Gå til innhold

FU : hva er ditt mest eksotiske fylleulykke?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Inspirert av eget bein etter kumfallhistorien, hva er din mest eksotiske ulykke?

Jeg har i tillegg til dette falt naken fra tak(1.5 etasje) for mange år siden (AU), og jeg har ved anledning blitt sølt en halvliter glohet kaffe på "rett der hjemme", servert av uheldig full gutt..;-)

Kjæresten min satte fyr på seg selv og frakk(uten å merke noe til det:-D) fordi han i vannvare puttet brennende sigg i lommen.

Jeg kjenner faktisk hele to gutter som har mistet brennende sneip nedi undikken også..

En kompis av meg pådro seg engang juling av enn illsint kollektivtransport forsvarer fordi han stoppet 20bussen og tisset på den..(!!!):-)

And many,many more..:-D

Hva er din teiteste promille ulykke?;-)

Gjest kuremisen
Skrevet

Min er da jeg for noen år siden havna på grisefylla, og i farta innbilte meg at jeg var dørvakt. Jeg var på et utested, og nekta folk å komme inn på do. Det var fullt, mente jeg. Til slutt kom politiet, og jeg husker jeg dyster til sinns, med håndjern, blei geleida inn i svartemarja mens jeg mumla om og om igjen: "Jeg gjorde jo bare jobben min". Utpå natta kom kameratene mine inn på politikammeret og fikk overtalt politiet til å la meg gå, men jeg nekta å bli med. Husker ikke så mye av det, men jeg fikk lese rapporten dagen etter, og der stod det: "Kl. 0230. Kunne løslates, men ville ikke ut. Kler av seg buksene."

Noe av det beste jeg har gjort her i livet:-D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Min er da jeg for noen år siden havna på grisefylla, og i farta innbilte meg at jeg var dørvakt. Jeg var på et utested, og nekta folk å komme inn på do. Det var fullt, mente jeg. Til slutt kom politiet, og jeg husker jeg dyster til sinns, med håndjern, blei geleida inn i svartemarja mens jeg mumla om og om igjen: "Jeg gjorde jo bare jobben min". Utpå natta kom kameratene mine inn på politikammeret og fikk overtalt politiet til å la meg gå, men jeg nekta å bli med. Husker ikke så mye av det, men jeg fikk lese rapporten dagen etter, og der stod det: "Kl. 0230. Kunne løslates, men ville ikke ut. Kler av seg buksene."

Å dæven! *tørke lattertårer* =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Glemte å si at en kamerat av meg gjorde noe av det samme. Han utnevnte seg selv som dovakt han og.(På et privat, stort arrangement) Han ordna til og med vip-kø! He he.. Artig å tenke tilbake på :P

Gjest RedHot
Skrevet

Har et vagt minne om at jeg prøvde å voldta en taxisjåfør:(

Fikk han med inn på soverommet mitt, grein og kledde av meg og prøvde ta han.

Gjest krumenise
Skrevet

Men hallo, det heter da ikke et ulykke. En ulykke, heter det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

For rundt 10 år siden overvurderte jeg mine slåssevner og vek ikke unna da en idiot med tjukt av idiot-venner rundt seg skulle ta meg. Så det ble meg mot jævla mange, jeg snakket meg mer og mer inn i idiotien, og endte opp med en heftig tannlegeregning og ufin nese.

Ellers var vi på en busstur rundt på sørlandet en sommer for noen år siden, og i det fine været glemte jeg å smøre leppene mine. Det falt meg ikke engang inn. Det hele endte med lepper fra helvete. Sprukne og så jævlige at jeg ikke så ut i måneskinn. Det var utrolig vondt.

Hadde samme greia engang på Lekter'n. Satt der en hel dag og drakk øl i det nydelige været, med solbriller og 0 smøring på bleik hud, og jeg endte opp så innihelvetes forbrent i trynet at jeg ikke tror det var en skapning jeg møtte på byen senere den kvelden som ikke kommenterte det ekstreme solbrilleskillet jeg hadde i trynet. Lå med feber og hovent tryne i flere dager etterpå.

Ellers har jeg vel tråkket over litt og den slags, men ikke noe alvorlig.

Jo, faen. Den her er pinlig: I Kos for to år siden kom det noen sigøynerjenter bort til meg og skulle selge noen sånne blinkene effekter. Jeg var dritings, noe jentene så, og de forsøkte så å knæbbe lommeboka mi. Så ble jeg dyttet av denne jævla jentungen, snublet i mine fordrukne ben og landet med håndflata på asfalten, kutta meg opp skikkelig, og hadde et heftig kjøttsår i hånda resten av sydenturen. Kan så smått se arret ennå.

Gjest sumnerike
Skrevet

Glemte å si at en kamerat av meg gjorde noe av det samme. Han utnevnte seg selv som dovakt han og.(På et privat, stort arrangement) Han ordna til og med vip-kø! He he.. Artig å tenke tilbake på :P

Bra den:-)

Men mitt problem var ikke at jeg lata som jeg var dørvakt. Jeg VAR dørvakt. I mitt hode:-) Og i mitt hode var det ikke dodøra jeg passa på, men inngangsdøra på et eller annet utested. Jeg var helt schizofren:-D

Skrevet

Den tør jeg ikke legge ut her, da tror dere jeg er spik spenna gærn ;o)

Skrevet

hehehe samme her! huffameg! *knis*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det tror vi uansett, så klin til. :)

Skrevet

Det tror vi uansett, så klin til. :)

huff nei ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

huff nei ;o)

Åjoda. Gjør nå en liten innsats for en som kjeder seg på jobb. Gi meg en liten latter i natten! :)

Skrevet

Åjoda. Gjør nå en liten innsats for en som kjeder seg på jobb. Gi meg en liten latter i natten! :)

Hihi, du kan få den på msn en dag, jeg legger den søren meg ikke ut her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hihi, du kan få den på msn en dag, jeg legger den søren meg ikke ut her.

Pingle! :)

Skrevet

Pingle! :)

Det sier du ikke etterat du har hørt den. Men det er en historie som må fortelles egentlig, jeg vet ikke hvor morsom den blir skriftelig :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, en til. Jeg hadde en fin dag med øl og mat på fiskebrygga i Kristiansand, og våknet opp midt på natta av et hysterisk kvinnemenneske som bar seg fælt og ba meg se til helvete å tørke opp. Jeg skjønte absolutt ingenting den natta, jeg hadde forsåvidt ikke skjønt så mye på kvelden heller, men forsto med engang jeg så oppkastet at en eller annen helvetes jævel hadde sneket seg inn i huset, opp i 2. etasje, inn på vårt soverom og spydd på henne. Såpass i stand til å resonnere litt fornuftig er jeg tross alt uansett hvor mye jeg har drukket.

Så jeg tviholdt naturligvis på den teorien, det husker jeg pinlig godt, men tror du hun trodde på meg? Neppe.

Kvinnfolk!

Skrevet

Det sier du ikke etterat du har hørt den. Men det er en historie som må fortelles egentlig, jeg vet ikke hvor morsom den blir skriftelig :o)

Du kan teste den på msn til meg :-)

Skrevet

Du kan teste den på msn til meg :-)

Det skal jeg gjøre men ikke i kveld for jeg er trøtt og orker ikke å skrive så langt ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...