Gå til innhold

rettssak/innleggelse psykiatrisk..


Gjest ak85

Anbefalte innlegg

jeg bare lurer på en ting som betyr veldig mye her.. er det noen her som veit om det går ann å bli lagt inn på psykistrisk under rettssaken? så lange jeg møter opp i retten= er redd for hva jeg kan gjøre.. så langt nede som jeg er nå så... regner med at jeg trenger det.. gruer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøhesten

Ja, du kan være innlagt, men du kan også søke om utsettelse på rettsaken pga din mentale tilstand vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan være innlagt, men du kan også søke om utsettelse på rettsaken pga din mentale tilstand vil jeg tro.

oki, takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er fullt mulig. Vi har flere hatt personer innlagt av slik årsak.

Muligheten til å utsette rettsaken pga din psykiske tilstand vil jeg fraråde. Jeg har aldri sett at noen er blitt "bra nok"på forhånd. Rettsaken vil alltid gjøre en dårligere, og den store fremgangen kommer først etter rettsaken. Mitt råd er derfor å få det unna raskest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig. Vi har flere hatt personer innlagt av slik årsak.

Muligheten til å utsette rettsaken pga din psykiske tilstand vil jeg fraråde. Jeg har aldri sett at noen er blitt "bra nok"på forhånd. Rettsaken vil alltid gjøre en dårligere, og den store fremgangen kommer først etter rettsaken. Mitt råd er derfor å få det unna raskest mulig.

takk;-)

har ikke tenkt å utsette rettssaken, men vil legges inn dersom jeg ska i rettssaken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...