Gjest emilie100 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Vi skal snart på ferie til sverige, og lurer på hva det lønner seg å handle der? Maten e vel billigere der, men hva med andre ting? Klær, elektronikk...Jeg skal anskaffe meg digitalkamera og dvd-spiller, og lurer på om det er billigere i sverige? Må man betale toll hvis man tar med seg slike ting til norge? 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Slike ting er ikke så mye billigere, men litt - og om kursen er god så monner det litt. .) 0 Siter
Aryane Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Slike ting er ikke så mye billigere, men litt - og om kursen er god så monner det litt. .) sko og helsekost er billigere. Jeg kjøpte Eccosko i fjor til 500, prisen på samme sko her hjemme var 750,- Og selvfølgelig mat, brus og godteri, ellers er det vel mye det samme, men det finns jo alltid tilbud der også. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 I sverige handler vi mat, snus, røyk, sprit, og ting fra indiska (en kul butikk med klær og nips). Kortere vei til indiska i Sverige enn i Norge for oss, og vi sparer litt pga kursen:) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Å kjøpe elektronikk i sverige lønner seg sjelden. Det er liten prisforskjell, selv om man nok sparer litt på kursen. Men til gjengjeld blir garanti etc. mer komplisert. Kjøtt er billig. Tobakk er billig. Vin er billig. Og en del andre varer, men langt fra alt. "....................................." 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Å kjøpe elektronikk i sverige lønner seg sjelden. Det er liten prisforskjell, selv om man nok sparer litt på kursen. Men til gjengjeld blir garanti etc. mer komplisert. Kjøtt er billig. Tobakk er billig. Vin er billig. Og en del andre varer, men langt fra alt. "....................................." Jeg kjøpte Bailey - det var visst billigere i Norge...hehe 0 Siter
Prozak Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jeg kjøpte Bailey - det var visst billigere i Norge...hehe Baileys? Tviler ikke. Sprit er det liten forskjell på i pris, men vin er inntil 50% billigere. "...................................." 0 Siter
Hawkwind Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Min erfaring tilsier at dette er billigere: Tobakk, vin, enkelte osteprodukter, sjokolade, en del kjøttprodukter (spesielt kjøttpålegg). Et og annet nisjeprodukt kan og være en del rimeligere - ellers er det liten forskjell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.