Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en 21 år gammel gutt som er i forholdsvis god form både fysisk og psykisk. Jeg har slitt med noe ryggsmerter opp gjennom årene, men ingenting alvorlig. Jeg har nå en god stund jobbet som postbud og dette har ført til store smerter i korsryggen. Smertene kommer som regel etter en hard arbeidsdag. Det er da pulserende smerter like til venstre for midten av ryggen helt nede i korsryggen. Kan beskrive det som noe isende smerter. Dette er utrolig smertefullt til tider og ganske irriterende i og med at det går ut over jobben min og humøret mitt.. hender ofte at jeg er er utrolig deppa p.g.a. de store smertene i ryggen. Jeg har ikke oppsøkt lege. Hva burde jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/190807-hva-burde-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...