Gjest ensomme kjerringa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article422269.ece Forhåpentligvis blir dette ikke min skjebne 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ja, det er helt utrolig at ikke en eller annen instans har reagert før de skulle kaste henne ut. Ille at noe slikt virkelig kan skje. 0 Siter
Gjest partisaner Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Det der er nok skjebnen til de aller fleste her inne. De har jo ikke noe liv så... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Det der er nok skjebnen til de aller fleste her inne. De har jo ikke noe liv så... Like lite å gjøre på jobb i dag og? 0 Siter
Gjest ensomme kjerringa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ja, det er helt utrolig at ikke en eller annen instans har reagert før de skulle kaste henne ut. Ille at noe slikt virkelig kan skje. Det er forferdelig grusomt å tenke seg at mennesker kan bli så isolert i dagens samfunn at slikt kan skje. At ikke naboer legger merke til noen ting i en blokk. At ikke dama hadde kontakt med omverdenen i det hele tatt unntatt å motta trygd og betale husleie. Et gammelt menneske bør og skal bli tatt vare på av oss alle sammen rundt. Nå kan jeg godt si at en av mine naboer er en eldre dame som jeg holder meg helst unna siden hun er vrien og vanskelig. Dette er ikke lett. Heldigvis har hun såpass omgang med andre at slikt blir oppdaget, men hun isolerer seg altfor mye. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg er sannelig glad jeg har tre unger, venner og gode naboer. Men jeg fatter ikke at det offentlige ikke reagerer. En i den alderen har som regel hjemmehjelp i det minste og at de er så likgyldige er jo egentlig ikke noen overraskelse. 0 Siter
Gjest ensomme kjerringa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg er sannelig glad jeg har tre unger, venner og gode naboer. Men jeg fatter ikke at det offentlige ikke reagerer. En i den alderen har som regel hjemmehjelp i det minste og at de er så likgyldige er jo egentlig ikke noen overraskelse. Dama har tydeligvis isolert seg totalt og sannsynligvis ikke villet ha hjemmehjelp. Hun har heller ikke kontaktet lege eller helsemyndigheter på noe som hels vis. Det offentlige består av privatpersoner og ingen har brydd seg noe steder. Synes det er skremmende utvikling i dette samfunnet at ingen skal bry som noe som helst uten å få lønn og beordringer om det ovenifra. Dette er skyggesiden av det høyt utviklede sosialsystemet i Norge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.