Gjest den ekte noor Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg bare må lese på do, gubben gjør det ikke. Doet er lesestoffets siste stopp før de havner i papirsøppla:) Akkurat nå pløyer jeg meg gjennom den nyeste ellos katalogen, går gjerne i slikt på do:) Hva leser du, om du leser? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Bruker aldri så lang tid at jeg hadde fått lest noe særlig.. :-) 0 Siter
Gjest madchen Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hvorfor i alle verden skulle jeg sitte på do å lese? Vi har da mange mer komfortable stoler å sitte i... nei, leser ikke på do nei.. 0 Siter
Osiris Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg leser ingenting på do jeg! Er det vanlig å lese på do da? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Eg leser enten Donald eller Billy på do :-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Eg leser enten Donald eller Billy på do :-) ler så du tisser da vel? .) 0 Siter
Aryane Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Bruker aldri så lang tid at jeg hadde fått lest noe særlig.. :-) Den lille dassboken! Kjøpte den en gang vi var på ferie, masse morsomme småhistorer. Den henger på dorullholderen ) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hvorfor i alle verden skulle jeg sitte på do å lese? Vi har da mange mer komfortable stoler å sitte i... nei, leser ikke på do nei.. Fordi det er så kjedelig å drite:p 0 Siter
citoyen Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Vanligvis Dagblad-magasinet, BT-magasinet og Time. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 På do har jeg en kurv med ymse..Noen tegneserier,og ting somIkea eller bodyshop katalogen og slikt. Er jeg midt i en spennende bok blir den med. Jeg har en kompis som jeg engang observerete ta med seg både magasinetkryssen og GITAREN på dass. Da bare visste jeg at det kom tilå bli kødannelser. Verste jeg har sett..;-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 På do har jeg en kurv med ymse..Noen tegneserier,og ting somIkea eller bodyshop katalogen og slikt. Er jeg midt i en spennende bok blir den med. Jeg har en kompis som jeg engang observerete ta med seg både magasinetkryssen og GITAREN på dass. Da bare visste jeg at det kom tilå bli kødannelser. Verste jeg har sett..;-) magasinkryss OG gitar???? På en gang? hihi...*dævver av latter* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 På do har jeg en kurv med ymse..Noen tegneserier,og ting somIkea eller bodyshop katalogen og slikt. Er jeg midt i en spennende bok blir den med. Jeg har en kompis som jeg engang observerete ta med seg både magasinetkryssen og GITAREN på dass. Da bare visste jeg at det kom tilå bli kødannelser. Verste jeg har sett..;-) Gitar??? Jeg tror jeg ler meg ihjæl! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ellos, IKEA, Menighetsbladet. Liberal.no liberal.no??? Vil det si at du drar med deg laptopen på dass??? *imponert* 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 På do har jeg en kurv med ymse..Noen tegneserier,og ting somIkea eller bodyshop katalogen og slikt. Er jeg midt i en spennende bok blir den med. Jeg har en kompis som jeg engang observerete ta med seg både magasinetkryssen og GITAREN på dass. Da bare visste jeg at det kom tilå bli kødannelser. Verste jeg har sett..;-) *lol* 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 liberal.no??? Vil det si at du drar med deg laptopen på dass??? *imponert* nei - stasjonær pc 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hvis jeg hadde lest på do, så hadde jeg jo blitt sittende der lengre enn jeg trenger. Og det vil jeg ikke - doen er grei i små doser :-) "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hvis jeg hadde lest på do, så hadde jeg jo blitt sittende der lengre enn jeg trenger. Og det vil jeg ikke - doen er grei i små doser :-) "...................................." Men når huset er fullt av folk som krever din oppmerksomhet - så er ofte doen en plass det er "lov" å være alene - en stund 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.