Katt-ja Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Leser sjelden på do... Men mannen gjør,- og det irriterer meg bittelitt - i alle fall nok til å mobbe litt :-) 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Leser sjelden på do... Men mannen gjør,- og det irriterer meg bittelitt - i alle fall nok til å mobbe litt :-) Hvordan kan det irritere andre`? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hvordan kan det irritere andre`? Har du noen gang bodd sammen med en fyr som gjerne sitter minst en halv time på do? Delvis fordi han har håpølse dorutiner og delvis fordi han sitter med nesa i den siste Biltema- / Claes Oholson- / Citroen-katalogen? 0 Siter
Freya Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har du noen gang bodd sammen med en fyr som gjerne sitter minst en halv time på do? Delvis fordi han har håpølse dorutiner og delvis fordi han sitter med nesa i den siste Biltema- / Claes Oholson- / Citroen-katalogen? Jepp, jeg bor sammen med en nå. Sitter på halvtimesvis og leser Vi Menn. Fatter ikke at han gidder. 0 Siter
sigga Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har du noen gang bodd sammen med en fyr som gjerne sitter minst en halv time på do? Delvis fordi han har håpølse dorutiner og delvis fordi han sitter med nesa i den siste Biltema- / Claes Oholson- / Citroen-katalogen? Hva er håpløse dorutiner? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hva er håpløse dorutiner? Å gå så uregelmessig og sjeldent på do at magen streiker helt og han må sitte på halvtimesvis for å få til noe. Sånn går det når man innbilder seg at man er så uunnværlig på jobben at selv dopauser er unødvendig borthefting. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg leser ikke på do. Er gutt. Klarer ikke å gjøre to ting på en gang. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg leser ikke på do. Har ikke tid til sånt. Sitter der i max 1 min. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Men når huset er fullt av folk som krever din oppmerksomhet - så er ofte doen en plass det er "lov" å være alene - en stund Det tror jeg så gjerne. Akkurat det problemet har jeg fryktelig sjelden :-) "...................................." 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Før leste jeg Vi Menn, inntil jeg innså at det er et genuint møkkablad og sluttet å kjøpe det. Nå leser jeg ingenting der. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har du noen gang bodd sammen med en fyr som gjerne sitter minst en halv time på do? Delvis fordi han har håpølse dorutiner og delvis fordi han sitter med nesa i den siste Biltema- / Claes Oholson- / Citroen-katalogen? Jeg var sammen med en slik en. Hver gang han skulle på do så visste jeg det tok 3 kvarter,og det var så utrolig irriterende! Vi rakk jo aldri avtaler eller noen ting fordi han skulle på do først. Gud vet hva han gjorde der inne. Han var veldig påpasselig med lyder og lukter, og brukte vel mye tid på dette, altså å IKKE lage lyder og dekke til lukter. Han leste nok også en del men nå husker jeg ikke hva det gikk i. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Sambo leser, og det går i Pondus og Eon og slikt. Siden bladene ligger der så hender det jeg tar en titt i de jeg også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg var sammen med en slik en. Hver gang han skulle på do så visste jeg det tok 3 kvarter,og det var så utrolig irriterende! Vi rakk jo aldri avtaler eller noen ting fordi han skulle på do først. Gud vet hva han gjorde der inne. Han var veldig påpasselig med lyder og lukter, og brukte vel mye tid på dette, altså å IKKE lage lyder og dekke til lukter. Han leste nok også en del men nå husker jeg ikke hva det gikk i. *Bringer frem gamle minner* Åja! Det der med "jeg skal bare på do først" 5 min før vi _måtte_ dra er veldig kjent... Gud så glad jeg er for at jeg ikke deler hus med ham lengre! ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 På do har jeg en kurv med ymse..Noen tegneserier,og ting somIkea eller bodyshop katalogen og slikt. Er jeg midt i en spennende bok blir den med. Jeg har en kompis som jeg engang observerete ta med seg både magasinetkryssen og GITAREN på dass. Da bare visste jeg at det kom tilå bli kødannelser. Verste jeg har sett..;-) Gitar? Hva spilte han? Hollaback girl med Gwen Stefani? (Ohh, oh, it's my shit, it's my shit) Huff, den var dårlig.. ;-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 *Bringer frem gamle minner* Åja! Det der med "jeg skal bare på do først" 5 min før vi _måtte_ dra er veldig kjent... Gud så glad jeg er for at jeg ikke deler hus med ham lengre! ) Ja, det var vanvittig irriterende! Folk begynte å be oss en halv time før vi egentlig trengte å være der fordi vi alltid var forsinka. Jeg er også veldig glad jeg ikke bor sammen med han lenger.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ja, det var vanvittig irriterende! Folk begynte å be oss en halv time før vi egentlig trengte å være der fordi vi alltid var forsinka. Jeg er også veldig glad jeg ikke bor sammen med han lenger.. Jeg begynte å si til eksen at avtalen vår begynte en halvtime før den egentlig gjorde for å ha et håp om å komme tidsnok. Han ble temmelig fornærmet da han oppdaget det... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg begynte å si til eksen at avtalen vår begynte en halvtime før den egentlig gjorde for å ha et håp om å komme tidsnok. Han ble temmelig fornærmet da han oppdaget det... Hehe 0 Siter
Champagne Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg leser gamle Det Beste, gjerne fra 70-tallet. Er på desperat jakt etter februarutgaven fra 1980, så jeg kjøper opp massevis av DB på loppemarkeder og sånt, men har aldri funnet akkurat det ene bladet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.