laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Det hadde vært veldig snilt! Jeg vil gjerne kunne skrive på samme mail i mer enn tre minutter, og det går ikke på min webmail. Da blir det "ugyldig økt, du er logget av" Jeg ringte UPC, og de sa at jeg måtte putte webmail inni et annet epost program f.eks outlook, for å løse problemet. Ja, sa jeg. Men åssen huen gjør jeg det? Jeg skjønte zipp! Gidder noen å hjelpe meg? 0 Siter
Åsemor Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Det du kan gjøre, veldig enkelt, er å skrive mailen i f.eks notepad, og så kopiere (det vet du vel hvordan du gjør?) når du så får logget inn igjen på webmailen. Har gjort det fra jobben endel ganger, og der hadde jeg ikke muligheten til å bruke mail-program. Om du har f.eks Outlook express, kommer det en veiviser opp når du åpner det første gang. Skriv da inn navn (det syns for de du sender mail til altså!) , e-postadresse, passord, også må du ha noe som heter pop3 og smtp-server, det bør du finne på UPC sine sider... Så er det bare å sjekke mail, sende og skrive... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 Det du kan gjøre, veldig enkelt, er å skrive mailen i f.eks notepad, og så kopiere (det vet du vel hvordan du gjør?) når du så får logget inn igjen på webmailen. Har gjort det fra jobben endel ganger, og der hadde jeg ikke muligheten til å bruke mail-program. Om du har f.eks Outlook express, kommer det en veiviser opp når du åpner det første gang. Skriv da inn navn (det syns for de du sender mail til altså!) , e-postadresse, passord, også må du ha noe som heter pop3 og smtp-server, det bør du finne på UPC sine sider... Så er det bare å sjekke mail, sende og skrive... Tusen takk Åsemor! Du er en knupp! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.