Luska Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg har en gang i tenårene klart å brekke armen i fylla. Sto bak ei dør da noen slo den opp, og jeg datt ut ei trapp uten rekkverk. Har problemer med skuldra/armen enda! For bare noen få år siden datt jeg over et bord da jeg dansa med en fyr. Resultat: brukne ribbein og et kutt ved siden av øyet som silblødde. Har arr enda. Jo, en ting til. I tenåra hadde vi en pervers kamerat som stadig kledde av seg og viste frem kølla, enten han var full eller edru. Onanerte i full offentlighet osv...! En gang var han på fest hos meg og sovna i senga mi. Da vi gikk inn til han, lå han med kølla fremme og sov. Vi andre var jo fulle, unge og dumme, og vi ville ha det litt moro med han. Så vi henta masse sminke og tok neglelakk på kølla hans og sminka han helt jævlig i fjeset. Han ble faktisk forbanna da han våkna! Gjett forresten hvem som skifta på senga etter dette... 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Eksotisk er det ikke men teit...ja. Hadde festet på byen som vanlig - bodde i Oslo - og var skikkelig full når jeg gikk hjemover. Hadde på meg lang frakk og en hatt med stor brem på - sånn ala "rallarhatt". Det var litt surt og jeg dro kragen på frakken godt oppunder øra, og bremmen på hatten godt ned i øya. Var så trøtt at jeg nesten sov gående. Plutselig så smalt det til i hue og ansikt, og jeg fikk en skikkelig mursmak i munnen og det nærmest ringte i ørene. Jeg titta forbauset frem og så at jeg hadde gått rett inn i en stor vegg, til en av blokkene på vegen. Fikk en skikkelig smell. Tross promillene så tittet jeg meg hysterisk rundt for å se om noen hadde sett meg, og så skyndte jeg meg hjem...noe mer våken denne gangen. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 For rundt 10 år siden overvurderte jeg mine slåssevner og vek ikke unna da en idiot med tjukt av idiot-venner rundt seg skulle ta meg. Så det ble meg mot jævla mange, jeg snakket meg mer og mer inn i idiotien, og endte opp med en heftig tannlegeregning og ufin nese. Ellers var vi på en busstur rundt på sørlandet en sommer for noen år siden, og i det fine været glemte jeg å smøre leppene mine. Det falt meg ikke engang inn. Det hele endte med lepper fra helvete. Sprukne og så jævlige at jeg ikke så ut i måneskinn. Det var utrolig vondt. Hadde samme greia engang på Lekter'n. Satt der en hel dag og drakk øl i det nydelige været, med solbriller og 0 smøring på bleik hud, og jeg endte opp så innihelvetes forbrent i trynet at jeg ikke tror det var en skapning jeg møtte på byen senere den kvelden som ikke kommenterte det ekstreme solbrilleskillet jeg hadde i trynet. Lå med feber og hovent tryne i flere dager etterpå. Ellers har jeg vel tråkket over litt og den slags, men ikke noe alvorlig. Jo, faen. Den her er pinlig: I Kos for to år siden kom det noen sigøynerjenter bort til meg og skulle selge noen sånne blinkene effekter. Jeg var dritings, noe jentene så, og de forsøkte så å knæbbe lommeboka mi. Så ble jeg dyttet av denne jævla jentungen, snublet i mine fordrukne ben og landet med håndflata på asfalten, kutta meg opp skikkelig, og hadde et heftig kjøttsår i hånda resten av sydenturen. Kan så smått se arret ennå. Broren min tok på seg BH og la seg i solariet - - aldri har noen vært så solbrent og hatt et sånt ekkelt skille. Han måtte være hjemem fra skolen fordi han fikk feber og ble skikkelig sjuk. Mamma fikk ikke se heller - - han gikk på gymnaset da - nå har han fortalt henne det - hehe 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det må vel ha vært å begi seg ut i kjønnslig aktivitet med "feil" person. "......................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Broren min tok på seg BH og la seg i solariet - - aldri har noen vært så solbrent og hatt et sånt ekkelt skille. Han måtte være hjemem fra skolen fordi han fikk feber og ble skikkelig sjuk. Mamma fikk ikke se heller - - han gikk på gymnaset da - nå har han fortalt henne det - hehe Hehe, det høres jævla vondt ut. Hmmm, var det han broren som ligner meg? Joa, i så fall ser jeg likhetene. 0 Siter
flisa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hehe, det høres jævla vondt ut. Hmmm, var det han broren som ligner meg? Joa, i så fall ser jeg likhetene. Ja, har bare han jeg 0 Siter
tonie Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Det var så innmari lang dokø på utestedet jeg var på, så jeg og venninna mi fant ut at vi skulle stikke ut og tisse isteden. Vi sneik oss rundt hushjørnet, og i bakgården der var det passe mørkt. Venninna mi satte seg rett ned og gjorde sitt, mens jeg var litt mer blyg og trakk meg litt lenger inn i mørket. Det var så mørkt at jeg ikke så noe som helst. Jeg fant det jeg trodde var et bra sted og dro ned trusa. Plutselig svevde jeg i løse lufta, og kræsjlanda i bunnen av ei murtrapp. Jeg slo meg sånn at jeg ikke greide å rope på venninna mi engang, men hun fant meg heldigvis likevel. Det er noe i nærheten av et mirakel at jeg ikke slo meg forderva. Det gikk ikke verre enn at vi fikk stabla meg såpass på beina igjen at vi rakk å få med oss siste bestillinga:-) Dagen etter var det verre... 0 Siter
Nemesis Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Min er da jeg for noen år siden havna på grisefylla, og i farta innbilte meg at jeg var dørvakt. Jeg var på et utested, og nekta folk å komme inn på do. Det var fullt, mente jeg. Til slutt kom politiet, og jeg husker jeg dyster til sinns, med håndjern, blei geleida inn i svartemarja mens jeg mumla om og om igjen: "Jeg gjorde jo bare jobben min". Utpå natta kom kameratene mine inn på politikammeret og fikk overtalt politiet til å la meg gå, men jeg nekta å bli med. Husker ikke så mye av det, men jeg fikk lese rapporten dagen etter, og der stod det: "Kl. 0230. Kunne løslates, men ville ikke ut. Kler av seg buksene." Noe av det beste jeg har gjort her i livet:-D ;D Så bra!!! Triller av stolen her... 0 Siter
Nemesis Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 En venninne av meg hadde for noen uker siden kommet seg nesten hjem fra en bytur. I trappeoppgangen ble hun stående og prate i telefonen, og hva er bedre å lene seg mot enn gelenderet? Promillen og høye sko gjør at hun glir og vipper over. Ramler 3 meter ned i kjelleren, treffer gelenderet under på vei ned før hun nådde gulvet med et brak. Kompresjonsbrudd i ryggen, masse kuler i hodet og et utall blåmerker. Tre dager på Ullevål ble resultatet (de har visst god mat der), men alt i alt gikk det svært bra... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg var på fest hos ei venninne og der var det ekstremt mye glassskår på gulvet. Lille meg uten sko trampet i dette og fikk en fin liten bit i hælen. Måtte ringe hjem til mamma og så bar det til legevakten og det ble en liten operasjon. Mamma skjemtes for jeg var full og hadde ikke så mange årene på baken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.