Gjest Mora di Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Fucking barnslige web, du ødela svar-til-meg-lista mi bare på faenskap!! Ein liten djevelunge er du.... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Aha! Nå skjønner jeg hva du mener med at du "har et liv". Livet ditt består av å skrive tulleinnlegg på DOL i flere timer hver dag. Din heldiggris 0 Siter
Gjest Mora di Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Aha! Nå skjønner jeg hva du mener med at du "har et liv". Livet ditt består av å skrive tulleinnlegg på DOL i flere timer hver dag. Din heldiggris Du tar feil,jeg er ikke "Frustrert mannfolk" om du tror det. Ellers tror jeg ikke du skjønner hva jeg snakker om, men det gjør nok denne webbern som bare driver å kødder for moro skyld(flytter på innlegg/svar)*trippelgrrrr* 0 Siter
Gjest Alvorlig talt Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Du tar feil,jeg er ikke "Frustrert mannfolk" om du tror det. Ellers tror jeg ikke du skjønner hva jeg snakker om, men det gjør nok denne webbern som bare driver å kødder for moro skyld(flytter på innlegg/svar)*trippelgrrrr* La meg få bli nå da, jeg orker ikke logge inn enda en gang. Det er heller ikke morsomt lenger! 0 Siter
Reg@l Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Du har ikke vurdert å søke profesjonell hjelp? Håper for din del at du skriver innleggene fra en PC på psykiatrisk avdeling... Gud bedre meg! 0 Siter
Gjest Gravkammeret? Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Du har ikke vurdert å søke profesjonell hjelp? Håper for din del at du skriver innleggene fra en PC på psykiatrisk avdeling... Gud bedre meg! *LOL* Dette var da bare intern humor som du ikke har innsikt i Det ble glemt å slenge på noen smilyes:) bærre spøk og tull med andre ord! Djeeeesus.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.