kalle kun Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har en tom mappe som jeg gjerne skulle ha slettet fra harddisken. Laget den for etpar dager siden men får bare opp feilmeldingen "kan ikke slette fil: Kan ikke lese fra kildefilen eller kildedisken." Den er ikke skrivebeskyttet eller noe. Har heller ikke noe program oppe som den er knyttet til. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Høres ut som diskfeil. Kjør scandisk. "...................................." 0 Siter
kalle kun Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Høres ut som diskfeil. Kjør scandisk. "...................................." Ja, jeg tok like godt og formaterte den ene partisjonen på harddisken 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Ja, jeg tok like godt og formaterte den ene partisjonen på harddisken Ok, det var jo å skyte fluer med kanon - men whatever works for you :-) "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.