Dorthe Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Du tror ikke jeg klarer å mystifisere meg bak nytt nick? Har jeg noen åpenbare trykkleifer eller noe?:-o :-) Du er innmari lett og kjenne igjen. Men det er visnok jeg også, selv om jeg ikke skjønner hvorfor ;o) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Jaa..Hm. Har ikke helt lyst til å ta livet av nicketmitt. Vi får se:-) Ditt er jo også kjent&kjært,hadde du kverket ditt? Har allerede kverket et kjent og kjært nick Laguna 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Du er innmari lett og kjenne igjen. Men det er visnok jeg også, selv om jeg ikke skjønner hvorfor ;o) DEG tror jeg faktisk jeg har tatt på stilen ja..;-) Har du kjent igjen meg også altså? :-o Jeg pleier så og si aldri å skrive under annet enn nicket mitt, men jeg har hatt et par innlegg med annet nick siste uka.. Ferska du meg virkelig?! WOW!:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Har allerede kverket et kjent og kjært nick Laguna Ja, det hadde jeg en ørliten mistanke om..;-) Kors på halsen, jeg skal ikke si hvem jeg tror du var før...;-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ja, det hadde jeg en ørliten mistanke om..;-) Kors på halsen, jeg skal ikke si hvem jeg tror du var før...;-) *ler* Er en som har prøvd før deg, men jeg synes ikke noe om å svare på det alikavel. Håper du får noe ut av det hekleriet du var ute for da...makan til elendighet å sitte så mørbanka midt på sommeren da. *sympati* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 *ler* Er en som har prøvd før deg, men jeg synes ikke noe om å svare på det alikavel. Håper du får noe ut av det hekleriet du var ute for da...makan til elendighet å sitte så mørbanka midt på sommeren da. *sympati* Takker! :-) Det går seg jo til. Og det er ikke så værst å sitte med ispose på og få symp. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 DEG tror jeg faktisk jeg har tatt på stilen ja..;-) Har du kjent igjen meg også altså? :-o Jeg pleier så og si aldri å skrive under annet enn nicket mitt, men jeg har hatt et par innlegg med annet nick siste uka.. Ferska du meg virkelig?! WOW!:-) Vi har vært her for lenge sammen med en hel haug andre. Tror ikke det nytter å skifte nick lenger ( 0 Siter
flisa Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Du tror ikke jeg klarer å mystifisere meg bak nytt nick? Har jeg noen åpenbare trykkleifer eller noe?:-o :-) men LAGUNA - ligner jo litt på et hull....? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Vi har vært her for lenge sammen med en hel haug andre. Tror ikke det nytter å skifte nick lenger ( Nei, det nytter velikke det kanskje:-I Men, Dorthe,jeg er noe så inni hampen imponert over at du gjennomskuet nickbyttet mitt nå! Gjorde du virkelig, eller bare briefer du?;-) Det tror jeg ikke det var mange som gjorde altså. Jeg synes jeg kamuflerte meg godt!:-o Uansett det nok hvertfall en fem-seks stykker her inne jeg mener jeg ville tatt på stil uansett hva de kalte seg og skrev om. Og jeg mener også ganske ofte å ha gjettet meg til hvilke gamle faste, som ligger under nye faste..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 men LAGUNA - ligner jo litt på et hull....? Gjør det ikke det;-P 0 Siter
Kvinna Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ja, det er en god ide det altså, men det er EN ulempe..;-) Da må jeg stå frem for offentligheten som "damen som falt i hullet" Det er PINLIG..;-) Men, joda, kanskje. Må man isåfall fotograferes med fjes og alt? :-) Kan de ikke ta bilde av deg nedi hullet? DA synes du jo ikke så godt ;-) 0 Siter
nick Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Kompisen min ødela en felg på bilen etter å ha kjørt ned i et hull som ikke var varslet/merket. Han fikk beskjed om at han kun ville få kostnaden dekket dersom noen allerede hadde varslet om dette hullet. De kan ikke utbedre et hull de ikke vet om. Han var det første som kjørte i det, ergo, ingen erstatning. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Kan de ikke ta bilde av deg nedi hullet? DA synes du jo ikke så godt ;-) *lol*! God ide!:-D Bortsett fra at jeg synes jeg har tilbragt mer enn nok tid i det hullet,at det luktet forjævlig der nede, og at det var nesten umulig å komme opp! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Kompisen min ødela en felg på bilen etter å ha kjørt ned i et hull som ikke var varslet/merket. Han fikk beskjed om at han kun ville få kostnaden dekket dersom noen allerede hadde varslet om dette hullet. De kan ikke utbedre et hull de ikke vet om. Han var det første som kjørte i det, ergo, ingen erstatning. Riktignok tror jeg nok jeg er den første som falt i hullet, men de visste om det, det MÅ de ha gjort.. Det er et slags renseannlegg/kumsystem, som de sjøl har gravd ut og laget, også har de glemt å sikre på noe som helst slagsvis. Det MÅ da regnes som grovt uforsvarlig? (Også rett bak en bar, da gitt..det er joå BE om ulykker..;-)) 0 Siter
Kvinna Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 *lol*! God ide!:-D Bortsett fra at jeg synes jeg har tilbragt mer enn nok tid i det hullet,at det luktet forjævlig der nede, og at det var nesten umulig å komme opp! ;-) Eller så kler du deg i din beste maraton-outfit, og sier at du var ute og løp da det smalt. Du haddde akuratt lagt inn en spurt intervall, svetten rant ned i øynene (de vet jo hvor varmt det var), og du lengtet bare etter å komme opp til Frognerbadet (ja, vet det er langt, og at det kanskje ikek er opp på den tiden av døgnet, da...) for å svømme 3000 meter - det også som et ledd i treninga! Så kan du si noe kvasst om at "regjeringa" vil ha folk til å mosjonere, men hva skjer liksom? HØL i veien? Hva med litt tilrettelegging? nei..åkei...det tar kanskje litt av! ;-) For alt jeg veit kan det jo hende du digger maraton... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Ja, vet du, jeg kommer nok sikkert tilå gjøre det..:-) Det er et direkte livsfarlig hull, og går det en unge på trynet nedi der,da er det over. Hunder og katter kan også komme til å bli fanget der. Aberet er at alle som har lest her finner ut hvem du er. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Kompisen min ødela en felg på bilen etter å ha kjørt ned i et hull som ikke var varslet/merket. Han fikk beskjed om at han kun ville få kostnaden dekket dersom noen allerede hadde varslet om dette hullet. De kan ikke utbedre et hull de ikke vet om. Han var det første som kjørte i det, ergo, ingen erstatning. Han kunne jo lånt bort bilen med den ødelagte felgen for en kjapp tur i hullet en gang til? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Han kunne jo lånt bort bilen med den ødelagte felgen for en kjapp tur i hullet en gang til? Hm? *treg* 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Eller så kler du deg i din beste maraton-outfit, og sier at du var ute og løp da det smalt. Du haddde akuratt lagt inn en spurt intervall, svetten rant ned i øynene (de vet jo hvor varmt det var), og du lengtet bare etter å komme opp til Frognerbadet (ja, vet det er langt, og at det kanskje ikek er opp på den tiden av døgnet, da...) for å svømme 3000 meter - det også som et ledd i treninga! Så kan du si noe kvasst om at "regjeringa" vil ha folk til å mosjonere, men hva skjer liksom? HØL i veien? Hva med litt tilrettelegging? nei..åkei...det tar kanskje litt av! ;-) For alt jeg veit kan det jo hende du digger maraton... *lol*:-D Sterk historie! Den bør leserne kjøpe!;-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 *lol*:-D Sterk historie! Den bør leserne kjøpe!;-) Nemlig...gi dem brød og sirkus ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.