Gjest Cupido-dame Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hvis du hadde giddet å kikke på tråden i denne linken (så slipper jeg og skrive alt en gang til), og kanskje har et svar på hvorfor jeg ikke kommer inn på denne siden fra maskinen min. Nå er det ikke det at det er så inni helvetes viktig og inn på den siden, men det begynner å bli noe inni helvetes irriterende og ikke forstå hvorfor jeg ikke kommer inn....:-) http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1708.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2666078&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2666078 0 Siter
HelgeM Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Det ser ut som cupido.no ikke finnes hos navnetjenere. nslookup gir: *** Ingen address-poster (A) tilgjengelige for cupido.no Med andre ord: det virker ikke hos meg heller 0 Siter
citoyen Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hvilken internettleverandør har du? Det høres ut som dette er en feil (eventuelt bevisst filtrering, skjønt det er lite sannsynlig) hos din internettleverandør. Kanskje de ved feiltakelse har skrudd på et barnefilter hos deg? 0 Siter
Gjest Cupido-dame Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hvilken internettleverandør har du? Det høres ut som dette er en feil (eventuelt bevisst filtrering, skjønt det er lite sannsynlig) hos din internettleverandør. Kanskje de ved feiltakelse har skrudd på et barnefilter hos deg? Jeg har et Telenor-ab. Tror ikke de har skrudd på noe barne-filter, for jeg kommer inn på sider som er betraktlig "hardere" enn Cupido:-) 0 Siter
citoyen Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg har et Telenor-ab. Tror ikke de har skrudd på noe barne-filter, for jeg kommer inn på sider som er betraktlig "hardere" enn Cupido:-) Da foreslår jeg at du tar kontakt med kundeservice hos Telenor Internett og forklarer problemet. Som Helge M sier under er dette sannsynligvis et problem i navnetjenerne. 0 Siter
Gjest Cupido-dame Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Da foreslår jeg at du tar kontakt med kundeservice hos Telenor Internett og forklarer problemet. Som Helge M sier under er dette sannsynligvis et problem i navnetjenerne. Okay...takk for hjelpen:) PS! Feil i navnetjenesten - er det noe som brått bare kan skje? 0 Siter
citoyen Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Okay...takk for hjelpen:) PS! Feil i navnetjenesten - er det noe som brått bare kan skje? Ja, sånt kan skje. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Har du prøvd å skrive IP-adressen inn i adressefeltet? Ip-en til www.cupido.no er 213.236.152.57 . "...................................." 0 Siter
Gjest Cupido-dame Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Har du prøvd å skrive IP-adressen inn i adressefeltet? Ip-en til www.cupido.no er 213.236.152.57 . "...................................." Jeg ringte Telenor, det var visst flere som hadde meldt om samme feil, men den var (under over alle under) - ikke Telenor sin feil:-) Men nå er det uansett fiksa....kom inn i sta! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.