Gå til innhold

Rimelig frisør i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest frisørjakt
Skrevet

Min faste frisør har sommerferie, og jeg skulle gjerne bleket hårrøtter og stusset litt tupper. Men jeg synes det er fryktelig dyrt mange steder! Noen som har tips om en rimelig frisør i Oslo? På forhånd takk for svar.

Skrevet

Mange steder som lar lærlinger gjøre jobben til reduserte priser. Mener jeg bl.a så et skilt utenfor Adam&Eva inne i Arkaden.

Skrevet

Mange steder som lar lærlinger gjøre jobben til reduserte priser. Mener jeg bl.a så et skilt utenfor Adam&Eva inne i Arkaden.

*Hehe* På frisørsalongen like borti her sto en tid en plakat med teksten:"Klipp håret til vår lærling, 50%" Det var bare såvidt jeg klarte å la være å gå inn og be om å få saksen utlevert og lærlingen i stolen...! ;o)

Teksten ble endret etter et par uker eller så.

Skrevet

*Hehe* På frisørsalongen like borti her sto en tid en plakat med teksten:"Klipp håret til vår lærling, 50%" Det var bare såvidt jeg klarte å la være å gå inn og be om å få saksen utlevert og lærlingen i stolen...! ;o)

Teksten ble endret etter et par uker eller så.

He-he, kunne gjerne prøvd meg, jeg! Pleier å klippe håret til bestevenninna mi - men bare etter noen glass rødvin. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...