Gå til innhold

FU: Hva leser du på do?

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg bare må lese på do, gubben gjør det ikke.

Doet er lesestoffets siste stopp før de havner i papirsøppla:)

Akkurat nå pløyer jeg meg gjennom den nyeste ellos katalogen, går gjerne i slikt på do:)

Hva leser du, om du leser?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bruker aldri så lang tid at jeg hadde fått lest noe særlig.. :-)

Gjest madchen
Skrevet

Hvorfor i alle verden skulle jeg sitte på do å lese? Vi har da mange mer komfortable stoler å sitte i...

nei, leser ikke på do nei..

Skrevet

Jeg leser ingenting på do jeg! Er det vanlig å lese på do da?

Skrevet

Eg leser enten Donald eller Billy på do :-)

ler så du tisser da vel? .)

Skrevet

Bruker aldri så lang tid at jeg hadde fått lest noe særlig.. :-)

Den lille dassboken!

Kjøpte den en gang vi var på ferie, masse morsomme småhistorer.

Den henger på dorullholderen :o)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hvorfor i alle verden skulle jeg sitte på do å lese? Vi har da mange mer komfortable stoler å sitte i...

nei, leser ikke på do nei..

Fordi det er så kjedelig å drite:p

Skrevet

Vanligvis Dagblad-magasinet, BT-magasinet og Time.

laguna1365380434
Skrevet

På do har jeg en kurv med ymse..Noen tegneserier,og ting somIkea eller bodyshop katalogen og slikt.

Er jeg midt i en spennende bok blir den med.

Jeg har en kompis som jeg engang observerete ta med seg både magasinetkryssen og GITAREN på dass. Da bare visste jeg at det kom tilå bli kødannelser. Verste jeg har sett..;-)

Skrevet

På do har jeg en kurv med ymse..Noen tegneserier,og ting somIkea eller bodyshop katalogen og slikt.

Jeg har en kompis som jeg engang observerete ta med seg både magasinetkryssen og GITAREN på dass. Da bare visste jeg at det kom tilå bli kødannelser. Verste jeg har sett..;-)

magasinkryss OG gitar????

På en gang?

hihi...*dævver av latter*

mariaflyfly
Skrevet

Gitar??? Jeg tror jeg ler meg ihjæl! :D

mariaflyfly
Skrevet

Ellos, IKEA, Menighetsbladet. Liberal.no

liberal.no??? Vil det si at du drar med deg laptopen på dass???

*imponert*

Gjest den ekte noor
Skrevet

*lol*

Skrevet

liberal.no??? Vil det si at du drar med deg laptopen på dass???

*imponert*

nei - stasjonær pc :)

Skrevet

Hvis jeg hadde lest på do, så hadde jeg jo blitt sittende der lengre enn jeg trenger. Og det vil jeg ikke - doen er grei i små doser :-)

"...................................."

Skrevet

Hvis jeg hadde lest på do, så hadde jeg jo blitt sittende der lengre enn jeg trenger. Og det vil jeg ikke - doen er grei i små doser :-)

"...................................."

Men når huset er fullt av folk som krever din oppmerksomhet - så er ofte doen en plass det er "lov" å være alene - en stund :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...