Gå til innhold

FU: Hva leser du på do?

Anbefalte innlegg

Gjest dodraugen
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt med folk som sitter på do og leser. Drar med seg aviser inn på do og ut i stua igjen etterpå. Usj. :(

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• Lillemus

5

• ShitDiddelyDo

3

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt med folk som sitter på do og leser. Drar med seg aviser inn på do og ut i stua igjen etterpå. Usj. :(

Enig.

Skrevet

Har du noen gang bodd sammen med en fyr som gjerne sitter minst en halv time på do? Delvis fordi han har håpølse dorutiner og delvis fordi han sitter med nesa i den siste Biltema- / Claes Oholson- / Citroen-katalogen?

So? - kan det spille noen rolle?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Neinei, etterpå må de kastes, de er jo "merket".

Skrevet

So? - kan det spille noen rolle?

Det kan jo hende at andre i familien også må på do da....

Skrevet

Enig.

de dra jo med seg klærne sine inn og ut også -

Gjest Wer bist du?
Skrevet

verre er det med kolleger som tar med seg aviser fra lunsjbordet på dass og legger dem tilbake igjen etterpå. Har knapt tatt i en avis der etter at jeg oppdaget det der...

Skrevet

Sant nok ;-) Har ikke tenkt over at det var noe spes med de avisene som har vært inne på do,jeg. (Nå er det ikke jeg selv som leser...)

Det går fint an å bli for hygienisk!

Gjest deMona
Skrevet

Jeg må helst ha noe å titte i selvom det sjelden tar lang nok tid til å få lest noe særlig.

DEt går mest i reklameaviser, brosjyrer etc, fordi det ofte er dårlig planlagt. Har tenkt til å sette opp en bladholder på badet med et par manneblad, og et par dameblad!

Det vi leser på do blir på do eller havner i søpla.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo, men jeg er sær.

Skrevet

Til nød lokalavisa - men jeg synes egentlig det er ganske kjedelig å gå på do, så jeg foretrekker å gjøre meg ferdig og heller lese etterpå.

Skrevet

Jeg begynte å si til eksen at avtalen vår begynte en halvtime før den egentlig gjorde for å ha et håp om å komme tidsnok. Han ble temmelig fornærmet da han oppdaget det...

Hehe :)

Jeg stilte en gang klokkene i huset fram en time slik at mannen skulle stå opp og gjøre seg klar slik at vi skulle rekke det vi skulle.

Han ble lang i maska da vi nesten var fremme og jeg avslørte hvorfor jeg ikke hadde stresset som vanlig med å komme på tida akkurat denne dagen.

Hehe :)

Skrevet

Å gå så uregelmessig og sjeldent på do at magen streiker helt og han må sitte på halvtimesvis for å få til noe. Sånn går det når man innbilder seg at man er så uunnværlig på jobben at selv dopauser er unødvendig borthefting.

Ja, nei se det blir noe helt spesielt ja...(",)..

Gjest MrPimmel
Skrevet

Ja, nei se det blir noe helt spesielt ja...(",)..

En lapp på veggen:

Golvvärme installerad, borra, spikra eller skruva ei i golvet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...