Gå til innhold

Erstatning og kommunale hull?;-)

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

31

• mariaflyfly

11

• annegunn

6

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Den var til "nick"...

Nemlig..Her tror jeg alt med mitt navn i overskriften det MÅ jo være til meg..;-)

Sorry.

Skrevet

Nei, det nytter velikke det kanskje:-I

Men, Dorthe,jeg er noe så inni hampen imponert over at du gjennomskuet nickbyttet mitt nå!

Gjorde du virkelig, eller bare briefer du?;-)

Det tror jeg ikke det var mange som gjorde altså. Jeg synes jeg kamuflerte meg godt!:-o

Uansett det nok hvertfall en fem-seks stykker her inne jeg mener jeg ville tatt på stil uansett hva de kalte seg og skrev om.

Og jeg mener også ganske ofte å ha gjettet meg til hvilke gamle faste, som ligger under nye faste..;-)

Jeg tror du er flinkere enn meg, men du har din egen stil når du skriver da.

Gjest Hemuline
Skrevet

Nemlig..Her tror jeg alt med mitt navn i overskriften det MÅ jo være til meg..;-)

Sorry.

Helt i orden :-)

- man burde jo være flinkere til å redigere tittelen, men det glemmer jeg som oftest.

Gjest papirtiger
Skrevet

Riktignok tror jeg nok jeg er den første som falt i hullet, men de visste om det, det MÅ de ha gjort..

Det er et slags renseannlegg/kumsystem, som de sjøl har gravd ut og laget, også har de glemt å sikre på noe som helst slagsvis.

Det MÅ da regnes som grovt uforsvarlig?

(Også rett bak en bar, da gitt..det er joå BE om ulykker..;-))

Hehe, huff.. Burde ikke le, men det er litt tragimorsomt det du opplevde.

Morsomt å rope om hjelp tenker jeg? ;)

laguna1365380434
Skrevet

Hehe, huff.. Burde ikke le, men det er litt tragimorsomt det du opplevde.

Morsomt å rope om hjelp tenker jeg? ;)

Kjempe...;-)

Og han som reddet meg er en fyr jeg synes er SÅ kjekk..:-o

Også måtte han dra meg opp av det stinkende ekle hullet, blødende og fæl..

Attraktivt..;-)

Ingen jeg kjenner har klart å la være å fnise av ulykken min. Den er veldig Donald.

Skrevet

Oi, det var litt av en opplevelse. Jeg kjente klaustrofobien og redselen kom kastende her... Stakkar, det var bra at det gikk rimelig bra, tross alt.

Du bør levere anmeldelse til politiet samt alt du kan bære av dokumentasjon til rette instans i kommunen - samt tipse avisene.

Dette er et perfekt sommeroppslag, tenk hvis det hadde vært en funksjonshemmet eller en eldre person, og ikke ei ung og sprek jente som hadde falt ned i hullet!

laguna1365380434
Skrevet

Oi, det var litt av en opplevelse. Jeg kjente klaustrofobien og redselen kom kastende her... Stakkar, det var bra at det gikk rimelig bra, tross alt.

Du bør levere anmeldelse til politiet samt alt du kan bære av dokumentasjon til rette instans i kommunen - samt tipse avisene.

Dette er et perfekt sommeroppslag, tenk hvis det hadde vært en funksjonshemmet eller en eldre person, og ikke ei ung og sprek jente som hadde falt ned i hullet!

Det var ganske heftig, ja,og jeg hadde en god porsjon flaks..:-)

Anmelde sier du? Hvordan gjør jeg det,anmelder selve kommunen? Det har jeg ikke tenkt på..

Jeg lekte litt med tanken på å saksøke for tort&svie, men det er vel only in America..

Og, jupp, det der kunne gått skikkelig til helvete om det var noen litt mere gebekkeige personasjer som falt i.

Jeg er tross alt relativt ung og frisk, med sterk benbygning og godt gro-skinn...;-)

Jeg er SUR for at hullet fortsatt sto usikret i går..(jeg har ikke sjekket i dag)

:-)

Skrevet

Først av alt må du slutte å bebreide deg selv for at du falt ned i hullet. Det skal ikke være digre krater som i verste fall kan ta livet av folk på en gangsti. Tenk om det var et eldre menneske med gåstol eller et barn?

Anmeld. Gå til avisa, og si til deg selv at det er stoor forskjell på deg og Donald Duck.

laguna1365380434
Skrevet

Først av alt må du slutte å bebreide deg selv for at du falt ned i hullet. Det skal ikke være digre krater som i verste fall kan ta livet av folk på en gangsti. Tenk om det var et eldre menneske med gåstol eller et barn?

Anmeld. Gå til avisa, og si til deg selv at det er stoor forskjell på deg og Donald Duck.

Jo..Takk for fornuftige ord..:-)

Jeg burde faktisk gjøre det..Ja,jeg tror jeg gjør nok det.

Men enkelte ulykker er flauere enn andre da..;-)

Er du ikke enig i det?

Men det burde egentlig ikke hindre meg i å lage så mye rabalder som mulig for de idiotene som glemte å legge på lokk eller sikre!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Løp til avisa!

Hehe, det her er jo faen meg galskap. Tenk om jeg kom på sykkelen min i 50 kilometer i timen? Jeg hadde blitt kveldsmat for rotter og all verdens hull-dyr.

Skrevet

Oi, tror jeg så opptrinnet. Skumle greier.

Så du det, og ikke hjalp til?

Eller så du det først når stakkars laguna hadde kommet seg opp igjen?

Skrevet

Så du det, og ikke hjalp til?

Eller så du det først når stakkars laguna hadde kommet seg opp igjen?

Kanskje det er kjekkasen som hjalp henne opp? ;)

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje det er kjekkasen som hjalp henne opp? ;)

Næh,han er amerikaner, snakker ikke norsk..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Løp til avisa!

Hehe, det her er jo faen meg galskap. Tenk om jeg kom på sykkelen min i 50 kilometer i timen? Jeg hadde blitt kveldsmat for rotter og all verdens hull-dyr.

Ja,ikke sant?:-o

Jeg tror jeg skal bite hodet av all skam og gå til avisa.

Ja, hadde du syklet ned i hullet i den farta hadde det nok ikke blitt kjekt å være deg..:-o

Meget ekkelt hull,jeg trivdes dårlig i det..;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja,ikke sant?:-o

Jeg tror jeg skal bite hodet av all skam og gå til avisa.

Ja, hadde du syklet ned i hullet i den farta hadde det nok ikke blitt kjekt å være deg..:-o

Meget ekkelt hull,jeg trivdes dårlig i det..;-)

Det er jo livsfarlig. Du er ung og sprek og likevel kunne du gått på en smell. En syklist ville garantert slått seg halvt fordærvet. Hva med eldre? Folk med diverse handicap og skader?

Ja, løp til VG! Det hadde jeg faen meg gjort selv. Dessuten er folk flest drittlei Aylar og hvem Sandra puler. På tide med litt variasjon i avisa.

Dolere ramler ikke ned i hull uten at noen får svi for det!

Når journalisten spør deg om hvorfor du gikk til media med dette, svarer du også at ShitDiddleyDo, Mariaflyfly, Frosken og Sør ba deg gjør det.

Åh, for en artikkel det vil bli! :)

Skrevet

Han kunne jo lånt bort bilen med den ødelagte felgen for en kjapp tur i hullet en gang til?

Det var for sent. Hadde han visst dette fra begynnelsen, så skulle vi arrangert så jeg ringte og meldte hullet før han meldte skaden. Da hadde han fått erstatning.

Noe å ha i bakhodet.

Skrevet

Jo..Takk for fornuftige ord..:-)

Jeg burde faktisk gjøre det..Ja,jeg tror jeg gjør nok det.

Men enkelte ulykker er flauere enn andre da..;-)

Er du ikke enig i det?

Men det burde egentlig ikke hindre meg i å lage så mye rabalder som mulig for de idiotene som glemte å legge på lokk eller sikre!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=283965

Når hun kunne kan du!

;-)

Skrevet

Det var ganske heftig, ja,og jeg hadde en god porsjon flaks..:-)

Anmelde sier du? Hvordan gjør jeg det,anmelder selve kommunen? Det har jeg ikke tenkt på..

Jeg lekte litt med tanken på å saksøke for tort&svie, men det er vel only in America..

Og, jupp, det der kunne gått skikkelig til helvete om det var noen litt mere gebekkeige personasjer som falt i.

Jeg er tross alt relativt ung og frisk, med sterk benbygning og godt gro-skinn...;-)

Jeg er SUR for at hullet fortsatt sto usikret i går..(jeg har ikke sjekket i dag)

Du kommer selvsagt ingen vei med anmeldelse, men det gir saken din større tyngde og viser definitivt at dette var ille for deg - og kan være det for evt andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...