verden"?

Hvem tror du sitter og skriver innlegg her? Animerte cybermennesker?

ÅHHH, du skjønte hva jeg mente, det er forskjell på VR og RL.

Men gjesp og god natt til deg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sikkert en person som bare var ute etter litt billig moro vel, må da få lov til det synes jeg, det er bare underholdende:)

Men nå var det natten.

Det er underholdende hvis personen har humor, skriveferdigheter og normal intelligens.

Ingen av delene er tilfellet her.

Gjest Gjeeeesp
Skrevet

Det er underholdende hvis personen har humor, skriveferdigheter og normal intelligens.

hmmm da så ;D

Skrevet

Nå var det ikke samme person som skrev det innlegget da, men men.

Men hvordan i all verden kan jeg vite det?

Jeg er drittlei av folk som bruker forskjellig nick, som er useriøse og er bedritende i svarene sine.

Kanskje jeg har en dårlig dag og at jeg synes det er kjedelig å diskutere med folk jeg ikke aner om jeg vet hvem er.

Skrevet

Er det nok en fjortiss som forsøker å ha det morsomt? Du får heller pelle deg til SOL, der kan du leke deg sammen med de andre fjortiss barna.

Gjest go go go!
Skrevet

Jeg tar ikke innlegget ditt på alvor, for du er bare et troll. Men jeg svarer likevel.

Helt i orden, gutt! Du trenger ikke å vaske deg. Bare fortsett sånn, gjerne håndvask bare en gang i uka også og dusj en gang i måneden, så er du ihvertfall sikker på at ingen vil ha noe med deg å gjøre. Du kommer til å miste jobben eller studieplassen (om du har noen), vennene dine vil forsvinne, slekta vil ikke lengre ta kontakt med deg pga lukta, dama forsvinner ut døra og rett i armene på en annen og du sitter igjen alene uten inntekt, venner, slekt og dame. Til slutt blir du så syk av diare og andre sykdommer fordi du ikke har vasket deg, at du forhåpentligvis dør. Det blir nok dama di bare glad for. Og alle vennene dine og dine foreldre, for da slipper de endelig å kjenne mer drittlukt fra deg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du har god fantasi!! Det skal du ha

Skrevet

Er det vanlig praksis at dere henger ut folk? Jeg bare lurer jeg. Og jeg ber om en mer utførlig begrunnelse for hvorfor jeg har "ødelagt i kveld og "hva" jeg har ødelagt.

Når skal "korsfestingen skje?

Ja, det er vanlig praksis å henge ut folk som benytter flere nick i samme tråd, og diskuterer med seg selv for å piske opp stemningen og provosere de andre. Og det skulle bare mangle - det er nok av andre steder hvor drittunger kan boltre seg helt fritt.

"......................................."

Skrevet

ÅHHH, du skjønte hva jeg mente, det er forskjell på VR og RL.

Men gjesp og god natt til deg!

"ÅHHH, du skjønte hva jeg mente, det er forskjell på VR og RL."

Hvis du mener forskjell i den forstand at det er greit å være idiot på nettet, men ikke i rl, så vil mange være uenig med deg.

"...................................."

Skrevet

"Det er underholdende hvis personen har humor, skriveferdigheter og normal intelligens."

Meget godt poeng.

"................................"

Gjest hihihi
Skrevet

"ÅHHH, du skjønte hva jeg mente, det er forskjell på VR og RL."

Hvis du mener forskjell i den forstand at det er greit å være idiot på nettet, men ikke i rl, så vil mange være uenig med deg.

"...................................."

*En liten cyberidiot*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...