Gjest Lille duh Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 I flere dager har Eudora stått på som bare det for å laste ned mail, men det skjer jo ingenting. Ser at den jobber, står at den laster ned 14 mail, men de kommer ikke opp!!! Hva kan jeg gjøre med det, noen som vet? 0 Siter
Gemini Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det kan være at noen har sendt deg en vanvittig stor mail (altså enormt store vedlegg). Kanskje du kan logge på webmail og sjekke, evt. slette problem-mailer der, og så prøve å laste ned igjen. Ellers vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest Lille duh Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det kan være at noen har sendt deg en vanvittig stor mail (altså enormt store vedlegg). Kanskje du kan logge på webmail og sjekke, evt. slette problem-mailer der, og så prøve å laste ned igjen. Ellers vet jeg ikke. Det ordnet seg omsider. Av seg selv. Men hva er webmail? Sånn i tilfellet en annen gang. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Det ordnet seg omsider. Av seg selv. Men hva er webmail? Sånn i tilfellet en annen gang. Webmail er en tjeneste fra de fleste nettleverandører (Telenor, Nextgentel osv) hvor man kan logge seg inn på en nettside og lese mailen sin også når man ikke sitter ved en maskin der man kan laste ned mailen som vanlig i et mailprogram. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.