Gå til innhold

Erfaringer med Aurorix, eller kansje ikke...


Gjest profile

Anbefalte innlegg

Gjest profile

Jeg har brukt 600mg/dag i 3uker og 900mg/dag i nesten 1uke, mot tvangslidelse, angst og depresjon. Da jeg brukte 600 så ble jeg veldig ustabil. Noen ganger, noen timer, kansje en halv dag, så virket mye bra, jeg fikk pågangsmot, klarte å se frem og glede meg over ting. Begynnte å styre og ordne med noen små prosjekter som jeg har. Så ned i kjelleren igjen, kansje en dag, så grei igjen osv. Det var merkelig da jeg ikke har vært slik før, har liksom altid vært litt nede, men når jeg var nede nå så var jeg mer nede enn uten medisn, og mer engstelig enn uten (tror jeg da). Så tenkte jeg at da kansje jeg kan øke dosen for å få mer av de gode sakene, men etter noen dager ble det meste håpløst igjen, nå er jeg bare nedfor, ting virker håpløst, tvangstanker og handlinger plager meg som de ikke har gjordt på mange år. Tenker på vasking hele tida, tom. når jeg ikke er hjemme. Er så sliten, lei av det, lei av alt. Klarer ikke å se fremover, alt virker håpløst og nytteløst. Klarer ikke å glede meg over ting, alt er bare et slit. Jeg kan vel med rette si at jeg er så lei denne skitne verden.

Det jeg lurer på er om Aurorix egentlig er for meg. Kan jeg gi meg nå, eller bør jeg forsøke lenger? Burde det ikke bli bedre når jeg trappet opp istedet for værre?

Har lite lyst til å gå tilbake til SSRI, har bare forsøkt to, men de følte jeg meg likegyldig av, og de hjalp ikke mer en ganske beskjedent på engstelse og tvang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Når du først har ofret så mye, synes jeg du skal prøve minst en måned til før du tar en bestemmelse.

Ved tvangslidelse tar det opp til 3 mnd før en får full efekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest profile

Når du først har ofret så mye, synes jeg du skal prøve minst en måned til før du tar en bestemmelse.

Ved tvangslidelse tar det opp til 3 mnd før en får full efekt.

Synes bare det er litt mistenkelig at ting har blitt værre, det burde jo bli bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...