Gå til innhold

har fått en ny startside - som jeg ikke vil ha.

Anbefalte innlegg

Gjest ikke data ekspert
Skrevet

Det er kommet en rar startside opp, ungene sier den bare kom. jeg vil gjerne ha tilbake startsiden, hvordan gjør jeg det???? har xp

Skrevet

Verktøy:

Alternativer for internett...:

Generelt:

startside -> endre den adressen som står der til den siden du vil ha :-)

Skrevet

Hvis Kvinnas tips ikke fungerer, dersom den uønskede startsiden bare kommer tilbake, så er det snakk om et virus.

petter smart
Skrevet

Det høres ut som adware e.l.

Prøv å kjøre AdAware og SpyBot (begge kan lastes ned på www.download.com). Fjern alt du finner.

Gjest anti-spy
Skrevet

Det er viktig at du kjører Adaware eller lignende programmer så du får fjernet dritten.

For å få tilbake startsiden din, er det enkleste å gå til rette siden og finne en knapp som heter "bruk som startside".

Eller du kan gå på innstillinger i browseren din og legge inn URL'en manuelt. Det skulle være lett å få øye på feltet startsiden skal skrives inn.

Pass på å kjøre Adaware e.l jevnlig. Det er utrolig mange sider som legger igjen "spioner" på maskinen din!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...