Gå til innhold

Citoyen

Anbefalte innlegg

Gjest Cupido-dame
Skrevet

Hvis du hadde giddet å kikke på tråden i denne linken (så slipper jeg og skrive alt en gang til), og kanskje har et svar på hvorfor jeg ikke kommer inn på denne siden fra maskinen min.

Nå er det ikke det at det er så inni helvetes viktig og inn på den siden, men det begynner å bli noe inni helvetes irriterende og ikke forstå hvorfor jeg ikke kommer inn....:-)

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1708.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2666078&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2666078

Skrevet

Det ser ut som cupido.no ikke finnes hos navnetjenere.

nslookup gir: *** Ingen address-poster (A) tilgjengelige for cupido.no

Med andre ord: det virker ikke hos meg heller

Skrevet

Hvilken internettleverandør har du? Det høres ut som dette er en feil (eventuelt bevisst filtrering, skjønt det er lite sannsynlig) hos din internettleverandør. Kanskje de ved feiltakelse har skrudd på et barnefilter hos deg?

Gjest Cupido-dame
Skrevet

Hvilken internettleverandør har du? Det høres ut som dette er en feil (eventuelt bevisst filtrering, skjønt det er lite sannsynlig) hos din internettleverandør. Kanskje de ved feiltakelse har skrudd på et barnefilter hos deg?

Jeg har et Telenor-ab.

Tror ikke de har skrudd på noe barne-filter, for jeg kommer inn på sider som er betraktlig "hardere" enn Cupido:-)

Skrevet

Jeg har et Telenor-ab.

Tror ikke de har skrudd på noe barne-filter, for jeg kommer inn på sider som er betraktlig "hardere" enn Cupido:-)

Da foreslår jeg at du tar kontakt med kundeservice hos Telenor Internett og forklarer problemet. Som Helge M sier under er dette sannsynligvis et problem i navnetjenerne.

Gjest Cupido-dame
Skrevet

Da foreslår jeg at du tar kontakt med kundeservice hos Telenor Internett og forklarer problemet. Som Helge M sier under er dette sannsynligvis et problem i navnetjenerne.

Okay...takk for hjelpen:)

PS! Feil i navnetjenesten - er det noe som brått bare kan skje?

Skrevet

Okay...takk for hjelpen:)

PS! Feil i navnetjenesten - er det noe som brått bare kan skje?

Ja, sånt kan skje.

Skrevet

Har du prøvd å skrive IP-adressen inn i adressefeltet? Ip-en til www.cupido.no er 213.236.152.57 .

"...................................."

Gjest Cupido-dame
Skrevet

Har du prøvd å skrive IP-adressen inn i adressefeltet? Ip-en til www.cupido.no er 213.236.152.57 .

"...................................."

Jeg ringte Telenor, det var visst flere som hadde meldt om samme feil, men den var (under over alle under) - ikke Telenor sin feil:-)

Men nå er det uansett fiksa....kom inn i sta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...