Prozak Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jepp, reposado, produccion limitada, står det på flaska. Det er visstnok et voldsomt styr å lagre tequila, tønnene må rengjøres hyppig (daglig? iflg Speedy Gonzales) ofte hopper de over lagringa, tilsetter melasse og selger den som "lagret". Mye juks, med andre ord. Takk for tequilaleksjonen. Litt mer: Tequila som er beregnet på eksport tappes direkte over på tankbiler, overvåket av myndighetene. Det er ikke så lett å gjøre noe "fanteri" da (med mindre man er villig til å punge ut for å bestikke de riktige personene). Det er også lovbestemt hvor tequila-planten (blå agave) skal dyrkes. Jeg tviler på at man får "jukse-tequila" på polet i Norge, men hvis man f.eks kjøper hos utsalg i syd-europa kan man få mye rart. ".................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 En mellomting. Den er lys,lys brun. Holder litt mindre alkohol også, 38%. Det kan være en fordel ja ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det kan være en fordel ja ;o) Alt som er under 40% er for kvinnfolk, homser og sengevætere :-) "..................................." 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Alt som er under 40% er for kvinnfolk, homser og sengevætere :-) "..................................." Jaja, jeg får vel innrømme at jeg antagelig går under kategorien kvinnfolk da ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.