Gjest ensomme kjerringa Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 jeg synes en del synd på meg selv i disse dager siden jeg er så mye alene. Jeg har ordentlig lyst å finne meg en kjæreste, men det er jo ikke helt lett selvom jeg har det som heltidsprosjekt (halvtids i hvert fall). Nå sitter jeg her og forteller meg selv å bli ferdig med å synes synd på meg og nyte fridagene. Problemet er bare også at jeg er helt blakk og kan ikke finne på noenting som koster penger. Rett opp ryggen, ut i gratis soling og bading. 0 Siter
sheba Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jepp, nettopp:-) og finner du frem smilet ditt og ikke ser deppa ut hele tiden blir det sikkert lettere for en "kjæreste" og finne deg også:-) Lykke til! ;-) 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 På biblioteket har de både blader, CD'er, filmer og bøker som er gratis, Det koster også bare ca kr 20 for en kopp kaffe eller te og sitte på en utekafe og glane på folk. Det er det mange single menn som gjør også! 0 Siter
Gjest ensomme kjerringa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 På biblioteket har de både blader, CD'er, filmer og bøker som er gratis, Det koster også bare ca kr 20 for en kopp kaffe eller te og sitte på en utekafe og glane på folk. Det er det mange single menn som gjør også! Jeg har ikke akkurat hatt problemer med å underholde meg selv. Bøker og cd'r har jeg mye av og koser meg med. Jeg ligger en del på stranda når jeg har fri. Det er ikke fritidsproblemer som er problemet mitt, men ensomhetsfølelsen. Den var sterk i går etter at jeg hadde besøkt min eksmann og hans nye samboer i det nye huset deres. Jeg har et godt forhold til dem og liker henne godt, men det øker på følelsen å se de gamle tingene mine i nye omgivelser. Jeg har gode venner og tre voksne barn, men alle er opptatt på denne tiden. Jeg har invitert venner hit på lørdagskvelden, og jeg skal også på jobb i helgen hvor jeg møter andre. Den skjærende ensomhetsfølelsen som blir vanskelig når alle har ferie har ikke nødvendigvis med det å gjøre hva jeg har og ikke har. Ellers takk for tipset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.